ik ga stoppen

Discussion in 'Borstvoeding' started by soovi, Oct 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    Ik heb het nu besloten, ik ga stoppen met de borstvoeding. Ik vind het doodeng maar het is nu gewoon beter. Beter voor mij, beter voor onze relatie en beter voor het betrekken van mijn vriend bij de verzorging van onze kabouter.
    Ik wacht de tentamenperiode nog even af en dan ga ik de avondvoeding afbouwen. En dan een week of 2 weken later ook de ochtendvoeding. Aan de ene kant vind ik het heel jammer maar heb er toch wel echt vrede mee. Ben trots dat ik dan toch ruim 10 maanden (waarvan 9 maanden volledig, hij krijgt nu overdag al 1x kv) borstvoeding heb gegeven.

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Je manneke heeft wel lekker al die maanden gekregen wat hij nodig had en dat is al heel wat. Ik kan het nog niet maar ooit komt de tijd dat ook ik zal stoppen....

3. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve Lotte,

Sterkte met het afbouwen en het afscheid nemen van de BV. Ik kan me voorstellen dat het een emotioneel moment gaat zijn.

Dikke knuf voor je kabouter van Mirre!

liefs

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Sterkte met afbouwen.

10 maanden is een hele prestatie!

5. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Veel succes met afbouwen.
    Kaboutertje heeft in ieder geval een uitstekende start gehad, en dat is heel belangrijk!

6. Sembo

Sembo Actief lid

Dec 28, 2007
    403
    0
    0
    Succes met afbouwen. Kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar aan de andere kant zal het ook wel weer goed zijn op bepaalde vlakkenm, wat je zelf omschrijft.
    Je hebt mooi een hele poos BV kunnen geven, en dat is toch heerlijk. En goed van je hoor!

7. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    super van je dat je mannetje 10 maanden van jou melk heeft gedronken! Het zal best een zwaar moment worden denk ik.

8. appeltje

appeltje Niet meer actief

Pluim voor jou en ik hoop dat je probleemloos kan afbouwen!

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wees maar trots op jezelf en je kleine mannetje! Jullie hebben dit samen gedaan! Neemt niemand jullie meer af! Echt toppie meid! En succes met de tentamens!

10. yake

yake Fanatiek lid

Jun 25, 2006
    2,791
    0
    0
    Bijna 10 maanden borstvoeding, een fantastische start heb je je kindje meegegeven!

11. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    Bedankt voor jullie lieve reacties :) Ik heb nog 2 weken om eraan te wennen dus geniet er nu dubbel van :)
    Het fijne is dat hij echt nu ineens zo goed gaat eten. Fruit en brood ging al heel goed maar nu ook het warm eten.

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nou das toch alleen maar super!
    En nog even lekker genieten meid!

Share This Page