Tegen beter weten in heb ik vanmorgen toch maar al een digitale test van clearblue gedaan (morgen is pas mijn NOD) Ik ben eerder twee keer kort zwanger geweest en beide keren gaf de test pas enkele dagen na mijn NOD positief aan. De test gaf zoals verwacht dan ook "niet zwanger aan". Maar op de strip zelf waren twee heeeeeel duidelijke strepen te zien. De ene nog iets donkerder, maar allebei erg duidelijk. Dit heb ik al een keer eerder gehad, en toen bleek ik wel zwanger te zijn. Een paar dagen later was de test toen positief. Toen was de 2e streep zelfs iets lichter dan nu en werd die steeds duidelijker. De keren dat ik getest heb en niet zwanger was, was er maar 1 streep te zien. Ja ik weet het....ik maak mezelf gek door op die strip te spieken, maar ja Ben nu toch wel benieuwd Afwachten maar weer!!!
Hoi Noralien, Phew, spannend zeg!! Ik hoop dat je zwanger bent!En als je het al een keer eerder hebt gehad dan is de kans dus groot. Dus alvast een hele voorzichtige felicitatie van mij!! Liefs Nies
Spannend Noralien!! Ik hoop echt voor je dat het raak is. Ik zal voor je duimen, hou je ons op de hoogte? Groetjes Senna
Ja, ik heb inderdaad wat symptomen. Sinds een week ben ik 's avonds vaak misselijk en ik heb geregeld last van een soort "onderbuikgevoel". Maar na een jaar proberen zwanger te raken weet ik ook dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden. Sinds mijn laatste miskraam (februari) ben ik minder bezig geweest met signalen die mijn lichaam afgeven. We zijn met allerlei leuke dingen bezig, waardoor ik het ook lekker van me af kon zetten. Maar de laatste week lukt dit me niet meer. Ik voel dingen die ik niet kan negeren. Vandaar dat ik tóch maar een testje heb gewaagd. We zullen wel zien wat er komen gaat...Hoop uiteraard wel dat het iets leuks is hihi
@Senna, ik zie dat jij ook al ver over tijd bent. Ik ben een tijdje weg geweest van het forum, dus heb het misschien gemist, maar uh.....denk je dat je zwanger bent??
Ik wil helemaal niet negatief overkomen hoor, maar met de digitale test is het niet de bedoeling dat de test staaf wordt afgelezen alleen het display geeft het juiste resultaat dit kun je ook in de gebruiksaanwijzing vinden. Jekunt nog even over 2 dagen een andere test doen voor de zekerheid.
Wat bedoelen jullie met "strip" ? Trekken jullie de test dan open ofzo? Snap er niks van . Liefs Nies
nee de digitale test van clear blue bestaat uit 2 delen een strip (teststaaf) die je in de andere schuift die de uitslag geeft `ZWANGER`of `NIET ZWANGER`
bij mij stonden er ook 2 streepjes op de strip van de digitale cb maar ik was echt niet zwanger werd volgende dag ongesteld in het schermpje stond ook niet zwanger groetjes marianne
Ik weet dat het resultaat op de teststaaf niet telt. Maar ik weet ook dat de tweede streep verkleurt als er HCG in je urine zit. Dit is bij de digitale test gevoeliger dan bij gewone testen waardoor er een lichte streep te zien kan zijn als je niet zwanger bent (dan heb je gewoon een kleine hoeveelheid HCG in je urine, dat is heel normaal). Vandaar dat bij de digitale test twee strepen niet betekent dat je zwanger bent. Ik heb deze test vaker gebruikt, en de keren dat ik niet zwanger bleek te zijn kwam er maar 1 streep. Dat betekent dus dat mijn normale hoeveelheid HCG de streep niet doet verkleuren. Mijn HCG-gehalte is zo-ie-zo niet zo hoog, bij beide zwangerschappen heb ik pas enkele dagen na mijn NOD positief getest (1x zelfs pas na een week). De keer dat ik wel twee strepen te zien kreeg, heb ik de klantenservice van CB gebeld. Zij zeiden ook dat het zou kunnen betekenen dat ik zwanger was, maar dat dat pas zeker was als er "zwanger" kwam te staan. Dat bleek dus ook zo te zijn. Omdat ik nu twee hele duidelijke strepen zie, houd ik in mijn achterhoofd dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Dit betekent niet dat ik al een feestje aan't vieren ben of zo. Ik wacht rustig af, test nog eens als ik niet ongesteld wordt(want wie weet wordt ik morgen wel gewoon ongesteld) en zie dan wel verder. Met dat feestje zullen we zo-ie-zo nog wel ff wachten. Na twee miskramen zijn we hier toch iets in afgeremd.
Nog meer tegen beter weten in.....Ik heb tóch nog ff een gewone test van het kruidvat gedaan Weet niet waarom, andere keren had ik niet zo'n grote testdrang, maar kon het nu gewoon niet laten. En ja hoor......2 strepen. De tweede is wel nog wat lichter gekleurd, maar ik ben dus wel degelijk zwanger!!!!!!!!!!!
ik hoop dat ik snel lees dat het wel positief is en dat het dan wel goed mag gaan, heel veel succes groetjes Marianne
hihi met dat ik me berichtje plaats lees ik dat je 2 strepen heb op kruidvattest nou meid van harte marianne