ik ga toch vragen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door disney1986, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry beetje vreemd misschien.....
    maar ik merkte al 2 keer dat mijn onderbroek beetje nat was, dus ik op google zoeken over vruchtwater verlies, de tip was op je hand blazen....
    dat heb ik dus gedaan, en dan komt er dun wit slijm/water achtig uit.
    vruchtwater, is dat zo dun als water? want dan zal het niet zijn, want vruchtwater is toch ook helder?
    ik heb wel wat krampen, maar ja welke vrouw nou niet met 38 weken zwanger?!

2. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik vind dit ook een lastig probleem. Ik voel ook af en toe een beetje nattigheid, en word soms ook wat onzeker over de vraag of het vruchtwater is.

Wat ik ervan lees, is dat vruchtwater helder is, maar wel met troebele vlokjes erin. Maar dan denk ik, dat kan ik niet zien als het al in mijn onderbroek zit. :( Verder zou het zoet ruiken, maar daar kan ik ook niks van maken. Misschien als je eenmaal echt aan vruchtwater ruikt, dat je wel ruikt dat het anders ruikt, maar ik heb al een paar keer aan mijn slipje geroken en gedacht "zou ik dit als zoet omschrijven??!!"

Die tip van het blazen had ik ook gevonden. Als ik blaas, komt er niks. Dus ik hou het maar op geen vruchtwater. Aangezien jij bij blazen wel wat vocht verliest, zou ik voor de zekerheid de vk bellen. (Of je vraag voorleggen aan de vk hier op het forum.)

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Lastig idd. Maar vruchtwater hoeft niet altijd helder te zijn hoor vaak zitten er ook witte vlokjes in. En ja, vruchtwater is net zo waterig als water. ;) Ik zou gewoon even je vk bellen als ik jou was. Helemaal omdat je Krampen erbij hebt. Ik had geen krampen hoor met 38 wkn.
    Wel spannend hoor, succes.

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    vang het even op in een washandje (washandje in je ondergoed laten) en bel je vk, die hebben een staafje waar ze het mee kunnen testen!!!
    het kan zijn dat je een scheurtje hebt en dan seipelt het wat meer zeg maar...ik had het alleen rozig/waterig dus dun is het wel ja!
    ik had het niet opgevangen dus konden ze nog niks...dus probeer het op te vangen! (wel hydrofiel washandje)

ennuh ik had geen krampen met 38 weken, ja toen ik was begonnen lichtelijk en was ook 38,4 dus het kan hoor!

5. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt meiden,
    maar er komt idd wat uit, maar geen hele stralen ofzo...
    ik ben altijd bang dat ik voor niets bel, loop bij een gynaecoloog.
    ik wacht nog even af, mijn man heeft een belangrijke presentatie op zijn werk om 1uur:D die gun ik hem nog even.
    ik vind het ook niet echt zoetig ruiken...pff moeilijk

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik rook het ook niet hoor maar de vk wel :):) dus ze kunnen mij alles onder de neus drukken haha (naja alles :cool:)
    spannend hoor, als het doorgaat met de nattigheid gewoon bellen :)

7. happymama

happymama Niet meer actief

ik had dat gister ook en had de vk gebeld omdat de kleine nog niet in is gedaald en dus meteen moet gaan liggen . dus ze is even komen kijken , maar t waren druppels urine . ook ik moest op me hand blazen dus dat klopt . wel is vruchtwater gewoon zo dun als water en hoort doorzichtig te zijn

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Hoeft toch niet persee doorzichtig te zijn? mijne was rood/rossig..verder wel helder maar hoor wel vaker dat het was rossig is.

9. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dus de tip gedaan een washandje in mijn onderbroek, maar wat mij opvalt dat mijn vagina zo nat is (wat gênant zeg) dus de ingang waar de baby uit moet :D dat is gewoon heel de tijd nattig. dus ik weer droogmaken maar na 2 tellen weer vochtig. het is alleen niet zo dun als kraanwater, maar beetje slijmerig....

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja lastig, want je hebt wel meer afscheiding als normaal maar als het bij jou continue doorgaat weet ik het ook niet :)
    hoe gaat het met de krampen dan? zit daar regelmaat in?
    nou wacht lekker op je vriend en als je washandje dan nat is haha bellen! niet eruit halen he het moet wel beetje vers van de pers zijn :)
    ben benieuwd....

11. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    krampen niet regelmatig, gewoon een pijnlijke buik die ook erg van vorm is veranderd, ze steekt met haar kontje bijna uit mijn navel:D
    ik ga idd gewoon wachten!

12. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    aan het einde van de zwangerschap verlies je ook meer afscheiding. Ik heb het op het moment ook, voel het echt lopen. Ben al in de weer geweest met een inlegkruisje om zeker te weten of het geen vruchtwater was, maar het is gelig dus afscheiding (ga ik vanuit!)

13. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Bij mij hetzelfde en 4 uren later lag ons zoontje op mijn buik!
    Als het urine was dan had je het volgens mij wel geweten!
    Succes! en ik zou je vk wel bellen!

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wrijf het eens tussen je vingers, plakkerig of korrelig is afscheiding, blijft het waterdun en loopt het zo weg, is vruchtwater.

Maar lastig he, ik vroeg me ook altijd af of ik vruchtwater verloor.

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Disney ik zou gewoon je vk bellen. toen mijn vliezen waren gebroken verloor ik me vruchtwater ook druppels/gewijs.
    maar ik had wel direct door dat het vruchtwater was heb gewoon wit wc papier gebruikt en dit werd roze dus daardoor wist ik hetdirect.

16. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk niet dat vruchtwater is geweest, het is wel dun maar toch slijmerig.
    morgen moet ik sowieso naar de gynaecoloog.
    als ik nog maar beetje zou twijfelen had ik echt gebeld maar het is gewoon veel dunne afscheiding.

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Aahh oke jij weet het zelf het beste he ;) als het wel echt vruchtwater is zal je gevoel je dat ook wel zeggen:D

Deel Deze Pagina