Owww Caruli; Heel veel succes meis! Snap dat je even andere dingen hebt.. Laat je af en toe nog even van je horen?? Heel veel sterkte met je stoere ventje! Dikke knuff!! xx
Nou ik heb het niet volgehouden hoor! whahaha!! Vanmiddag getest en zie hier. Bekijk bijlage 124707 Mijn banner klopt niet.
Ja, ik normaal ook. Maar vorige keer had ik dag 15 mn ei en nu kwam er elke keer maar geen posi ovu aan. Dus ik was een beetje bang dat er geen ei zou komen. Maar gelukkig dag 22 en 23 een posi test en dag 24 een stuk lichter, dus hij is nu wel geweest denk ik. Hoewel ik nu pas (dag 26) wat draderig slijm heb. Is dat niet raar? Moet er nu nog geklust worden of heeft dat geen zin meer?
Ik zie wel een licht streepje Heb je al klachtjes dat je toch alvast ging testen? Hopelijk istie snel een stukje donkerder!
Caruli ik spreek je in ons andere topic ook, maar ook vanaf hier heel veel sterkte. Het is allemaal niet niks moon al n knaller gehad!? Lynnami wat een rare test, welk merk is dat? Durf er niet zoveel over te zeggen, behalve spannend!! Rittjuh heb je nu veel rekbaarslijm?? Dan zou ik zeker nog een keer klussen! Misschien springt jouw ei vrij laat na de posi test.
@Caruli: Heel veel sterkte meis! Is er al wat meer bekend, of zijn ze nog bezig met onderzoeken?? Ik hoop dat er snel wat duidelijkheid komt en jullie weer snel kunnen gaan genieten van jullie gezinnetje! Knuffel! @Lynnami: Euh, ik ken de test niet maar ziet er wel goed uit toch? Heb je kwaaltjes? @Lottie: Nee, gisteren was ie zo'n beetje gelijk maar had het idee dat ie van maandag iets donkerder was. Hebben maandag geklust, maar gisteren niet meer. Wilden we allebei niet, want als hij vandaag ook nog niet knal is zijn we dadelijk 4 of 5 dagen aan één stuk aan het vrijen en dat trekken we allebei niet...hihi. Wilde daarom eigenlijk vanmorgen vrijen, maar meneer is dan niet wakker te krijgen. Nu heb ik weer spijt dat we het gisteren niet meer gedaan hebben . Ben bang bij elk pijntje of steekje dat dat mijn eisprong is en ik wil nog klussen . Kan dat dat ik nu mss geen knaller krijg terwijl ik dat andere keren wel heb gehad? @Marrr: Hie is het met jou? @Rittjuh: Voor de zekerheid maar klussen, denk ik. @Suzy: Meissie, hoe is het met jou?? @Diene: Heb jij nog geen testdrang? Al kwaaltjes?
Rittjuh snap goed dat je wat afstand nodig had, ken dat gevoel. Wel goed dat je eindelijk positieve ovus hebt gehad. Vreemd idd dat je nu nog rekbaar slijm had maar misschien springt je ei idd laat na je positieve ovu, een keer extra klussen kan nooit kwaad Caruli begrijpelijk dat je nu even wat anders aan je hoofd hebt. Veel sterkte met de kleine ventje. Lynnami ik zie ook een lichte streep, alvast voorzichtig gefeliciteerd. Maar oeijoei dat je je niet hebt ingehouden tot je nod Hier....Ik probeer deze keer niet zoveel op mn lichaam te letten. normaal doe ik dat heel erg en "zoek" echt naar kwaaltjes. Ik merkte de afgelopen cyclussen altijd veel en dacht vaak dat het raak moest zijn en dan was het niet zo. Nu dat ik er niet zo op let moet ik zeggen dat ik ook veel minder kwaaltjes heb...... Ik merk nu dat ik regelmatig last heb van mn darmen en steekjes in onderbuik. Daarnaast val ik slecht in slaap en ben ik sinds 3 dagen af en toe een beetje "wazig" in mn hoofd, weet niet goed hoe ik dat moet beschrijven. Tja nog even afwachten en dan weten we meer, wat kunnen de dagen toch lang duren Oh ik hoop zo dat mn wachten word beloond!!!!!
Moon als ie maandag donkerder was dan gisteren dan is je ei gisteren waarsch gesprongen en anders vandaag. Is hij nu werken? Anders nog n keer zo?! Vanmorgen nog getest? Je kan best je knaller gemist hebben, dat geeft ook niet, als je maar de positieve hebt gehad!!
Diene wat goed dat het je lukt minder op te letten! En ik hoop ook voor je dat je wachten wordt beloond
@Lottie: Test ligt nu te werken, maar ik heb de testen van maandag (2 stuks) en gisteren (de eerste) laten zien. Ik test deze ronde 2x per dag (omdat ze raar doen) en die van gistermiddag staat niet op de foto. Ik hoop zo dat mijn ventje snel thuis komt zodat we kunnen klussen...laatste keer dus maandagavond rond 18 uur . Baal nu echt dat we gisteren niet meer gedaan hebben...grrrrr. @Diene: Klinkt wel goed! Mss toch een testje wagen??
Moon haha ik bedoelde of je man aant werken is. Maar lees idd v wel. Op de foto leek ie niet posi gisteren maar als jij zegt dat ie donkerder was dan is ie misschien wel posi. Ik testte altijd twee keer als ie donkerder werd, dan mis je de piek niet.
@Lottie: Ja, toen ik mijn berichtje had geplaatst zag ik dat mijn woordkeuze wel goed getimed was...haha. Ja, ik test dus ook 2x per dag als mijn test donkerder (in de buurt van gelijk) komt en nu dus ook gewoon. Maar maandag 2e en dinsdag 1e test waren wel ongeveer gelijk aan elkaar. De c- en t-streep waren wel gelijk (vond ik) maar op de foto komt dat minder goed over...mss was het ook niet zo?? Maar normaal heb ik wel een knaltest, dus ik baal echt en zeker dat we dus maandagavond voor het laatst geklust hebben. Kan wel janken . Vind het ook best moeilijk om te bepalen adhv testen of je wel of niet moet vrijen....om te voorkomen dat we dagen achter elkaar aan het vrijen zijn bedoel ik. Je wilt het beste zowel qua kwaliteit als timing, maar.....grrrrrr..
Moon dat gevoel van te weinig of verkeerd hebben geklust had ik ook steeds. Niet leuk. Weet je, ik zou me niet zo druk maken om de kwaliteit. Er zitten ALTIJD wel zaadjes in, dus stel dat jullie het elke dag zouden doen rond je ei dan ligt er hoe dan ook wel een voorraadje. Maar je hebt nog niks van slijm opgemerkt? Vaak voel je het ook wel van buiten. Als je maandag nog hebt geklust en hij is vandaag gesprongen dan heb je nog kans. En als ie morgen springt dan kan je vanavond nog klussen! Je hebt t dus goed gedaan. Mijn laatste ronde had ik 25,27 (27e was smorgens) geklust en waarsch was 29 mijn ei! Toen savonds voor de zekerheid geklust. Geloofde er echt niet in hoor!!
Dacht mn ei de 23e in de ochtend te voelen, maar kan me ook vergist hebben. Het was wel wat dikker slijm, heb er verder niet aan getrokken haha. We gaan vanavond nog maar een keertje klussen. Dan zullen we het wel merken
@Lottie: Ja, dat weet ik nog wel toen probeerde ik jou gerust te stellen...haha. O, ik moet nu alweer plassen....moet zo een telefoontje plegen waar ik tegenop zie. Maar ik mag niet want wil testen als mijn testjes weer binnen zijn....ah daar vallen ze net binnen maar kan pas rond 1 uur testen...hmm.
Haha Lottie goed van me he Ik probeer mezelf gewoon zoveel mogelijk af te leiden. Als ik er op ga letten zeg ik tegen mezelf "niet doen" en dan ga ik maar iets doen om me bezig te houden Moon en Rittjuh, ik denk dat ik zondag ga testen. Ik wil deze keer echt wachten en volhouden tot mijn NOD. Al is het best moeilijk omdat ik genoeg testen hier heb liggen, 1 voor 6 dagen voor nod en 3 van kv 2v5. Als ik ze zie liggen wordt het lastig, dus maar niet naar kijken. Ik heb met me zelf afgesproken om zondag te testen en mocht ik dat echt niet volhouden dan heel misschien zaterdag al, maar echt niet eerder. Moon vervelend dat je in onzekerheid zit over je ei en het niet klussen gister. Het is idd soms lastig te bepalen wanneer je begint met klussen zodat het niet te vaak wordt. Maar als je vandaag je ei zou hebben zou er van maandag nog wel een voorraadje moeten liggen. En het zou zeker geen kwaad kunnen als je vandaag nog eens klust, misschien komt je ei vanavond pas. Als je test dinsdag nog gelijk was zou je ei ook morgen nog kunnen zijn toch. Ik heb trouwens ergens gelezen dat in de wintertijd het ei pas in de avond springt en in de zomertijd springt het in de ochtend of middag. Dus ik zou zeggen klussen vandaag en dan moet het wel goed komen Veel klus plezier in ieder geval! Rittjuh jij ook veel klus plezier vandaag!
De test is een Equate van Walmart (USA). Ik heb alleen wat druk op mijn eierstokken lijkt het. Dat ik toch zo (heeel erg) vroeg getest heb is omdat ik het eigenlijk beter zo vroeg mogelijk weet zodat ik mijn medicijnen kan innemen.
Lynnami: Ik zie ook een streep. Moon: Mri en LP zijn maandag gedaan en hebben al een voorlopige uitslag gekregen. http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/231816-fysiotherapeut-vertrouwd-niet.html In dit topic pagina 17 staat het verslag. Vanavond horen we de volledige uitslag als de arts belt... Dit is een verslag van de dingen die ze even snel al gezien had.
Hey meid, Ik heb je verhaal gelezen. Wat rot voor jullie! Ik wil je heel veel sterkte wensen met je kleine ventje en hoop dat alles goed gaat komen. Dikke knuf