@marr: wat een heftig nieuws! Kan me voorstellen dat het je aangrijpt. Het is ook oneerlijk verdeeld, ben het helemaal met je eens! Goed om het eruit te gooien! Maar blijf please ook positief en denk eraan dat jullie ook heel snel een kleintje mogen vasthouden! Jullie kunnen een veilig nestje bieden!
Hey Lieve meiden! Hoe staat het er hier voor? Ben nog niet helemaal bijgelezen.. Heb ook een heftig weekje achter de rug! @ Marr: Heb je verhaal gelezen en kan me helemaal voorstellen dat je boos bent! Maar de wereld is helaas heel oneerlijk verdeeld, stom... Liefs
Marrr, wat vervelend zeg..!!! Nou ik kan je woede heel goed voorstellen en ik denk ook dat het niet geheel onterecht is dat je daar zo boos om bent. Ik snap heel goed wat het met je doet. Maar hoe moeilijk het dan ook is, na regen komt zonneschijn. Ik weet zeker dat jou beurt ook nog wel eens komt.. En meid, ik gun het je van harte.. Ik zal voor je duimen en hoop echt dat ze snel zo mag wezen. Kijk niet te veel naar anderen en trek je er zeker niet te veel van aan. want inderdaad zoals een paar ook al schreven, het is soms gewoon zo oneerlijk!!!!
@ Marrr... ik kan je wel begrijpen hoor.. Probeer je toch te focussen op jullie eigen leventje... het leven van die eikel is volgens mij het druk maken niet waard joh! Hoe zuur het ook is... dat uitgerekend hij een kindje verwacht nu.. Ik hoop maar dat hij daar niet óok een potje van gaat maken. Arm kind! Jullie tijd komt echt nog wel Marr.. en zo te horen wil je heel graag een kindje en is elke vezel in je klaar voor het moederschap. Eigenlijk was (ben) je ook al een beetje mama... en ooit komt er een kindje die van jullie liefde mag gaan genieten. En dat kindje wordt heel speciaal.. en zal al het wachten waard zijn Kunffel!
Mooi gesproken zzje Maare, wat is het hier rustig trouwens.. Al een paar dagen is het hier niet heel actief.. wat jammer Moon hoe gaat het met jou?? En Lottie?? Hoe is het met jou?? En de rest natuurlijk
Haaai sorry even n keer niet bijgelezen.. Marr wat een rot situatie, goed dat je t er even uit gooit! Hoe voel je je nu? Sterkte! Hier gaat het wel, tijd blijft kruipen!! Nog niet misselijk...wil ik nu juist even haha
Thanks voor de lieve woorden.. Moet heel eerlijk zeggen dat t me nog steeds heel erg dwars zit.. Maar goed, trekt wel weer weg.. Ben heus niet snel jaloers en ook niet haatdragend, maar vroeg me dit keer toch echt wel af wat ik verkeerd heb gedaan dat mijn karma mij zóó moet terugpakken.. Ach hopelijk volgt ons popje snel....
@Friesje: Heb het druk op het werk, dus spiek wel en af en toe een berichtje maar vandaag nog niet aan toegekomen . Het gaat wel hoor! Zie steeds meer zwangeren dus daar heb ik het af en toe een beetje moeilijk mee, maar ben heel blij voor hun ! Ik wil OOK! Mijn ovutesten gingen de goede kant op (dacht ik), wel vroeg voor mijn doen, maar nu zijn ze weer verre van richting posi dus . We hebben in iig weer geklust zonder problemen ! @Marrr: Heel vervelend en sneu voor het kindje. Hopen dat het straks toch goed komt. En zp is ervoor om o.a. je frustraties te uiten, dus doe maar lekker ! Ik hoop dat jij (en ik nou ja gewoon wij) ook snel mogen volgen. @Caruli: Hoe is het met jou? Is je ongi al minder? Komt je hubbie snel weer thuis?
NVNT-lijstje - Muis, nod 12 jan (mt korte lf eigenlijk 9 jan) - Mom, nod 13 jan - Dianana, nod 16 jan - Berenbotje, nod 20 jan - Rittjuh, nod 31 jan - Iris2009, nod 5 feb - Marrr, nod 5 feb - Gimena, nod 8 feb - troetjuh nod 8 feb - Caruli, nod ? - Moon77, nod ? Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: Dames die ongi zijn geworden: - Chicken1975, nod 30 dec (op 30 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Iris2009, nod 2 jan (op 31 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Gimena, nod 3 jan (5 jan negatief getest en 6 jan ongi) - Groen29, nod 2 jan (heeft zich niet meer gemeld) - Moon77, nod 9 jan (op 1 jan negatieve ovutest, 8 jan negatieve zw.test) - Marrr, nod 12 jan (niet getest (<<-- Trots!)) - Zzje, nod 14 jan (op 8, 10 en 12 jan negatief getest) - Caruli Nod 9 jan ( 10 & 11 jan negatief getest, miss toch langere cyclus?) - Suzy, nod 4 jan (Van 4 t/m 11 jan meerdere keren negatief getest) Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan posi getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan Positief getest op 18 januari) - Quint, nod 23 jan (positief getest op 13 januari!)
NVNT-lijstje - Muis, nod 12 jan (mt korte lf eigenlijk 9 jan) - Mom, nod 13 jan - Dianana, nod 16 jan - Berenbotje, nod 20 jan - Rittjuh, nod 31 jan - Lynnami nod 31 jan - Iris2009, nod 5 feb - Marrr, nod 5 feb - Gimena, nod 8 feb - troetjuh nod 8 feb - Caruli, nod ? - Moon77, nod ? Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: Dames die ongi zijn geworden: - Chicken1975, nod 30 dec (op 30 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Iris2009, nod 2 jan (op 31 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Gimena, nod 3 jan (5 jan negatief getest en 6 jan ongi) - Groen29, nod 2 jan (heeft zich niet meer gemeld) - Moon77, nod 9 jan (op 1 jan negatieve ovutest, 8 jan negatieve zw.test) - Marrr, nod 12 jan (niet getest (<<-- Trots!)) - Zzje, nod 14 jan (op 8, 10 en 12 jan negatief getest) - Caruli Nod 9 jan ( 10 & 11 jan negatief getest, miss toch langere cyclus?) - Suzy, nod 4 jan (Van 4 t/m 11 jan meerdere keren negatief getest) Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan posi getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan Positief getest op 18 januari) - Quint, nod 23 jan (positief getest op 13 januari!) Heb mezelf ook toegevoegd.
NVNT-lijstje - Muis, nod 12 jan (mt korte lf eigenlijk 9 jan) - Mom, nod 13 jan - Dianana, nod 16 jan - Berenbotje, nod 20 jan - Diene, nod 30 jan - Rittjuh, nod 31 jan - Lynnami nod 31 jan - Iris2009, nod 5 feb - Marrr, nod 5 feb - Gimena, nod 8 feb - troetjuh nod 8 feb - Caruli, nod ? - Moon77, nod ? Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: Dames die ongi zijn geworden: - Chicken1975, nod 30 dec (op 30 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Iris2009, nod 2 jan (op 31 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Gimena, nod 3 jan (5 jan negatief getest en 6 jan ongi) - Groen29, nod 2 jan (heeft zich niet meer gemeld) - Moon77, nod 9 jan (op 1 jan negatieve ovutest, 8 jan negatieve zw.test) - Marrr, nod 12 jan (niet getest (<<-- Trots!)) - Zzje, nod 14 jan (op 8, 10 en 12 jan negatief getest) - Caruli Nod 9 jan ( 10 & 11 jan negatief getest, miss toch langere cyclus?) - Suzy, nod 4 jan (Van 4 t/m 11 jan meerdere keren negatief getest) Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan posi getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan Positief getest op 18 januari) - Quint, nod 23 jan (positief getest op 13 januari!) Hey dames, Ik stond niet meer in de lijst. Heb mezelf weer toegevoed. Ik lees nog wel regelmatig mee, maar reageer momenteel niet meer zoveel...merk toch dat ik er (te) veel mee bezig ben en dat doet me niet zo goed. Raak er soms een beetje door in een dip. Friesland gefeliciteerd! Marr, ik begrijp je woede helemaal, het is niet eerlijk! Maar probeer je er niet te veel van aan te trekken, de stress is niet goed voor jou en hij is het niet waard. Tja ik zit dus op het wachtbankje.....als ik niet ongi word ben ik van plan om de 31ste te testen. Ik hoop zo dat het nu eindelijk raak is. Heb 28 feb een afspraak bij de gyn en hoop zo dat ik daar niet naar toe hoef. Voor alle meiden op het wachtbankje of meiden met onduidelijkheid, veel succes!!!! Ik duim voor iedereen
NVNT-lijstje - Berenbotje, nod 20 jan - Diene, nod 30 jan - Rittjuh, nod 31 jan - Lynnami nod 31 jan - Iris2009, nod 5 feb - Marrr, nod 5 feb - Gimena, nod 8 feb - troetjuh nod 8 feb - Caruli, nod ? - Moon77, nod ? Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: Dames die ongi zijn geworden: - Chicken1975, nod 30 dec (op 30 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Iris2009, nod 2 jan (op 31 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Gimena, nod 3 jan (5 jan negatief getest en 6 jan ongi) - Groen29, nod 2 jan (heeft zich niet meer gemeld) - Moon77, nod 9 jan (op 1 jan negatieve ovutest, 8 jan negatieve zw.test) - Marrr, nod 12 jan (niet getest (<<-- Trots!)) - Zzje, nod 14 jan (op 8, 10 en 12 jan negatief getest) - Caruli Nod 9 jan ( 10 & 11 jan negatief getest, miss toch langere cyclus?) 17 jan ongi geworden. - Suzy, nod 4 jan (Van 4 t/m 11 jan meerdere keren negatief getest) Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan posi getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan Positief getest op 18 januari) - Quint, nod 23 jan (positief getest op 13 januari!) Hoi meiden. Hier zit ik alweer op cd 5, heb dus echt geen idee wanneer mijn volgende nod is. Heb wel op de lijst gemeld dat ik ongi ben geworden. Ik zie dat er voorlopig nog geen testdatums komen.. Hoop echt dat er snel weer een paar zwangeren bij komen @Berenbotje: Hoe is het met jou? zie dat gisteren je nod is geweest.
Zullen we degene waarvan de nod al geweest is en die niks meer hebben laten horen er maar afhalen? In t testrijtje bedoel ik
Jouwe kan je misschien nog aanpassen ik zit via iPhone en die haalt de kleuren weg als ik kopieer dus jij mag
welkom terug Diene! Hier grote spanning... ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden en kreeggister ovus van Z&k binnen en dacht,.. even kijken hoe het werkt! Had ik al een streep! Vandaag ook... Nog niet net zo donker als de teststreep maar het schiet wel op en manlief is nog op wintersport haha.. wat een hell!! Hij komt morgenaaf laat thuis..
zzje, dat is spannend dus.. En dat wordt klussen.. Dames, ik heb vanmorgen de digitale toch maar gedaan.. Ik dacht, moet nou toch wel kunnen hoor.. En een afspraak bij de verloskundige.. spannend!!!!!! Bekijk bijlage 123459
@ Friesland! Wauw! Gefeliciteerd! Wanneer moet je naar de VK? Hier nog ongi! Hoop dat t gauw voorbij is zodat we weer aan de klus kunnen!
Suzy, dat hoop ik ook voor je..!!! Ik hoop echt dat het voor jullie dames, allemaal snel raak mag wezen hoor... Voel me gewoon een beetje schuldig Wij moeten 14 feb. naar de verloskundige. Konden ook een paar dagen later, maar het liefst zo snel mogelijk natuurlijk en dan is 14 februari ook wel een leuke dag De eerste echo hebben we op 2 maart.. dan ben ik 10 weken. Denk dat je met 10 weken al beter wat kunt zien dan met 8, dus dat vind ik niet zo heel erg.. Kijk er ontzettend naar uit..!!!
zzje: Jee das ook al snel dan een eisprong, het kan nog even duren voordat hij echt springt. Jij moet gewoon morgenavond je man bespringen Friesland: Mooie test, op naar de 1e echo. Suzy: Jee jij bent dan ook al een tijdje ongi, duurd het altijd zo lang? Ik had gisteren nog wat druppels en nu is het over.. Lottie: Heb de lijst aangepast, kon idd nog