Goed hoor! En nu verder. Wat wil jij? Wat wil hij? Sterkte in de komende tijd, want makkelijk zal het niet worden. Maar als jullie allebei de intentie hebben om het te laten slagen gaat het vast lukken.
Ik ben heel blij voor jullie! Helemaal om te horen dat jullie er sámen voor gaan! Heel veel sterkte de komende periode.
Wat goed dat het gesprek met de therapeute "geholpen" heeft! En helemaal goed nieuws dat jullie er samen voor gaan! Stekte en succes en de aankomende, lastige, periode!
Super om te horen! Respect voor jullie beider keuzes nu. 👍👌👏 Jullie komen er wel, heel veel succes en sterkte.
Wat goed dat je het verteld hebt en wat fijn dat hij het zo oppakt. Hopelijk komen jullie er samen uit en worden jullie samen weer gelukkig!
Ik heb heel veel respect voor de manier waarop je het hebt aangepakt. Ik hoop dat jij en je man er samen uit komen. Mijn man en ik hebben 4 jaar geleden ook een flinke huwelijksdip gehad, met proefscheiding en al, maar hebben elkaar gelukkig weer teruggevonden. Met als prachtige bekroning onze derde dochter . Ik wens jullie heel veel geluk samen!
Had al zo een idee dat die therapeut juist goed was (wat ik eerder al zei). Ben blij dat jij en je man er voor willen gaan vechten. Heel veel sterkte en succes, ik hoop dat jullie huwelijk ooit weer helemaal goed zal zijn en dat jullie weer kunnen genieten van elkaar zoals het zou moeten zijn!
Hier een meelezer, maar wil nu toch reageren, vind het heel goed van je dat je het opgebiecht hebt. Nu kunnen jullie er samen aan werken om er beter uit te komen. heel veel sterkte en succes. Hoop echt dat jullie weer heel gelukkig worden samen
Ik heb heel veel respect voor de manier waarop je het hebt aangepakt. Ik hoop dat jullie er samen uit komen.
Fijn om te lezen dat je het hebt opgebiecht, dat had je man wel verdient. Je mag in je handen wrijven dat dit zijn reactie is geweest, een man met een hart van goud....... +1 voor je man!
Wat fijn dat jullie beiden voor het huwelijk willen vechten! Dat is het allerbelangrijkste onderdeel om het gevecht te laten slagen Succes!! Hopelijk wil je je ervaringen blijven delen (onder een nieuwe kop, want "ik ga vreemd" is niet meer van toepassing) en wellicht doen we nog goede ideeen op!
Oprecht bedankt voor alle reacties. Vannacht werd ik wakker van mijn man die naar beneden ging. Hij voelde ineens een enorme afkeer naar mij toe en zat met veel vragen en twijfels. Hij zocht het nu vooral bij zichzelf, ik heb zo goed als mogelijk antwoord gegeven op al zijn vragen en vooral heel duidelijk en rustig uitgelegd dat ik nog steeds heel veel van hem hou. Maar dat die ander net op het juiste moment de juiste dingen zei en ik dit zo hard nodig had. Ik zelf hier in ben meegegaan en verblind ben geraakt. Dat dit absoluut niet zijn schuld is. We hebben morgen ons eerste gesprek samen met de therapeut. Ik zal over alles heel duidelijk moeten zijn en het gesprek moeten blijven aangaan met mijn man. Hij kropt snel dingen op.
Super dat jullie er samen voor gaan! Bovenstaande tekst toont dat jullie er echt samen voor willen vechten en je verdient respect dat je de oorzaak niet bij hem legt maar zelf ook je aandeel ziet en erkent. Heel veel lof voor je aanpak!
Heel veel succes morgen! Het zal een lange zware weg zijn, maar met hulp van therapie zal het vast goed komen. Ik hoop dat je man leert door de therapie om dingen niet op te kroppen, niet alleen in deze situatie maar ook 'gewoon'. Misschien dat dat voor beide ook weer voor minder frustraties zal zorgen. Nogmaals, ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om hulp te zoeken!
Het is heel logisch dat je man zich zo voelt. Geef hem ook vooral ruimte om die gevoelens te hebben, te uiten, te analyseren. Hij mag die gevoelens ook hebben (zeg ik niet zozeer tegen jou, maar dat kun je misschien tegen je man zeggen). Jullie gaan nu een traject in, waarbij je enerzijds allebei hetgeen wat gebeurd is een plekje gaan geven en anderzijds met elkaar, en dan met name jullie toekomst met elkaar, gaan bekijken. Jullie moeten elkaar als het ware opnieuw vinden.