Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Joehoeee! :) mijn test is inmiddels weer een beetje lichter.. staat nog steeds een duidelijke streep, maar wel minder duidelijk dan de c-streep.. dus zal wel goed zijn... :) vanavond nog maar eens voor de zekerheid manlief bespringen, en dan ben ik er wel weer klaar mee.. ;)

Nog testers hier binnenkort? Ben overzicht van t lijstje even kwijt..

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Yep dat is idd goed!! Nu wordt t lh niveau weer lager:)

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Ben je verjaardag vergeten :)! Solly. Alsnog van harte gefeliciteerd :)! Heb je een leuke dag gehad (ondanks dat je het niet viert)??

Hier vanaaf weer geklust....had vanavond 2 gelijke strepen, dus hij is in aantocht...denk ;).

Hoe is het met de andere dames? Zijn jullie ook al weer aan de klus?

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    thanks! Had uiteindelijk wel wat visite uitgenodigd omdat ze er steeds naar vroegen;). Op de een of andere manier vind ik t raar als mensen voor mij komen. Was wel gezellig:)

jaaa n ei!! Welke dag zit je?

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hoi ladies,

Ben hier al ff niet meer geweest. Wilder er even wat minder mee bezig zijn. Heb eindelijk op dag 22 en 23 een posi ovu gehad. Dus mijn ei is inmiddels ook geweest.

Is het NOD-lijstje er nog om niet te vroeg te testen? Ik sta daar nog op 1 februari, maar kan naar de 6e toe. Dus mocht iemand het lijstje nog weten te vinden :p

Liefs Rittjuh

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rittjuh
    hooi;) dacht dak je nog wel gezien had op t forum;). Verkeerd onthouden dan. Lijstje staat tussen de 4-10 pagina's terug. Ik zit via foon dus zoeken is lastig..

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Morrgûh,

Ik zit vandaag op dag 19 en ben heel benieuwd wat mijn test vandaag doet. Ik heb zelf voorspeld dat mijn knaltest morgen zou zijn dus.....?

Rittjuh en Marrr inmiddels weer op 't bankje. Ik ook bijna...pfff

8. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    NVNT-lijstje

- Diene, nod 30 jan
    - Lynnami nod 31 jan

- Iris2009, nod 5 feb
    - Marrr, nod 5 feb
    - Rittjuh, nod 6 feb
    - Gimena, nod 8 feb
    - troetjuh nod 8 feb
    - Caruli, nod ?
    - Moon77, nod ?

Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben:

Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben:

Dames die ongi zijn geworden:

- Chicken1975, nod 30 dec (op 30 dec negatief getest en 2 jan ongi)
    - Iris2009, nod 2 jan (op 31 dec negatief getest en 2 jan ongi)
    - Gimena, nod 3 jan (5 jan negatief getest en 6 jan ongi)
    - Groen29, nod 2 jan (heeft zich niet meer gemeld)
    - Moon77, nod 9 jan (op 1 jan negatieve ovutest, 8 jan negatieve zw.test)
    - Marrr, nod 12 jan (niet getest :D (<<-- Trots!))
    - Zzje, nod 14 jan (op 8, 10 en 12 jan negatief getest)
    - Caruli Nod 9 jan ( 10 & 11 jan negatief getest, miss toch langere cyclus?) 17 jan ongi geworden.
    - Suzy, nod 4 jan (Van 4 t/m 11 jan meerdere keren negatief getest)

Zwanger!!!

- Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan posi getest)
    - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder)
    - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest)
    - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest)
    - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest)
    - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest)
    - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest)
    - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest)
    - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief)
    - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan:$:p Positief getest op 18 januari)
    - Quint, nod 23 jan (positief getest op 13 januari!)
    - Berenbotje, nod 20 jan

Rittjuh en BB verplaatst.

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Lottie, als nog van harte gefeliciteerd.. Ik wist niet eens dat je jarig was.. Maar als nog dus gefeliciteerd.. Weer een jaartje erbij haha:p

Wij zijn niet aan het klussen hihi... Beetje raar nog, komt wel weer, een keer. hahaha

Marr, als je ovutesten nu lichter zijn, is je ei dus gesprongen. Dan ben je het meest vruchtbaar.. dus klussen..!!!!!!!!!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Als je ei gesprongen is ben je niet t meest vruchtbaar;) je ei leeft maar ongeveer 12uur, dus voor je ei klussen is altijd beter. De zwemmertjes moetn er ook nog heen;)

dank je voor de felicitatie! Volgens mij had ik hier ook nie gezegd dat jarig was haha. Vroeg me al af hoe moon t wist, maar zal ik dan vast toch geplaatst hebben hier;)

wij hebben vorige week n keer gesekst (klussen is t nu nie meer;)), vond t ook n raar idee!

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Ja ik weet alles ;)! Nee, we hebben het er in dit topic over gehad. Ik geloof de dag dat jij posi getest hebt...8 jan dus.
    Idd ben je niet echt heel vruchtbaar meer als je eisprong al geweest is. Je bent nog op tijd als de eipijn begint, maar ja om geen risico's te lopen wil je natuurlijk al wat in je mandje hebben liggen...haha...dus klussen vooraf. Tijdens en na de eisprong is alleen maar voor het geval dat.
    Nee, jullie hoeven niet meer te klussen...hihi. Maar we zijn nog met een klein clubje over die dat helaas wel "moeten" :p.
    Ik ga zo weer eens een ovutestje doen en ben benieuwd! I'll be back :D!

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    maar ik blijf jullie wel steunen hoor:)!!!
    Ben benieuwd naar je ovu

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Haha...ja dank je :)! Nu hopen dat het ook helpt ;). Ik heb hem net gedaan en hij is weer gelijk. Heb een foto gemaakt, maar vind hem zo niet zo gelijk ;). Maar we gaan vanmiddag er weer 1 doen en ws toch ook klussen...

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    EY!
    Lottie; Nog gefeliciteerd!
    Moon; Veel plezier de komende dagen.. ;)

Denk ook niet dat het nog nodig was om te klussen nadat de test lichter was.. Maar voor de zekerheid toch maar even gedaan..
    Heb het idee dat manlief nu ook wel ééérggg graag wil. Want voor ik de eerste keer zwanger raakte was het altijd gezeur als ik 3 dagen achter elkaar hem besprong; dan had hij namelijk het idee dat het niet om hem ging maar om zwanger te worden.. (was ook zo, maar je moet een man niet wijzer maken dan ie is.. ;)) Nu helemaal geen gezeur.. 0,niks!! Zo helemaal geen gezeur dat t mij zelfs opviel.. hoefde maar te roepen en meneer stond paraat... hihi.. Vond ik wel erg grappig aangezien hij altijd op mij liep te piepen dat ik er niet zo mee bezig moest zijn...

Dus deze maand voor het eerst kunnen SMEP-pen... Hopelijk heeft t gewerkt... we'll see... Kunnen we weer symptomen spotten.. hehe.. Mezelf weer heerlijk gek maken.... WHOOHOOOOO :p

15. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Marr hopelijk heeft het smeppen gewerkt! nu op t wachtbankje....ik zal voor je duimen. Wel fijn dat manlief nou ook zo'n zin had, dat maakt het altijd makkelijker :)

Moon veel plezier met klussen ;)

Lottie ook nog gefeliciteerd :)

Hier is het nog een paar daagjes spannend, nog ff en dan is mn NOD. Ik hoop zo dat mn ongi ( 9 maanden) weg blijft :p

Overige dames op het wachtbankje, veel succes met wachten en hopelijk wordt het bij iedereen roze! ik duim voor iedereen!!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Hmm, die van gisteren is niet positief en die vandaag ook nog net niet...wel blijven klussen:p

Marr
    Spannend, hopelijk heeft het smeppen geholpen!

Diene
    Ik zag het ja, bijna je nod. Hoe voel je je?

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Moon: Bedankt voor het verplaatsen!

@ Lottie: Ja, ben wel af en toe op het forum geweest, maar heb niet heel veel geschreven. Bij dit topic ben ik ff helemaal niet geweest. Wilde ff wat afstand, omdat ik het idee had er te veel mee bezig te zijn. Nu is dat weer wat beter nu mn ei is geweest.

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    rittjuh
    snap ik. Ik had dat juist altijd na mn ei dat ik er teveel mee bezig was;).

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Rittjuh: Graag gedaan :)! Ik herken het, zeker als ik ongi word en de rest (voor je gevoel) wel posi test. Maakt het op dat moment wel weer even moeilijker en naarmate het weer richting ei gaat zwakt het weer een beetje af.

@Lottie: Ik weet dat ie nog niet posi is, maar ze waren gistermiddag en "vanochtend" wel gelijk aan elkaar (op foto minder goed te zien vind ik) en dan weet ik dat mijn knaller eraan zit te komen ;).

@Diene: Voel je al iets? Kun je je nog inhouden??

@Marrr: Hoop dat je gesmep geholpen heeft...hihi.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Heb een aantal dagen gemist van dit topic.
    Heb ook even geen puf om alles terug te lezen.
    Neem ook even afstand... van het zwanger worden.
    Heb nu even te veel (genoeg) zorgen voor mijn zoontje...
    Meiden ik wens jullie heel veel succes, en blijf af en toe wel even langskomen om te kijken hoe het gaat en mijn cyclus te volgen ;)

Deel Deze Pagina