@ Caruli, op zich valt t wel mee, ben zondag ongi geworden! Dus nu 5 dagen.. T wordt al minder gelukkig! Jij alweer toe aan klussen? @ Friesland: Je moet je niet schuldig voelen hoor, sonde van je tijd! Lekker genieten! Bij ons komt t ook goed!
Suzy: Klussen lukt hier nog niet, manlief zit nog in Hong Kong Maar misschien morgenavond, al denk ik dat hij dan slaapt... Maar goed we hebben nog even de tijd, zit vandaag op cd 5 dus.
@ Caruli: Op afstand klussen is lastig he? Dan bespring je m toch gewoon in z'n slaap? Hihi! Maar je hebt dan idd nog wel genoeg tijd! Alleen t goede moment he?!
Ja geen idee, heb wel ovutesten nu 10stuks. Maar geen idee vanaf wanneer ik moet gaan testen en wat voor cyclus dat ik nu heb. Als ik te vroeg test heb ik niet genoeg aan die 10 testen.. En jij gebruik jij testen?
Caruli- Ik zou ten vroegste op cd9 beginnen testen. Wat is er met Mitch aan de hand? Ik heb geprobeerd om te zoeken zodat ik je niet lastig hoef te vallen maar kan niks vinden.
Zo vroeg? Ik dacht eerder aan cd 14, mocht ik nu weer een cyclus hebben van 30+ Als ik bereken op gemiddeld 33 dagen dan kom ik met mijn eisprong op 5 febr zegt de calculator. Hier is de link van het topic van Mitchell. Daar staat in grote lijnen wat er een beetje is met hem. http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/231816-fysiotherapeut-vertrouwd-niet.html
Ok ik zal de topic even lezen. Ik wist niet dat je zo'n lange cyclus hebt. Weet je hoelang je lf is? Want als die 18 dagen is dan is je ei eerder. Is de lf maar 11 dagen dan is je ei veel later.
@ Caruli: Nee ik gebruik (nog) geen testen, proberen t nu gewoon op goed geluk! Als t niet snel raak is ga ik er misschien wel aan beginnen!
Friesland mooie test!! Grappig hoe verschillend hcg stijgt per persoon! Bij mij gaf ie wat anders aan! Met 8 weken kan je t hartje zien kloppen, ben blij dat mijn vk tndan al doet. Met 10 weken nog n keer stond op de site. Ben benieuwd! Caruli met jou cyclus zou k op dag 13-14 beginnen met testen.
Ik had vandaag eindelijk een knaltest! Dus druk aan het klussen geweest.. Morgen nog maar een keertje en denk dat manlief dan wel leeg is.. Volgens mijn eigen berekening zou ik vannacht (/vanavond) mijn ei moeten hebben.. Gisteren was ovutest al bijna posi, dus denk dat als ik gisteravond had getest, hij ook al wel posi zou zijn.. Maar niet gedaan uiteraard... stom stom stom... Maar goed.. 3 dgn klussen zou ook voldoende moeten zijn.... Ben benieuwddddddd... spannend spannend spannendddddddddd..
Oehh goed je best gedaan dus!!! Spannend!! En dan weer 2 lange wachtweken! Jammer genoeg kan dat nie korter hoe is t met de andere dames!? Friesland, Suzy, moon, zzje enz enz??
Die eerst week wachten is nog niet zo erg.. Maar die laatste week... pff.. zie er nu al tegen op.. Maar is stiekem ook wel weer leuk.. Heb gelukkig een erg drukke week, dus zal snel genoeg gaan hoop ik... Idd, hoe ist met de rest???
Ja dat vond k ook altijd het ergste...die tweede week dan wordt de testdrang ook steeds groter. In welke ronde zit je?
Uhmmm... officieel in ronde 4... In ronde 3 ben ik zwanger geworden en dit is de eerste ronde daarna met ei.. Dussss.. dan ronde 4 idd..
Hey dames, Het is rustig hier. Marr, goed bezig geweest zie ik hopelijk over 2 weken een mooie posi test. Ik zie op de lijst dat ik de volgende ben die mag testen.....spannend. Ik ga deze keer echt mijn best doe om niet eerder te testen! ben zelfs aan het denken om tot de 31ste te wachten. Hopelijk geen ongi deze keer maar een mooie 2de roze streep. Oh ik hoop het zo!!!!!
Diene ik ga heel hard voor je duimen!! Ronde 12 alweer zeg! Moet je binnenkort naar de gyn of ga je nog niet? Hopelijk na deze ronde sowieso niet meer nodig
Diene, ik zal heel hard voor je duimen, misschien wat hcg strooien?? *strooi**strooi* Marrr, voor jou wordt het dus ook spannend...!! Dat afwachten vond ik inderdaad ook het ergst. Maar als je een twijfeltest hebt, en je moet nog een dag wachten, lijkt dat wel een maand..!! Is ook lang wachten hoor.. Dus wachten is het beste haha Lottie, bij de verloskundige waar ik zit staat ook op de site dat ze een echo doen met 8 weken, 12 weken, 20 weken en 32 weken. Maar aan de telefoon zei ze dat ze een echo met 10 á 11 weken meestal doen.. Dus wij moeten wat langer wachten nog..
Hey Diene spannend ik hoop het voor je!!! Als het goed is heb ik vandaag ook mijn eisprong, ik temperatuur nu dus zal het morgen/overmorgen wel zeker weten. Toch wel erg handig om te doen trouwens... want anders had ik al gedacht dat ik mn ei al gehad zou hebben. Dus Marrr hopelijk wacht ik vanaf morgen met je mee
Hey Lottie en Friesland, dank jullie wel voor het duimen en de hcg !!! is heel welkom hier Lottie ik heb 2 weken terug een verwijzing gehaald voor de gyn, ik kan daar 28feb terecht, maar hoop natuurlijk dat het niet meer nodig zal zijn!!!!! Kijk er echt tegenop als we al die onderzoeken nodig gaan hebben:S Nog een weekje wachten.........