@ Caruli: Miss idd een laat ei? Ik had vorige cyclus dag 15 een posi test en deze cyclus pas dag 22...
Nitaa; whaha join the club! Al ben ik deze maand wel wat rustiger (tenminste, dat probeer ik mijzelf aan te praten) Aangezien ik mij vorige maand ook weer helemaal voelde zoals voor vorige zw.schap. Dus zou deze maand ook wel weer dat kunnen zijn.....
Ja marr,het is me wat. Eigenlijk wil ik me er niet zoveel mee bezighouden(maar ondertussen). Bij elk klein zwangerschapsverschijseltje denk ik dan toch maar weer,zou het??? Maar als ik het goed zie,mogen we bijna gelijk testen. Hopelijk kan ik wachten.......
Ik hoop gewoon dat het voor iedereen raak mag zijn deze ronde!!! Lekker veel zwangeren erbij hihi. Maar dat zal wel een lastig verhaal worden.
Vorige maand was een groot succes wbt zwangeren, dus ik verwacht dat jullie traditie voortzetten hihi
Januari was inderdaad een hele vruchtbare maand.mischien wordt het deze maamd nog vruchtbaarder.....duim duim duim
idd te hopen dat deze ronde net zo vruchtbaar zal zijn als de vorige ja Lottie.. dat zou wel fijn zijn hihi!! Hier intussen alle vruchtbare dagen denk ik wel voorbij geklust.. Bij mij waren de ovu streepjes ook onduidelijk carulli. Ik had 1,5 week lichte streepjes en 2 dagen een duidelijkere streep, maar er zat wel een dag tussen. Raar he. En ik had ook helemaal geen last van kleefslijm of iets.. het zal wel! Kan mezelf trouwens wel voor de kop slaan.. vorige maand was ik ervan overtuigd een innesteling te hebben gevoeld en vanaf dat moment geen sex meer aangedruft... en nu (met ovusticks) had ik precies dezelfde 'innesteling'kwaaltjes op dezelfde plekjes tijdens die streepjes.. dus ik heb gewoon mijn eisprong compleet genegeerd vorige maand!!! Lekker lomp of niet! Ach.. ik kan er nu wel om lachen
Dan zijn die ovutestjes toch wel makkelijk he... Heb ik de eerste 2 mnd ook gedaan hoor.. Veel te vroeg gestopt met klussen.. Ach ja, je kunt ook niet direct alles weten he..
Hallo allemaal! Ik wil heel graag bij blijven en ik lees ook wel bij, maar ik heb niet zoveel te kletsen momenteel! Heb geen idee hoe m'n cyclus nu is... Gewoon maar ff afwachten dus! Hoest met jullie allemaal? Nog meer zwangeren erbij? Ik hoop t! @ Moon: Sorry voor m'n late reactie! Maar ik ben nog aan de klus, nouja we hebben even een time out! Liefs Suzy
Oehhh ik zie dat ik nog maar 4 daagjes hoef... Nu vraag ik me alleen af of ik mijn NOD moet verplaatsen. Kreeg wel zondag of maandag pas mn ei... Maar weet ook niet of dat normaal is voor mij.. Kan dat? Ipv 14 dgn na ei, 12 dgn na ei ongi??? En zou dat normaal kunnen zijn voor mij?
Kan hoor 12 dagen naar je ei ongi worden, is heel goed mogelijk ... maar goed kan ook 14 dagen zijn maar dat je ei inderdaad iets later kwam dan normaal. Mijn nod is altijd 15 dagen na mijn ei, dus ik moet nog een dag langer Hoelang is jouw cyclus normaal? Ik dacht vanochtend, nog een week dan kan ik testen ... Oh nee zou ik niet meer doen ... ben benieuwd of ik het echt kan volhouden, ben nu al zo ongeduldig 8)
Je lf kan idd iets wisselen bij mij was ie tussen 13 en 15 dagen. Meestal zitten er geen hele grote veranderingen in mirtjuh je kan t!! Al goed dat je je bedacht dat je nu niet voor nod mag testen ovutesten idd handig hoor!!
Mirtjuh: Hou vol meid, je kan het! Lottie: Nog 1 week voor de echo meid, spannend! Hoe voel je je? Marrr: Nog een paar dagen, je zou je nod wat kunnen verschuiven, dan weet je zeker dat je niet te vroeg test
Caruli lief dat je eraan denkt! Jaa echt spannend hoor! Ben nu steeds meer misselijk en gisteren gespuugd. Bijna nergens zin in terwijl k wel trek heb af en toe! Val wel af zo. Verder erg nmoe vind t wel prima nog wel. Jij al een ei gevonden?
Haha de kilo's komen straks als het goed is vanzelf wel En wat er niet aankomt hoeft er ook niet af. Hier nog geen ei, blijf maar hele lichte 2e streep krijgen.. Er veranderd niks kwa kleur al 5dagen nu.. Maar goed ik heb er maar 10 en dan zijn ze op, misschien zit er wel wat LH in mijn urine maar krijg ik geen eisprong. Ik heb pco maar volgens de gyn heb je ± 3mnd na het stoppen nog wel een ei. Maar ja we zullen zien. En als ik geen ei krijg dan is het maar de vraag hoe mijn cyclus deze keer word.
@Mirtjuh;Normaal altijd 28 dgn. Heeeeel regelmatig. Maar heb in dec mk gehad, en dit is 1e ronde hierna, dus kan inmiddels wel wat veranderd zijn aan cyclus lijkt mij... @Caruli; NOD opschuiven??? En dan nog langer wachten op testen zeker!! Pfffffff Heb er nu al zo'n moeite mee om ze niet uit de kast te rukken...
Caruli ze zullen me bij de vk toch wel in de gaten houden en elke keer wegen ivm verleden.... Ach ja we zien wel. Hmm kan ook dat je ei later is. Hopelijk komt ie binnen de 5 testjes. Maar jullie zijn nu even niet meer bezig toch of toch wel?