Hier rietsuiker of gewoon niks. Maar bijv bakken zonder suiker blijft toch een uitdaging. En als ik dan toch koek/cake/taart eet... Maar koffie zonder suiker, thee met honing en verder doe ik echt al maaaaaaanden met het huidige pak suiker
Thans voor de tips! Ga morgen eens in de winkels neuzen voor een vervanger van de siroop! Gisteren een heerlijke speltcake met appel gemaakt.. Hij was zo lekker dat ik 3 stukken heb gegeten Oeps!! Das dan ook weer niet de bedoeling.. Vannacht flink last van maagzuur gehad dus eigen schuld dikke bult
Als je nog suikerklontjes hebt waar je niks meer mee doet: gebruik ze om pannen mee schoon te schuren! Las die tip gisteren ergens en heb het geprobeerd, het werkt ook nog (veel beter dan een sponsje).
Amfetamine en mdma schijnen ook goed snel gewichtsverlies terweeg te brengen Gekkigheid natuurlijk... Maar dat is zoutwater drinken ook! Google maar eens op de gevaren daarvan.. Uitdroging, overgeven en mega laxerend bvb Dan kun je zeggen... uitdroging kun je compeseren met water drinken.... Maar dat denken een handje vol pillenslikkers per jaar ook... drinken zich rot, en worden vervolgens opgenomen met een waterintoxicatie... wat de dood als gevolg kan hebben!! Ladys, zoek aub niet de extreme middelen op!!! Val gewoon met een tempo van 0.5kg per week af... hou je voeding in orde, en sport lekker!!! Blijf fit en gezond en ga niet onnodige risico's lopen voor die snellere kilo's die er wss tóch weer net zo snel bijzitten!!
Ik probeer trouwens niet alle suiker uit mijn dieet te bannen. Dan kan je zo ongeveer alles laten staan, zoals fruit en zuivel. Ik ga voor geen geraffineerde suiker. De opties die ik noemde zijn allemaal natuurlijke suikers. Honing of Suiker | Wat is gezonder? Ik eet ongepasteuriseerde honing ('raw honey') Coconut sugar - Wikipedia, the free encyclopedia - Het heeft ook een lage glycemische index, dus je krijgt niet van die energiepieken als met geraffineerde suiker Is Pure Maple Syrup Healthy? | LIVESTRONG.COM - Natuurlijke suiker, maar met mate What Is Stevia? Facts & Health Effects | LiveScience
Zoet is zoet, waardoor je blijft hunkeren naar zoet. Ik kan iets negatiefs zeggen over al de zoetmiddelen die jij gebruikt ipv witte suiker. Gewoon zonder zoetstoffen eten is dan nog beter. De uitzending duurt maar 30 minuten, have fun.
Tuurlijk, aan alles zitten nadelen. Ik eet maar weinig suiker, en als ik het eet, is het bijna altijd natuurlijke suiker. Zoet = zoet, ja, maar het ene zoet is het andere niet. Die uitzending duurt misschien maar 30 minuten, maar ik kan er nog steeds lastig naar luisteren. Na 5 minuten gaan mijn hersenen andere dingen doen. Ik lees liever een transcript. That's just me Een serieuze vraag, geen aanval: in hoeverre eet jij geen suiker? Vermijd je bijvoorbeeld ook fruit, waar van nature (veel) suiker inzit?
Ik eet alleen vers, onbewerkt, uit de natuur. Dus gewoon heerlijk gezond fruit! Ik eet helemaal geen toegevoegde suikers.
Ah, OK, ik vroeg het me af Las gisteren een artikel op het Internet die dermate suikervrij ging, dat ze fruit liet staan, en melk, want daar zitten ook suikers in Dan hou je bijna letterlijk niets meer over om te eten.
Nee, precies, dan houd je weinig over! Ik neem twee cappuccino per dag en twee stuks fruit. Granen zijn ook koolhydraten en dus ook weer suikers, en die laat ik ook niet staan, ik eet muesli (met yoghurt), speltbrood, rijstwafels, speltpasta en rijst. Ik drink alleen geen zoete drankjes en koek en snoep al helemaal niet. Haal ik ook niet in huis. Ja, heb hier alleen wat granenbiscuitjes liggen voor zoon en soms een wat lekkerder koekje. Maar ik raak het niet aan! Vorige week 2,5 kilo afgevallen, dus dat geeft moed!
Wauw! Dat doe je echt goed zeg!! Wat dat betreft ben ik maar een slappeling. Vanmorgen geen zin om havermout(water)pap te maken, dus gewoon brood met hagelslag gegeten...