Ik had al zo'n gevoel dat je het wel wou vertellen maar gewoon even het inzicht en wat handvaten nodig had van een professional. Ik hoop oprecht dat jullie er samen uit komen. Het moeilijkste deel moet immers nog gaan komen en er zal een hele tijd overheen gaan voordat hij het vertrouwen weer terug zal vinden. Gelukkig hebben jullie beide de drang om ervoor te vechten. Succes en sterkte.
wat goed dat je het verteldheb.. wat een wereld man heb je zeg. die zou ik goed vast houden.. succes!!
Hier gaat het momenteel wel redelijk. We hebben een fijn en open gesprek gehad bij de therapeute. Echter blijft hij het gevoel houden dat alles aan hem ligt. En dit doet mij zo'n verdriet. We zijn wel inmiddels tot de conclusie gekomen dat ons huwelijk al een jaar of 3 niet lekker loopt. We zijn teveel bezig geweest met de kinderen en het werk. Daarbij zijn we elkaar volledig kwijt geraakt. We zien de positieve kanten niet meer van ons huwelijk. We moeten vooral blijven praten over ons gevoel, maar het is erg lastig. Als ik aan het werk ben, belt hij mij op waar ik zit. Ben ik boodschappen aan het doen, krijg ik een Whatsapp hoe laat ik thuis ben. En ik snap het volkomen! Ik reageer overal rustig op en zal altijd keurig antwoord geven op al zijn vragen.
Het is in elk geval goed, dat jullie tot dat inzicht zijn gekomen en nu aan het werken zijn aan herstel.
heel knap dat je rustig kunt blijven. Het zal van zijn kant vast nog wel even duren voor hij die bevestiging los kan laten... Heel veel succes en sterkte!
In eerste instantie wilde ik reageren op je eerste bericht, maar zie dat je al een stuk verder bent en dat je aan het vechten bent met je man. Houd moed en kies ervoor geduld en liefde op te brengen in alle lastige situaties van je huwelijk en geef hem alles wat jij zelf nodig zou hebben. Veel sterkte!
Dat laatste stuk. Top van je! Besef wel dat dit nog weken/maanden misschien wel een jaar kan duren. Zijn vertrouwen in jou zijn op dit moment 0,0 waarschijnlijk. Dit moet groeien met de tijd. Daarna zal het misschien een tijdje makkelijker gaan daarna weer een stuk moeilijker zolang jij zijn gevoel accepteerd en begrijpt zal het steeds beter gaan! (Zoals je al in jouw stuk aan gaf) Veel sterkte samen en hopelijk komen jullie er samen uit
Weinig op te zeggen, alleen nogmaals respect hoe je het nu aanpakt en dat je zo rustig blijft en hem dus ook de kans en ruimte geeft om boos te mogen zijn.
Voor al die dames die met veel aandacht naar mijn verhaal hebben geluisterd, mij advies hebben gegeven en mij een hart onder de riem hebben gestoken. Met onwijs veel verdriet, pijn en emotie laat ik jullie weten dat mijn man en ik hebben besloten om te gaan scheiden. Na vele gesprekken en mooie herinneringen te hebben aan ons 10 jarig huwelijk waarin wij 3 prachtige kinderen gekregen hebben, is het moment daar dat onze wegen gaan scheiden. We zullen altijd met elkaar verbonden blijven vanwege de kinderen. Bedankt nogmaals voor al jullie reacties!
heftig! maar waarschijnlijk de beste beslissing als je er goed met elkaar over gepraat heb. Succes met het hele proces dat gaat komen en wat erna op je pad komt
Ach meissie toch, ik krijg er kippenvel van. Wat moeten jullie verdrietig zijn, wat ontzettend zwaar dat ondanks de inzet en goede intenties het toch niet meer mocht zijn. Ik wens jullie hele gezin alle kracht en wijsheid toe de komende tijd, jullie kunnen in elk geval zeggen dat jullie alles geprobeerd hebben om jullie huwelijk te redden.