@Friesje: Whaahahaaa ! Ik zie hem. Ik zie hem. Op je vorige test zag ik hem ook ! Gefeliciteerd meid ! Wat is je geheim?? Hoeveelste ronde was dit ook alweer? Ben het kwijt . Ik vergeet echt zoveel tegenwoordig.
@Caruli: O ja, sorry ! Ik hoop ook voor je dat je een eitje krijgt en ik vind het goed dat je ovutestjes gaat gebruiken . Natuurlijk hoop ik ook dat je ei bevrucht wordt !
Ja, ik denk dat ik inderdaad wacht voorbij m'n NOD. Dat schiet gelukkig al op. Als de digi dan ook zwanger aangeeft, dan bel ik een vk. Maar volgens mij wou de huisarts ook op de hoogte zijn? Die bel ik dan eerst wel even, die kan ook wel info geven denk ik. Ik ga meteen naar de winkel om een speentje op te halen met: I LOVE PAPA hahaha
Je huisarts krijgt dat door van de vk. Ik heb nog nooit de huisarts gebeld als ik zwanger was Leuk, ben benieuwd hoe je hubbie gaat reageren. Moon: Ja ik wil toch manlief gaan overtuigen van gericht klussen, aangezien we maar een paar kansen gaan krijgen volgens de gyn.. Wil ik die wel goed benutten, zodra hij weer terug is dan zal ik het voorleggen aan hem
@Caruli: Of je zegt niks en test gewoon ! En dan natuurlijk wel regelmatig vrijen en als je test posi is weet je wat je moet doen...hubbie misbruiken....hihi. Mijn vriend wilde in eerste instantie op de hoogte zijn, maar merkte wel dat ie last van prestatiedruk kreeg. Hij besloot dus dat het beter was om niets te weten, maar tot nu toe wil hij dat dus nog steeds wel...mannen! Ik vraag het nu ook eerst...wil je hem zien??
Tja das ook een idee, maar dan zul je net zien dat manlief geen "zin" heeft haha. Als hij nog zo graag een kind wil dan zal hij er iets voor moeten doen he
Even tussen door hoor.. Maar als je mannetje last heeft van prestatie druk, dan kun je m toch ook eerst goed verleiden? Een massage, en langzaam aan beginnen. Ik denk dat de zin dan vanzelf haast wel komt. Het moet toch ook niet gedwongen zijn? Als ik mijn eisprong de 14e heb, dan klussen wij soms ook alleen de 13e en 15e ofzo. Je hebt 48 speling toch? Maar ja, voor mij misschien ook makkelijk praten. Ik kan me namelijk niet in beelden dat mijn mannetje geen zin zou hebben haha
Friesland Net in een ander topic al gereageerd, maar nogmaals voorzichtig gefeliciteerd! Wat gaaf! Hoop dat je sept mama bent dan hihi. De huisarts hoef je niet te bellen, dat is niet meer van deze tijd hihi. Je kan gewoon je verloskundige bellen. Ik heb gebeld toen ik 4 weken was, want voor nod vond ik zo raar. Ook is de kans in verhouding dan nog groot dat het niet blijft plakken, dus ik zou even wachten. En dan kan je gelijk een verloskundige bellen Moon Ik was de laatste keer ook een beetje bang dat mn ei net te vroeg was, maar gelukkig kwam het mooi uit. Ik kan niet zien hoe donker hij is, dus moeilijk om nu te zeggen wat je het beste kan doen... Maar je zit met dat bloedverlies...wat bedoel je dan? Denk je dat t je eisprong al is of iets anders? Ben benieuwd naar de foto. De kwaaltjes nemen nog niet toe. Nog steeds savonds wel erg moe, af en toe dat zeurende gevoel in mn bm, pijnscheuten als ik een snelle of verkeerde beweging maak (banden) en dat was t wel. Mijn buik is echt al opgeblazen 's avonds...heb er een foto van gemaakt...wel grappig om te zien. Komt echt door hormonen en darmen, maar tjeee...wat een buikie... Misselijk werd ik de vorige keer met 6 weken, dus ben benieuwd. Die vlaagjes heb ik ongeveer 3 dagen niet gehad...Lief dat je ernaar vraagt. Caruli Ik stuur wel een ei naar je deze maand Zwanger en seks Gisteren voor het eerst sinds we het weten weer gesekst (klussen is het niet meer nu) en ik vond het toch wel een raar idee hoor...Maar ehm, nou zag ik vanmorgen een streepje bruin in mn broekje...vind ik toch niet zo'n fijn idee...Het was lichtbruin en geen bloedkleur...
Goed, ik wacht nog even in spanning af.. En dan bel ik met 4 weken de verloskundige.. Wat geweldig he?? Het is nog zo onwerkelijk, maar ja dat is het natuurlijk ook nog.. Het is nu afwachten en spannend haha.. Maar toch ben ik al wel heel erg blij Lottie, dat kan toch vaker gebeuren in de zwangerschap? denk niet dat je je er zorg over hoeft te maken. Pas als je echt erg gaat bloeden, dan moet je je zorgen maken!! Ja, ik geloof dat ik dan eind september ben uitgerekend. Maar eerst maar even afwachten nog.. (terwijl ik ondertussen heel blij ben)
Friesland Gaaf gevoel he? Ik weet precies hoe je je nu voelt. Gelukkig nog maar 2 dagen tot je nod. Dat voelt echt fijn als je die voorbij bent!! Bij de vorige zwangerschap heb ik niks van bloedverlies of bruinverlies gehad. We hebben de eerste 3 maanden toen sowieso niet gesekst. Vonden we beide eng haha. Maar idd, ga me er maar niet druk om maken, zoveel was t ook niet. Oeeee als je sept mama bent kan je straks leuk bij de sept mama's komen kletsen Als je wilt natuurlijk
@Lottie: Ja enerzijds wil je kwaaltjes als bewijs, zeg maar, maar als je ze hebt dan heb je ze liever niet, toch? Maar je moet gewoon genieten ! En dat bloed komt ws doordat je nu goed doorbloed bent in je baarmoeder enzo, dus bij het minste of geringste kan dat dan gebeuren. Over mijn bloedverlies...ik weet niet wat ik ervan moet denken. Vanmorgen dus beetje rood...éénmalig blijkbaar. Maar vorige cyclus hebben we dagen om de dag geklust en niks aan de hand. Op het moment van mijn eerste posi ovutest t/m de knaltest begon dat dus zowel na het klussen (meteen of andere dag) als wanneer we niet geklust hadden. Vraag me dan idd af of het met de eisprong te maken heeft. Of dat we dan teveel seksen ....mss inwendig wat schade opgelopen ofzo . We gaan echt niet als beesten te keer ofzo hoor....hahaha. @Friesje: Heb je je speen al gekocht? Ben benieuwd hoe je vriend gaat reageren?
@Lottie: Hier dan een fotootje van mijn ovutesten tot nu toe. Nee, ik heb die vandaag niet zelf zo geknipt...haha...die kwam zo uit de verpakking. Toch een beetje raar, hè!? Nou ja, hij staat in mijn album, want ik krijg het weer niet voor elkaar .
Dank je wel marr, het is nog erg onwerkelijk. Ik heb geen speen gekocht. Had de jas al aan, maar zag dat mijn vriend de auto mee had. Dus dat werd m niet. Daarom heb ik de test maar ingepakt in een doosje, met een leuk papiertje erom heen. Het eerste wat ie zei was: Ja, die streep zie ik wel..!! Hij vind het ook nog heel onwerkelijk maar is wel heel blij, net als ik. Nu wachten tot mijn NOD voorbij is en zien of de streep nog duidelijker word, dan kunnen we de vk bellen
Moon Ja, als ik strax evt weer misselijk word dan wil k er ook snel weer vanaf zijn denk ik haha. Hmm...misschien heeft het idd met je eisprong te maken, ik weet t niet... Zal zo eens in je album spieken...hmmm lijkt erop alsof ie wilde gaan springen, maar was nog niet helemaal posi volgens mij of denk je van wel?. Misschien dan morgen ofzo?
@Lottie: Ja, of als je kotsend boven de pot hangt....haha. Nee, ik vind hem ook nog niet posi, maar al wel vrij donker en zeker voor mij. Vorige keer op dag 18 en 19 al posi en op dag 20 knal. De cyclus daarvoor uiteindelijk pas op dag 26 een knaller. Mss binnen paar dagen al eisprong . Zou wel netjes op tijd zijn dan, maar ben gisteren pas weer begonnen met gezellig doen . Zondag had ik nl nog wat bruinverlies, dus dan vind ik het niet zo prettig en het heeft naar mijn gevoel dan ook nog geen nut. Letten jullie (alle dames dus) er eigenlijk op wanneer manlief weer "mag"...zo van om de dag of doen jullie het gewoon ook meerdere dagen achter elkaar?? Vind het af en toe wel lastig om te bepalen wat goed is en of het goed is qua ovutesten dus planning enzo...hmmm.
Halloooo! Ik kom Friesland even feliciteren! Duidelijke streep, vind ik! Mooie banner hoor @moon: hier om de dag en rond ei elke dag. Man weet dat, dus ik hoefde niets te zeggen haha! Dat krijg je als je zolang bezig bent (nouja zolang bezig om een beebje vast te houden dan). Hoe doe jij dat? @lottie: ja dat bruin zal vast van de seks komen. Maar toch geen fijn gevoel, kan ik me voorstellen! Gelukkig zijn er een hoop andere manieren om het gezellig te hebben in bed!