Ik ben vanavond op mijn knieen gegaan en heb mijn vriend ten huwelijk gevraagd ! En zijn antwoord was jaaaaaaaaaa. Nu zit ik me te bedenken wat moet ik als eerste regelen ? We willen het klein houden. Heeft iemand iedeen ? xx van een blije, stralende linda
ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie as huwelijk we hebben al meer topic's over as bruiloften en hoe misschien kan je iets vinden met je zoekfunctie ik zoek wel even met je mee http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=bruiloft hier één van de topics staan er nog meer succes
Meid gefeliciteerd ! \/ Echt maak er een topdag en veel plezier met het regelen. Hier heb je een link voor een checklist met alles wat er moet gebeuren van maand tot maand. http://www.bruiloft.nl/checklist.cfm Maar nog even over de jurk, ik heb mijn jurk 1,5 jaar van te voren besteld en was pas na 9 maanden binnen en een week voor ons huwelijk was hij pas helemaal op mijn maat aangepast. ( ik was dan wel 12 kilo afgevallen) Maar houd er rekening mee meid. Ook over de feestlocatie, wees er op tijd mee. Ik hoop dat je iets aan de link hebt
Gefeliciteerd Ik had zelf veel goede tips etc van het trouwshop.nl forum. Geniet van de voorbereidingen
dank jullie ik ga even kijken op de links. We willen denk ik in het voorjaar trouwen. Is dus best krap. Maar willen geen feest geven. Zit eraan te denken om naar gemeentehuis en kerk te gaan, wat te drinken thuis met taart en daarna gaan we saampjes op vakantie ! Of met de familie uit eten.
Dat regelen valt wel mee hoor als je het zo klein houdt. Probeer alleen niet alles zelf te regelen, zorg dat iemand (zus, vriendin) je hier mee helpt zodat je op de dag zelf kunt genieten (en je geen zorgen hoeft te maken of alles wel goed gaat, laat dat die ander maar doen, het is dan jou dag) Meid, gefeliciteerd met je verloving!!
hoi meid gefeliciteerd! als eerste zou ik de datum vast leggen bij de gemeente en kerk en evt een ceremoniemeester benoemen succes met de voorbereidingen meid geniet ervan de dag gaat zo voorbij groetjes van een pas getrouwde meid
Gefeliciteerd! Kijk ook even op de site van je gemeente daar staat wat je allemaal nodig hebt om in ondertrouw te gaan. Wij willen binnenkort gaan trouwen in februari of maart, we zijn nu alle gegevens aan t verzamelen die we nodig hebben en dan gaan we in ondertrouw en een datum pikken(tis kort dag, dus kijken wat er over is). Wij houden t heel klein, er komen ongv 10 mensen, we gaan trouwen en daarna uit eten. Ben dan wel een paar maanden zwanger, dus weten jullie een zaak met leuke positiekleding? Geen trouwjurk, maar een feestelijk kort jurkje. Wel wat sjieker dan de normale positiekleding en wil een jurkje in de kleur rood. En Linda nogmaals gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd met jullie verloving! Veel plezier met de voorbereidingen voor jullie huwelijk! Liefs Kirby
Gaaf joh gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! ik hoop dat jullie een mooie dag hebben, ben zelf 19-05-2005 getrouwd en het weer en de dag waren onvergetelijk. Geniet ervan meis
hoi meiden, Heb net het een en ander op papier gezet. Kom al snel aan 3000 euro en hebben dat geen feest en ook nog geen kleding ! Wat een geld zeg. Ik hoef niet perse in trouwjurk. Maar wil wel graag in de kerk trouwen. Weet alleen niet of dat ook kan. Kortom ik wil het goedkoop en hoef geen tante`s enzo maar mijn vriend wil graag een receptie houden enzo.