Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Woensdag of donderdag is je eitje gesprongen ;) je kunt alvast vooruit kijken als je voor morgen en overmorgen gelijke temp invult als vandaag... dan laat FF je zien op welke dag je eisprong zal zijn :D:D
    Je kunt het kaartje ook in je handtekening plaatsen ;)

2. Gerlinda

Waaaaaaw... hopelijk komt je droom uit ;) ik heb het vaker hier gelezen en dan iid waren ze zwanger 8)8)

3. Gerlinda

Nee... na je ei begint het tellen ;) dus de 29e is 1dpo :) je zit nu dus op 3dpo (kijk maar naar mijn kaartje
    hoe FF telt, we lopen helemaal gelijk) :D:D

4. Gerlinda

Iedereen, wens ik veel geluk en een beebje in 2011 :):)

5. gimena

gimena Niet meer actief

jullie ook :)

6. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Had vanmorgen echt enorm de drang om te gaan testen maar heb me toch kunnen beheersen, omdat ik dacht als ik nu wel zwanger ben dan ben ik er nog niet gerust op omdat ik steeds wat oud bloed verlies.. en heb weinig zin in nog een miskraam.. Dus ik heb besloten dat ik wacht tot het echt klaar is met bloeden en als ik dan nog steeds zo last van mn borsten heb en uiteraard niet ongesteld ben geworden, dan pas te testen. Nou ben benieuwd of ik dat vol ga houden haha.
    Iedereen een hele goede jaarwisseling en tot in 2011!!!

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hoop het zo voor je! Dan begint 2011 natuurlijk fantastisch :D

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    lastig is het he om niet te testen pfff heel veel succes iedereen en een fijne jaarwisseling gewenst!

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Jeetje dames, jullie hebben veel gekletst :D!

@Diene en Rittjuh: ik hoop ook dat ik genoeg geklust heb. Het is alleen na de 27e er niet meer van gekomen :(...ook niet voor de fun ;).

@Manoe: ik heb ook vannacht gedroomd dat ik zwanger was. Wel een rare droom, maar goed. Ben benieuwd, hoop dat dromen geen bedrog zijn in ons geval...hihi.

@Lottie: jeej, nu weet je wanneer je je eisprong hebt gehad. Heb je dan wel goed geklust? Weet nu even je klusschema niet meer ;). Een goed gevoel erover?

@All: Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling toe en dat 2011 mag brengen wat ons hartje begeert.

liefs,
    Moon

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Manie
    kan me HEEL goed voorstellen dat t moeilijk is om niet stiekem te hopen dat je dan nu weer gelijk zwanger bent!!! Wow jullie zijn dus wel super vruchtbaar! Hopelijk gaat t nu wel in 1x goed zonder mk!! Lijkt me heel zwaar! Maarreee wat is je geheim?? Vertel;)
    uhm, ik zou zelf idd de dag meerekenen als je ei smorgens was. Denk dat mijne ook smorgens was, maar weet niet zeker. Las op inet dat t seizoensgebonden is!! Moet je maar ns googlen als je zin hebt. In de herfst en winter zou je ei snachts of smorgens springen en in lente en zomer smiddags of savonds dacht ik.

Rittjuh
    heb ook wel vaak gelezen v vrouwen die niks merkten, maar dat waren vaak degene die niet bewust zwanger raakten enz. Maar ook vrouwen die wel opletten en niks voelen! Helaas is er vaak geen super overduidelijk signaal!

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Lottie: Dat maakt het zo lastig he :( Als ik begin van de week ongi pijn krijg, dan weet ik wel weer hoelaat het is. Dat was de afgelopen keren ook. Kon ik stiekem maar een paar dagen vooruit kijken :p

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adora
    dat heb ik ook wel eens gedaan ja dat vooruit invullen. Maar ff geeft volgens mij altijd je ei aan 1 dag voor de stijging, terwijl je temp ook 2 dagen erna pas kan stijgen. Of geeft ie ook wel ns anders aan? Heb m weleens in m'n handtekening gehad maar dan ziet gelijk heel t forum wanneer wij klussen:p

Iris
    goed zo!! En aan ons denken hè als je je bijna niet kan bedwingen;).

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    nee weet t alsnog niet zeker haha. Kan woensdag of donderdag zijn geweest. Ik ga uit van donderdag. Uhm ff m'n klussagen nog x hier. Misschien weten jullie of k kans maak

19e savonds laat
    22e snachts
    25e snachts
    27e net middag
    29e savonds laat

en m'n ei is dus waarsch de 28e of 29e geweest. Dus die kluspartij vd 29e zal wel te laat zijn...:(

hopelijk komt je droom uit!!!

14. Gerlinda

Als je de instellingen zo laat staan, ziet niemand wanneer jullie klussen (standaard staat het er nl niet op) haha... bij mijn kaartje zie je het ook niet staan ;) je ziet alleen wat op je home-page staat!! Op jou kaartje is dat dus ook niet te zien :):)
    Je hebt je ei gehad als FF het aangeeft, daar waar de verticale streep staat dus (kan best zijn dat je temp dan al een lichte stijging heeft gemaakt) bij mij heeft de temp dus een lichte stijging gemaakt........
    Trouwens ik heb 3 dagen een positieve ovulatietest gehad, de dag dat FF een ei aangeeft was de streep een heel stuk donkerder dan de controllestreep, die andere 2 dagen (voor en na ei) waren beide strepen gelijk ;)

15. Gerlinda

Eitje is minimaal nog 12 uur vruchtbaar na de eisprong (volgens mij zelfs 24 uur) met de 25e, 27e en 29e maak je goede kansen (de zaadjes kan wel 3-5 dagen in leven blijven) en toen ik zwanger was in augustus hebben we om de dag gevreën :)

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Nou, dat klinkt volgens mij wel goed hoor! De 25e en 27e sowieso en met de 29e weet je maar nooit. En idd wat Adora zegt: zaad overleeft meestal 72 uur, soms wel langer.
    Ik denk dat we de 27e tegelijkertijd bezig zijn geweest :):p.

Goed, het wordt weer afwachten hè?! Volgens de calculator zou ik 26 dec mijn eisprong en op 31 dec de innesteling hebben. Hmmm...ben benieuwd.

Ga hier nog wat werk verrichten!

17. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Ik ga van de week wel bijlezen! Ben te druk! Zo nog ff een paar uurtjes werken! Maar ik wens iedereen een fijne jaarwisseling het een heel gelukkig 2011, dat iedereens wensen maar uit mogen komen! ;) PROOST (jip & janneke champagne dan maar):D

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gelukkig en vruchtbaar Nieuwjaar!!!!

Ga dit voor de derde x typen, ging steeds wat mis.

Adora
    streep was bij mij donkerder dan c-streep op 28e en ff geeft ei aan op de 29e. Al twijfel ik nog steeds, want had de 29e 2x getempt en eerst was t 36.6 en toen 36.5. Nou ja moet t maar loslaten....

Moon
    hmmm ff geeft m'n ei op de 29e dus dan heeft de 25e geen nut lijkt me (was wel pas om 0:30). Dus misschien alleen de 27e dan:(. Doe je zo je best (voor mijn doen;)), klus je nog verkeerd denk ik...
    Jij wat gevoeld op je evt. innesteldag??

19. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Sorry Lottie heb toch een test gedaan gister.. wilde het gewoon weten voor het nieuwe jaar begon.. maar helaas harstikke wit. Dus ik hoop dat ik nu snel goed ongi wordt dan, kan ik weer verder.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Je hoeft geen sorry tegen mij te zeggen hoor Iris:). Je hebt t alsnog lang volgehouden!! Balen dat ie wit was!!

Deel Deze Pagina