Goedemorgen meiden Suzy: We lopen bijna gelijk op, ik ben vandaag ongi geworden. Ga toch twijfelen of ik wel een ei heb gehad. Maar goed als het goed is krijg ik vandaag mijn ovu testen binnen en dan zullen we het zien deze maand of mijn pco al werkt of niet. Marrr: Manlief zit in Hong Kong Rare dromen heb jij zeg, ik kan je er niet bij helpen helaas. Rittjuh: Balen dat je nog geen positieve ovu test hebt, hopelijk komt je ei er toch snel aan. Friesland: Jee das idd niet leuk zeg om te horen. De wereld is soms zo krom...
Ja Pfff heb altijd de eerste 2 dagen zo'n buikpijn. Net of het eruit moet maar het komt niet. Na 2 dagen zet het meestal wat door en daarna is het over...
Caruli, dat komt me bekend voor. En je zit maar te wachten en te wachten tot het eindelijk goed doorzet. Echt vervelend is dat. Hoop dat de buikpijn snel wat af zakt. Ik moet weer wat opbiechten, want ik heb weer een test gedaan. Manlief zei dat ik maandag pas weer mocht testen, deze kans kon ik natuurlijk niet laten liggen. Ik zie al weer een streepje, vrij duidelijk eigenlijk, maar krijg hem eeeeerg slecht op de foto. Hoop dat jullie me kunnen vertellen wat jullie er van vinden? (als jullie iets zien) De foto is trouwens wel binnen 5 minuten gemaakt. Ik zag het streepje al vrij snel naar voren komen en heb meteen het foto toestel gemaakt. Denk dat de test nu wel is opgedroogd, maar zie het streepje nog. Bekijk bijlage 122272
Friesland Probeer eens een foto van verderaf te nemen...soms is dat juist duidelijker...ik zet m ondertussen in negatief voor je
Ja?? Ik had hem ook in negatief gezet. maar dan zie ik juist helemaal niks. Terwijl ik hier in het licht hem echt wel zie. Ik weet het 100% zeker. Maar waarom is hij dan niet duidelijker dan de vorige?? Ik snap er helemaal niks van. En hij zou toch echt duidelijker moeten zijn 3 dagen voor NOD? Ik zal eens kijken of ik een andere heb.
fries ik zie m op de gewone ook beter hoor! De vorige keer was gewoon veel te vroeg, in het begin schommelt het hcg heel erg!
Bekijk bijlage 122281 Marr dat is heel lief van je..!!! Hier dan de laatste foto.. Ik ga het nu niet meer proberen hoor. Duidelijker krijg ik hem echt niet op de foto. Ik hoop zo dat jullie ook iets zien..??
Ja, bij die laatste zie ik hem niet! Hopelijk heb je over 2 dagen een duidelijkere test Of ga je na je NOD weer testen?
He meiden, ben ik ook weer eens! Hoe is het hier? @friesland: ik zie bij de eerste ook een streep! En dat de streep er binnen 5 minuten stond is goed, he! Over 3 dagen je NOD? Succes! @all: hoe staat het met het testen? Of het proberen niet te testen? @troetjuh: had jou nog helemaal geen knuff gegeven vanwege de vmk...naar zeg..hoe is het nu? @hier: hele dag weeig gevoel in mijn maag, moe en opgezette buik, maar de onzekerheid blijft.... Ik doe ook mee met de grouphug!!!