Click here to watch Jenna-en-Max Filmpje is een beetje donker, maar ze aait onze kat max en geeft 'm ook een kussie. Zo lief!
Filmpje is goed te zien, hoor. Ziet er lief uit hoe Jenna de poes aait. Poes vindt het wel prima, geloof ik.
Ja deze kat vind het wel best, maar die andere niet. Die had dit echt niet toegelaten. Max en Jenna zijn goeie vriendjes
Ach wat schattig. Wij hebben drie katten. Ik ben benieuwd hoe zij het straks gaan doen met de kleine.
Kijk nou toch... Dat is toch lief.... Max lijkt heel veel op mijn kat, alleen heeft de mijne 3 kleuren... Die is nu al gek met kinderen, dus ben er eigenlijk niet bang voor dat dat straks niet goed zal gaan met mijn kleintje.. knuf Juud
Ik ging vanaf het begin gelijk goed. Alleen is die andere kat wat banger, maar ook voor iedereen dus niet zo zeer alleen voor onze dochter. En Max vind het allemaal best. Onze dochter is gelukkig niet zo druk met hem, dus dan laat hij het wel toe. Als ze te ver gaat, dan loopt ie vanzelf wel weg...
Dank je wel! Ja het is ook een lieverd, maar af en toe... hahaha Hoort er allemaal bij. Maar ze heeft nu een moment dat ze alleen maar kusjes wil geven. Heeeeeeerlijk hoor!