Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja dat klinkt goed:)! En die posi test was zondag?

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    maandag was die knal die roze met wit
    zondag was die van z&k

3. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    zit niks anders op dan afwachten he... ;) zuchtttttt....

Ik moet me ook nog minimaal een week inhouden... Maar voel (uiteraard) alweer van alles... Belachelijk, want hoe meer je jezelf voorneemt nergens op te letten, hoe gekker je jezelf maakt.... :p

4. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Amen to that Marr!

5. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haha, volgens mij kan ik nog niks,voelen moet volgens mij nog in nestelen 30 jan volgens kalender of kan het ook eerder? Hoe,lang doe je ei er over eigenlijk 24 knal positief test gehad...

6. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Innesteling kan 12 dagen duren. Gemiddeld is denk ik 8. Ik ga even kijken en kom het je definitief laten weten :)

7. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    6 tot 10 dagen. Soms minder en soms meer. Dus.. Het kan nog komen!

8. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey dames,

Hier is het game over :( ongi is vandaag echt doorgebroken......kan wel janken.

Dames die nog aan het wachten zijn, veel succes!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hè bah:(!! knuffff

10. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg

shit meid

dikke knuf

11. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Kl*te Diene!! Dikke knuffel!!

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Whitney, lees net je onderschrift... Wat een rotspanning!! Ik ga keihard voor jullie duimen! Hopelijk is het 3febr weer helemaal oke!!

13. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Balen Diene :(!

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Lottie: Dankje voor je reactie! Als ik 5 februari nog niet ongi ben, doe ik miss wel een ovu :p Zou dan op 12 DPO zitten. Met dezelfde urine kan je toch eventueel dan een zwangerschapstest doen? Maar goed, eerst maar eens zonder ongi doorkomen volgende week.

@ Troetjuh: Flink geklust zo te lezen. Zou wel genoeg moeten zijn denk ik. Ik hoop op een plakbeeb voor jullie deze ronde hoor!

@ Diene: :( Een hele dikke knuffel voor jou! Wat ontzettend *** dat je ongi bent geworden. Mn duimen hebben zo hard voor jou gedraaid.

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rittjuh
    ja dat kan:) maar je kan t niet de hele dag bewaren. Je kan dan evt ook 3-4uur niet drinken en plassen en dan testen:)

moon
    hoe gaat het met je?

Chicken
    en met jou????

rest
    alles goed?

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Lottie: Dat is misschien wel handiger dan. Tenzij ik hem echt direct erna doe. Is die ovutest trouwens het beste te doen met ochtendurine of juist net als met je ei in de loop van de dag?

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Idd niet met ochtendurine maar daarna. Had ik zelf iig gedaan
    :)

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Goedemorgen...euh middag dames,

We hebben uitgeslapen...het was een drukke en stressvolle maand. Zeker de laatste week! Vandaag nog wel wat werken, maar de druk is eraf gelukkig.
    Tja, hoe is het met mij?? Moe en er gaat van alles door me heen. Heb genoeg stof om over na te denken buiten het zwanger worden om. Ik weet ook nog steeds niet of mijn piek en dus ei geweest is. Ga over een uurtje weer eens een testje doen. Hebben woensdag voor het laatst geklust, gisteravond allebei te moe en vanmorgen of zojuist eigenlijk :D wilde het niet echt zeg maar. Op de een of andere manier maakt het me ook niet echt uit...heel vreemd. Mss later op de dag nog eens proberen ;). Ook een beetje afhankelijk van mijn ovutest, denk ik.
    Dus niet zoveel nieuws te melden eigenlijk!

@Lottie: Hoe is het met jou? Groeit je buikje al een beetje? Zo ja, dan wil ik een buikfoto zien :D...als je dat niet bezwaarlijk vindt!?!?

@Diene: Balen, meis! Dikke knuffel! Weet je zeker dat het je ongi is? Ook omdat het te vroeg is gekomen? Had ook eerder al een keer gelezen dat iemand 2 dagen te vroeg ongi was geworden en dat bleek later een innestelingsbloeding te zijn. Wat ik me dan wel afvraag....lijken die dan zo op elkaar dat je je zo kan vergissen? Ik hoop het wel voor je meid!!

@Marrr, Rittjuh en Troetjuh: Hoe is het op de wachtbank? Al klachtjes?

@Suzy: Jij ook inmiddels op het bankje, of nog aan de klus?

@Caruli: Hoe is het inmiddels bij jullie? Moet nog even in je andere topic kijken of er nog nieuws is.

@Zzje: Hoe is het met jou?

19. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Moon: Ik probeer niks te voelen haha. Wil me niet gek laten maken door kleine dingetjes die ik voel. Wacht het maar gewoon af. Misschien dat ik volgend weekend ga testen als ik nog niet ongi ben. Vorige keer was mn lf maar 10 of 11 dagen en dan zit ik op 12 DPO, dus we zullen zien.
    We blijven braaf op het bankje zitten ;)

Ben er zo vandoor. Nog ff de stad in en daarna naar een vriendin in Utrecht. Ben er morgen dus weer!

20. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Dank jullie wel voor de lieve woorden.

Moon, ja weet t zeker, is een hevige ongi en kan echt geen innesteling zijn :(

Rittjuh op t wachtbankje, ik duim voor jou dat je niet ongi wordt!

Deel Deze Pagina