Voor je jurk moet je wel optijd zijn voor t geval die nog vermaakt moet worden. Ik ging begin December mn jurk zoeken en had m gevonden en ging in Januari trouwen. Ik wa eigenlijk net te laat maar ze hadden mn jurk er ff tussendoor gedaan haha Ik wil je alavst een super mooie dagen wensen en heel veel geluk samen!
Gewoon afspraak maken om te gaan passen.... ik neem aan dat je hem niet 2e hands wilt? Kun je altijd nog op MP kijken natuurlijk. En wat dacht je van een auto?
Ik ga bij vriendje achter op HARLEY.... en bij slecht weer hebben we een oom met een hele mooie oldtimer... Het lijkt wel op het zo moet zijn....alles in de buurt.....zucht Ik word mevr. K.....
Ja, geweldig meid, echt super voor je, en nu maar aftellen , wij zijn twee maanden geleden getrouwd en elke dag denk ik er nog aan terug, het is echt supergaaf! Cool trouwens achterop de Harley! Vergeet de afspraak niet met de ambtenaar (Ik heb wel duizend tips hoor, maar wil niet te bijdehand overkomen haha)
Wat leuk! Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Geniet van de voorpret,voor je het weet ben je al getrouwd,haha.. Liefs D.. -x-
Heb gister alvast een afspraak gemaakt bij een bruidswinkel Het bruidsarsenaal... En ik ga niet in ALKMAAR trouwen maar ergens in dorpje in de buurt....