Wie o wie kan mij helpen.... Mijn babykamer is van Nijntje... alleen kan ik nergens Nijntje gordijnen vinden! Weet iemand misschien een winkel waar ik nijntjedingen en gordijnen kan kopen? : : Liefs Najetje =alweer 25.0 weken zwanger=
De nijntje winkel zelf heeft leuke gordijnen enz. Ben er toevallig laatst met een vriendin geweest die ook de babykamer van nijntje wil! Wij zijn in maastricht geweest weet ff niet waar hij nog overal ligt! Liefs Pearly
ik heb ze bij decorette gekocht. Misschien dat je even kan kijken of er bij jou in de buurt ook eentje zit... Ik zelf heb vitrages en gordijnen. succes
Dank je pearly! Er staan inderdaad leuke dingen op maar ik zie geen gordijnen! Liefs Najet =Alweer 25.0 weken zwanger=
Dank je setje, Ik ga vamiddag effe kijken of er eentje bij ons in de buurt is. Liefs Najetje =alweer 25.0 weken zwanger=
Zie ze inderdaad ook niet staan! Maar ze hebben ze wel! Er staan meerdere dingen niet op de site wat ze wel hebben in de winkel! Liefs Pearly
Ik kwam ze laatst nog tegen in een winkel van Verf&Wand. Op hun site kun je kijken of er een winkel bij jou in de buurt is. http://www.verfenwand.nl/index.asp?pgid=1 Denk dat ze in de meeste van deze speciaal zaken voor behang en gordijnen ze de gordijnstoffen wel hebben, of het anders uit een boek kunnen bestellen voor je.
Op marktplaats staan ook wel een paar gordijnen heb net even voor je gekeken. Weet alleen niet of jij 2dehands spullen in huis neemt.. Groetjes Lisette
Meiden, onwijs bedankt voor de tips..ik ga zaterdag de winkels langs met mijn hubbie! 8) Liefs Najet Hoi lisette, Ik heb een onwijs groot raam... en veel gordijnen zijn te klein of te kort! jammer genoeg...maar thnx voor het kijken! =alweer 25.0 weken zwanger=
Steven heeft ook nijntje gordijnen, als je intresse hebt, stuur effe een pbtje, vraag ik bij die gordijnenzaak, van welke firma ze komen.
http://www.brandeis.nl/nijntje/nijntje.html hebben veel nijntje dingen misschien daar? zie wel gordijntjes maar zijn lila succes
Wauw Deb...leuke dingen zeg...Nijntje is echt schetig hoor...en tijdloos vind ik. Dat beige vind ik ook erg mooi! Ik sla 'm ff op in mn favo's
Woow ja gaaf zeg! Dat lila met dat grijze zo had ik de babykamer in gedachten! Echt superrrr! Ik sla hem ook op bij favorieten! echt toppie! Liefs Pearly
hihihi thanks! Dat idee had ik al in mijn hoofd toen we besloten om voor kindjes te beginnen! Lila en grijs! En dan aangekleed met lolifant! Maar zo met nijntje vind ik echt helemaal top! Woow gaaf zeg! OOh nu maar hopen dat het snel Raak is! Kan nu helemaal niet meer wachten om te beginnen!hihihi Bedankt Deb! Liefs Pearly