Hoop ook zo dat het deze maand voor ons allemaal raak is!! Ga vandaag nog maar een keertje extra klussen, gewoon voor de zekerheid... En anders morgen nog maar een keer.. Voor het geval mijn ei wel 48 uur na eerste posi test springt...
Hoe lang hebben jullie normaal positieve knaltesten trouwens..? Maar 1x of vaker..? (had vandaag namelijk weer een, dus gok dat ei toch iets later is..)
Ik had 2 dagen knaltesten. Das normaal. Je ei springt 12 uur na de aller donkerste. Maar dat punt vind je vaak niet eens. Dan is de teststreep veel donkerder dan de controlestreep.
Dus dan moet ik er van uit gaan dat ie vanmiddag springt ofzo? Hij lijkt idd net iets donkerder dan gister, maar dat kan ook zijn omdat die van gister al opgedroogd is...
oja trouwen Lottie, vond net dat testrijtje van jou, waarvan de onderste echt knal knal knal was.. Maar had je toen 2x op een dag getest, of waren dat opeenvolgende dagen??? Pfff stressful bussiness dat zwanger worden..
@Marr Ik heb bij mijn ovu testen tot nu toe steeds een veel donkerdere streep als de c-streep als die posi is. echt paars als die nog nat is, daarna heel donker roze. heb wel pas 2 maanden met de testen gewerkt. Vorige maand heb ik een dag na die knal test nog eens getest en toen was die weer lichter, deze maand geen meer gedaan na de posi omdat de testen op waren. Maar volgens mij heb je maar 1 keer een knal test. De piek is bij iedereen verschillend in lengte en volgens mij duurt die niet lang want daarom missen sommige vrouwen hem als ze maar 1x per dag testen. Maar ja misschien heb jij wel een hele lange piek?
Ja blijkbaar, want de t streep is nog steeds donkerder dan de c streep... Mss test is er ook wel juist mooi tussen door... Heb die dingen ook nog nooit gebruikt, dus zou niet weten wat ze doen normaal gesproken.. Deed het nu om cyclus te her ontdekken.. En blijkbaar maar goed ook, want mn ei gaat dus later als gepland.. hihi..
Marr ja hè die was echt pikkedonker!! Ik testen2x op een dag. Die knaller was van smorgens 11:00 ongeveer. Als ie donkerder werd ging ik twee x testen
Hoi hoi, Ja, ik heb het druk met het werk dus spiek af en toe wel maar berichtjes plaatsen effe wat minder. Zit nu ook te werken . Hier nog steeds wachtende op een ei. Ik had gehoopt dat ik sneller posi testen zou krijgen, maar helaas. Gisteren was ie bijna gelijk aan elkaar en vandaag weer ietsiepietsie lichter dus ga straks nog eens testen. Deze deed ook weer raar. Ik heb deze keer wel een slechte set gekregen . Hebben tot nu toe maandagavond, woensdagavond en zaterdagochtend (vrijdagavond veel te moe en in slaap gevallen ) geklust. Ik gok dat ik woensdag (26e) mijn posi test ga krijgen en als dat zo is, dan begrijp ik weer iets van mijn cyclus...haha. Hier dus druk aan het werken, testen en klussen ! Ik ga ook altijd 2x per dag testen als de t-streep bijna of gelijk is aan de c-streep. Bij mij varieert het aantal dagen posi testen. Heb nl al meegemaakt 2 dagen echt een knaller én 2 dagen gelijk aan elkaar + 1 dag een knaller en de dag erna weer gelijk aan elkaar (dus 4 dagen posi eigenlijk). @Iedereen: Alles goed?
Had ik dus net zo goed geen ovutesten hoeven kopen, want het wordt er iig niks duidelijker van.. Nah ja, we zien wel.. Aan het klussen zal het niet liggen..
Omdat ik nu al 2 dagen een positieve heb, en dus er nog niks van snap... Die dingen zijn denk ik niet voor mij weggelegd...
De meeste dames hier op zp hebben 2 dagen een posi test. Heb je foto's van je testen? Ben benieuwd, mss kan ik wat uitleg geven ofzo!? En je hebt iig duidelijkheid dat je een LH-piek hebt, is toch ook al wat? Ik had dus de laatste cyclus op 23 en 24 dec 2 gelijke strepen, op 25 dec knaltest en kreeg eipijn en op de 26e was ie weer gelijk. Dus ik weet wel dat ie dan de 26e gesprongen moet zijn. Meestal binnen 24-48 uur na je piek springt ie, maar je max. piek is heel kort en je eisprong vindt dan dus binnen 10-12 uur (geloof ik) plaats. Kortom: als ie posi is lekker veel klussen totdat je zeker weet dat je ei geweest is...hihi. De mijne net was weer tegen 2 gelijke strepen aan .
Het is inderdaad heel erg normaal om 2 of zelfs 3 dagen een positieve ovutest te hebben. Geen zorgen Ik heb gisteren 25 extra gevoelige testen besteld.
Ik zal zo even proberen een foto te plaatsen.. Hij was iig vrijdag bijna (zo goed als) net zo donker als c streep en zaterdag en vandaag echt duidelijk donkerder dan..
Marr haha niet nu al opgeven die testen werken anders werden ze niet posi nu weet je iig wanneer je ei ongeveer komt
hoi meiden! Spannend hoor.. al die ovu streepjes hihi. Allemaal aan de bak dus! Vriendje is terug van wintersport.. en mijn sticks worden wat donkerder maar nog geen knallers hoor! Diene.. ik duim voor je!