@ Lottie: er was iets mis gegaan met m'n pb bericht! Ga t vanavond opnieuw probereb als die kleine hier op bed ligt!
spannend friesland! Wat een spanning zeg.. haha. Moet zeggen dat ik hem op de eeste foto wel zag.. de andere wat minder.. Duim voor je @Marrr... wat een avond! Soms moet het er gewoon even uit he.. ennuh moettie maar niet tegen je aan rijden! haha.. @ suzy Ja ben vrijdag op nod ongesteld geworden. Jij en caruli ook zag ik? Fijn!! Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes!!
ohja trouwens... Ik dacht toch een innesteling gevoeld te hebben??? met name door een soort speldenprikjes en blubjes naar mijn navel>> Nou... dat had ik gister ook ineens weer op dag 3 vd cyclus.. Het is dus gewoon een nieuw gevoel 'na de pil' en ben er mooi ingetrapt!! haha..
@ ZZje: misschien komt het ook omdat je er meer mee bezig bent dat je t opvalt dat je dat voelt! Dat had ik ook namelijk! Idd fijn, weer een member erbij voor de volgende ronde!
Friesland: Meid ik zou over een paar dagen nog eens testen, misschien krijg je dan een duidelijke test. Ik ga duimen voor je. ZZje: Zijn suzy en ik niet alleen in de volgende ronde
Gaan we nog tactiek bespreken voor de komende maand? Hoe te voorkomen dat we te vroeg gaan testen...???
Het lijstje zal idd een stuk terugstaan. Heb nu geen tijd om te zoeken, want moet naar werk. Anders kijk ik vanavond wel als het nog niet gelukt is. Denk dat ik mn NOD aan moet passen, want op dag 17 had ik nog altijd geen posi ovu. 31 januari ga ik zo niet halen natuurlijk
Morrgûh dames, Weer een hoop bij moeten lezen ! @Friesje: Erg vervelend als iemand zo reageert mbt zwangerschap en je het zelf zo graag wilt :x. Enne, spannend weer heb ik gezien! Hoop het echt voor je meid! @Caruli: Ik ben er ook nog, hoor ! Ik loop alleen een paar dagen voor met ongi. Jij ook jeej...eindelijk ongi , maar toch een knuffel! Sinds zondag ben ik eindelijk er vanaf., dus we kunnen weer . @Suzy: Hoe gaat het nu met je meid? Ik zal proberen vandaag op je pbtje te reageren, maar heb het heel erg druk met werk momenteel. @rest: Ben het weer vergeten ! Ik gooi er gewoon weer een knuffel in. Lekkerrrrrrrrrr! Hier gisteravond weer voor het eerst geklust en vanmorgen weer wat bloed bij het afvegen . Voornamelijk helder slijm en een klein beetje bloed....sorry dames . Geen pijn verder, dus denk dat het toch van het vrijen komt. Vorige cyclus had ik ook bloedverlies toen ik posi ovutesten kreeg?? Hoop niet dat het een zw in de weg kan/zal staan. Wat ik ook vreemd vind, is dat mijn ovutesten het niet lekker doen . Heb zondag en gisteren getest en beide keren trok mijn urine niet zo door als anders...echt vreemd. Gisteravond nog maar 1 gedaan, want ik twijfelde aan de uitkomst eerder. Was ie toch wel hetzelfde als 's middags....al een duidelijke t-streep ?? Ik zat gsiteren pas op dag 10/11. Vorige keren duurde het veel langer, dus nu weet ik nog niet of de ovutesten goed zijn...heb er nog nooit problemen mee gehad. Ben benieuwd wat ie vandaag doet.
Moon misschien een lekker vroeg ei!! Iig blijven klussen!!! Je hebt ze van zwanger en kids? Anders een foto spammen? Kunnen we meekijken met je ik heb ook zwenk testen gebruikt en sensitest
Moon: Ah sorrie jij bent er ook nog ja Wat raar van die ovu testen, misschien idd dan heel vroeg je ei? Ik hoop wel dat de testen goed zijn, heb ze ook net besteld bij z&k. Hier loop ik echt leeg niet normaal meer. Krampen en pijn... Vanochtend kon ik niet eens van de wc afkomen zoveel stroomde eruit. Mijn baarmoeder is echt een opschoning aan het houden
Dames, Ik wist het heel zeker, dat ik een streepje zag.. Natuurlijk wel even af vragen of het streepje terecht is of onterecht. Omdat ik gister niet met ochtend urine had getest, wou ik dit vanmorgen wel doen. ( ik zit helemaal te shaken!!! ) Dit was het resultaat: Bekijk bijlage 122523
Wat moet ik nu doen?? Moet ik de huisarts bellen?? Of kan dat ook morgen ofzo?? Of moet je meteen naar een verloskundige bellen??
Ja, ik heb de dipsticks van z&k en die heb ik nu al meerdere rondes gebruikt. Ook nooit problemen mee gehad, dus ik weet het ook niet. Tja, gisteravond pas weer voor de eerste keer geklust. Hoop natuurlijk dat ik weer minder lang op mijn eitje hoef te wachten dan de vorige keer (toen kwam ie ook al sneller), maar zou het wel jammer vinden als ie dadelijk al komt en wij nog te weinig geklust hebben . Daarnaast blijf ik dat bloedverlies (tot nu toe alleen vanmorgen bij ochtendplasje) ook raar vinden. Kan komen door het klussen (omdat ik er nog niet helemaal klaar voor was en dus mss iets te snel) maar dan verwacht je toch dat het gisteravond bij het plassen ook al zo zou zijn?? En vanmorgen was het dus ook rood ipv bruin (wat ik dan zou verwachten als het van gisteraaf was) dus raar...raar...raar. Ben benieuwd wat mijn testje vandaag doet. Zou dat een eventuele zw in de weg kunnen staan? @Caruli: Jeetje, meid wat heftig! Mss is het idd een goed teken...even lekker een grote schoonmaakbeurt. Neemt niet weg, dat het vervelend en lastig is . Ben je normaal gesproken lang ongi?? Hoop dat het snel over is en je weer aan de klus mag. @Lottie: Hoe is het met jouw kwaaltjes? Al toegenomen? Voel je je lekker zwanger?? Mss dat ik straks nog even een foto maak na het testje van vandaag.
Moon: Ik denk niet dat het bloedverlies een zw in de weg zal zitten, misschien toch iets te vroeg dat je baarmoedermond nog te gevoelig is ervoor? Normaal ben ik niet echt ongi.. omdat ik geen eisprong heb. Maar nu dus echt gruwelijk dus denk wel dat ik deze maand een ei heb gehad. Dan bouwt het baarmoederslijmvlies op he, en dat komt er nu allemaal uit. Maar volgens de gyn klopt dat wel. Nu hopelijk deze maand nog een keer een ei..