Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh balen zeg, duurd dat altijd zo lang bij jou?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Bedoel jij dan de testen van dipstick? 30 stuks en 6 zw testen voor 19.99Euro?

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik heb een cassette pakket medium genomen, vind dat toch wel handig. Lijken op kruidvat testen ;)

Nu had ik aangegeven vooraf betalen, maar stond nergens hoe en ik zou ook een bevestigingsmail krijgen. Of werkt dat niet zo in het weekend en moet ik tot maandag wachten?

4. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    Sluit ik me helemaal bij aan meiden. Het is jammer, maar we gaan vrolijk door!

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja zzje idd.
    Er zijn maar weinig mensen over of niet? Of zit nu de rest die niet zwanger is bij de febr nod?

6. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Nee hoor! Ik blijf lekker hier!! :D

7. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Ik blijf hier ook gezellig! :D Moet alleen straks even kijken in welk NOD forumpje ik volgende x thuis ga horen! ;)

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gezellig meiden, hopelijk kunnen wij straks ook snel over naar een zwangerclubje ;)

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Caruli: Ik heb zelf het pakket met 15 ovutesten en 4 zw.testen € 14,50 en allebei dus dipsticks. Ik kies zelf altijd voor ideal (moet je wel internetbankieren) dus ik heb geen idee of dat vooraf betalen alleen doordeweeks kan. Ik krijg wel meteen een mail orderbevestigingsmail, dus :(.
    Ik kreeg op 7 jan al wat gekleurde afscheiding en dan tel ik pas vanaf de dag erna, maar ja het duurt altijd zo'n 8 dagen. Toen ik nog aan de pil was stopte het (dus een dag of 5) als ik weer met mijn strip begon.

Tja, wij zijn maar met een klein groepje over dames! Hopen dat ook wij deze ronde geluk hebben.

@Zzje: Is vriend al weg? Heb je lekker het huis en bed voor je zelf...hihi.

@Suzy: Voel je je al wat beter? Ik had gisteren na boodschappen doen ook een k*tdag...irritant is dat.

Ach we doen gewoon een groepsknuffel! Gezellig :)!

KNUFFFFELLLLLLL

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mag ik ook nog mee knuffelen?:D voel me beetje alleenig;)

11. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: Ja had echt een gigantische rotdag gisteren, niet alleen om de negatieve uitslag hoor.. ;) Alles was K*T... Een mooie dag om knopen door te hakken! (Das aan de andere kant ook weleens fijn) Laat je vanavond nog wel even weten wat precies! ;)

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suzy
    geen idee waar het over gaat maar wat goed dat je knopen hebt door kunnen hakken!
    Voel je je nu weer wat beter?

Moon
    hoe voel jij je vandaag?

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    ik blijf ook nog maar effe hangen op dit formpjuh hihi
    vandaag is de ongi weg jeeej
    dus nu kennen we weer beginnen
    en dan natuurlijk PROBEREN NIET TE TESTEN VOOR NOD haha
    denk wel dat ik me er nu echt aan ga houden
    ik heb bij zw&k 10 ovu besteld en 2 zwtesten 1 uiterst gevoelig en 1 met indicator hihi je weet maar nooit hope op een goede ronde ;)

ik ga zo werken dames dus tot morgen of miss nog even tot vanavond :p

14. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Lottie, lastig uit te leggen aangezien ik een beetje anoniem wil blijven maar leg t nog uit! ;)

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Troetjuh
    we blijven gewoon gezellig met z'n allen beppen hier;)
    hopen dat je die leuke indicator nuttig kan gebruiken deze ronde:)

Suzy
    tjee klinkt "spannend". Hopelijk niks ergs. Jammer hè soms dat je niet gewoon alles hier neer kan gooien? Zou soms wel eens lekker zijn:)

16. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    @ moon.. ja het rijk alleen!! Ook wel eens lekker.. al is een week wel lang hoor hihi. Gelukkig een drukke weer voor de boeg!

Ik gister ook niet mijn dag.. eerst ongesteld natuurlijk, toen kreeg ik te horen dat mijn tante is overleden (kanker, lang ziekbed) en dachts savonds nou ik ga tóch maar naar claudia de breij met een vriendin, lekker wat afleiding... zingt ze een PRACHTIG lied over een kindje in je buik.. over hoe jouw hartslag de hartslag van je kindje wordt en zo altijd bij hem bent.. BOEHOEEHOEEEE haha

Ennih troetjuh.. hier nog een die gaat proberen om niet voor nod meer te testem (nadruk op proberen,, ;-P) want als ik stilsta bij alle weggegooide euro's afgelopen dagen, terwijl ik precies op nod ongesteld werd.. best zonde!
    We gaan elkaar er gewoon doorheen slepen hoor!

En lottie: tuurlijk mag je meeknuffelen!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    zzje
    Tjee dat is nog eens rotnieuws:( en das zacht uitgedrukt...Hoe gaat het nu met je wat dat betreft?

Lijkt me een mooi liedje, klinkt mooi wat je noemt iig.

18. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    zzje, wat vervelend zeg..!! Kan me voorstellen dat je dan even niet lekker in je vel zit.. Maar toch, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Al zie je dat misschien nu nog niet zo in. *knuf*

Moon, hoe gaat het met jou??? Heb niet alles terug gelezen, heb nogal wat gemist, zag ik hahaha.

Ik moet me al weer inhouden om niet te testen, maar wacht toch nog maar even. Zit vandaag 9dpo. Ik hou de moed erin, maar bereid me ondertussen maar wel voor op het ergste, misschien dat het dan wat mee valt deze keer..

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Ja, tuurlijk mag je mee knuffelen! Het was een groepsknuffel. En zo te zien kan iedereen die wel gebruiken :(!
    Hoe is het met de kwaaltjes?

@Suzy: O, dat klinkt behoorlijk heftig! Ik hoop dat het alleen maar goeds betekent, maar ik hoor het dan wel ;)!

@Zzje: Het is idd wel eens lekker om het rijk voor jezelf te hebben, maar goed een week is ook wel weer een beetje lang. En dat is wel kl*tenieuws. Sterkte meis! Het klinkt idd als een mooi liedje...zal het eens googlen. Tja, merk wel dat nu we er echt mee bezig zijn je ook echt overal pasgeboren babytjes of zwangeren ziet. In je omgeving, maar ook op tv in series of reclames...noem maar op.

@Friesje: Mwah, het gaat wel. Gisteren weer even een dipje, maar vandaag gaat het weer. Nog steeds niet van mijn ongi af :x. Ik hoop echt wel over een dag of wat te beginnen met testen en seksen...haha. Voel jij al iets?

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    zzje: Heel veel sterkte!

Suzy: Dikke knuffel meid.

Friesland: Wel volhouden he meid.
    Dit is het clubje we gaan proberen niet te testen voor NOD ;)

Deel Deze Pagina