Ik ga trouwen ! Mijn vriend ging vanochtend " even" weg, en toen hij terug kwam ging hij boven mijn verjaardagskado halen. Zat in zo'n tasje van prenatal. Toen ging hij kaarsjes aansteken, en pakte ik mijn kado uit.. Aan de binnenkant van het tasje stond geschreven. Trouwen? Toen zat hij al op zijn knie en kwam er een doosje tevoorschijn met twee ringen... helemaal happy en mijn dag kan niet meer stuk ! Nee dit hele jaar kan niet meer stuk. Eerst zwanger, straks trouwen en een baby...wat wil een mens nog meer. Gelukkig met verloofde,huisje en dieren.
gefeliciteerd ! geniet er maar lekker van .....word het trouwen voor of na de kleine zijn/haar geboorte ?
Hey Meisje, Hierbij dan nogmaals gefeliciteerd! Echt super lief van je vent en wat je zegt..jullie jaar kan echt niet meer stuk. Heel geluk samen met z'n drieën.
Dank jullie wel voor alle felicitaties. Het gaat over een maand of 3 gebeuren,dus nog voor de kleine er is.. Wordt nu dus wel snel alles regelen,maar willen het niet heel groot doen. gewoon gezellig en klein met goede vrienden.