Ik vind het heel erg voor jullie dat jullie er niet uit zijn gekomen Maar ik wil toch nog even ( ook al heb je er niets aan) ik heb diep respect voor jou dat je de ballen hebt gehad om eerlijk te zijn ! Veel Sterkte voor jullie allemaal
Wat verdrietig dat jullie gaan scheiden. Ik hoop dat jullie in goede verhouding in contact blijven met elkaar en dat jullie los van elkaar gelukkig gaan worden. Vooral hoop ik dat de kinderen zo min mogenlijk verdriet, pijn en andere nare emoties gaan beleven, doordat jullie ze zo goed mogelijk opvangen(eventueel met hulp van buiten af). Jullie je beste beentje voor blijven zetten omwille van de kinderen. Wens jullie heel veel sterkte en succes. Voor de kinderen een hele dikke knuffel!!!
Wij zullen er samen alles aan doen om alles zo goed mogelijk te regelen voor de kinderen. Ik heb vooral heel veel respect voor mijn man (ex-man klinkt nog té heftig) Hij heeft altijd naar mij geluisterd, is nooit een moeilijk gesprek uit de weggegaan en heeft veel bewondering voor mij als moeder. Ik heb geen enkel contact gehad met mijn minnaar, maar mijn man weet dat hij geen moment uit mijn hoofd is geweest. Ik heb oprechte gevoelens gekregen voor een ander, maar dat is absoluut niet de hoofdzaak van onze scheiding. Het zijn nu vooral de praktische dingen die geregeld moeten worden, naar de notaris, het huis waar gelukkig mijn man in kan blijven wonen, waar ga ik heen. En vooral een omgangsregeling voor de kinderen. Kan ik hier in het dorp blijven wonen waar ze op school zitten en vriendjes hebben. Hoe gaat het financieel allemaal. Maar de emotie is nog te sterk aanwezig om hier nu al antwoord op te hebben, dit beseffen wij samen maar al te goed. We gaan het volgende week samen tegen de oudste twee kinderen vertellen tijdens een vakantie die we al geboekt hadden. De jongste zal het nog niet begrijpen.
Wat goed dat jullie op zo'n manier uit elkaar gaan! Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen. Heel veel sterkte gewenst, zowel voor jou als voor je man.
oh jeetje, wat een update, ondanks dat ik totaal niet eens met wat je gedaan hebt en noem maar op, vond ik het fijn dat jullie in therapie gingen, maar vind ik het heel jammer dat jullie nu toch uit elkaar gaan, gelukkig lijkt het erop dat het op een vriendschappelijke manier gaat gebeuren, ik hoop voor jullie en de kinderen dat het allemaal snel geregeld is en jullie beide door kunnen gaan met jullie leven apart en (samen) met kinderen. Succes !! en 1 ding, je hebt echt je best gedaan
Ik ben bang dat je pas echt gaat stoppen zodra je zelf inziet dat het gras echt niet groener is bij de buren. Deze jonge god ruikt ook niet naar bloemetjes na een flink toiletbezoek. En deze jonge god is over 10 jaar ook niet meer zo spannend als dat hij nu is. Wees blij met wat je nu hebt.. En probeer je energie te steken in je gezinnetje. Maar goed.. stoppen zul je pas als je dat echt wil. En ik heb niet het gevoel dat die wil er nu voor 100% is. Succes meid..
Heel eerlijk, dit zou ik niet doen. Dit zal hoogstwaarschijnlijk de laatste vakantie samen zijn en om dan die te verpesten voor de kinderen is nogal gevoelloos. Vertel het, er dan na. Het is al erg zat dat hun gezin en veiligheid er straks niet meer is en dat papa en mama niet meer bij elkaar blijven wonen. Verder vind ik het jammer voor jullie dat het niet zo kan zijn. Hopelijk worden jullie allemaal weer gelukkig.
Wel mee eens. Is de laatste vakantie met het gezin. Laat dit voor je oudste kids een mooie herinnering zijn. Anders zal het altijd 'die vreselijke laatste vakantie' zijn. Ik weet nog precies de dag dag mijn ouders het ons vertelden. Was een zwarte dag. Laat hun dit aub niet linken aan een vakantie die zo mooi had kunnen en moeten zijn. Vertel het ze erna. Dit zeg ik puur uit eigen ervaring
Heftig hoor veel sterkte! Vertel het inderdaad niet op vakantie maar thuis in de veilige omgeving. En probeer er een fijne vakantie van te maken samen.
ik denk niet dat iedereen alle berichten leest van de topic, ik doe meestal wel, alhoewel als die zo groot is als deze nu dan niet ik las iets over vakantie en het vertellen... bestaat er ooit een goede tijd om dit te mededelen ? natuurlijk is de vakantie verpest, maar het kan ook zijn dat als je het er na verteld je ook verwijten krijgt, pff best heftig, lijkt mij het moeilijkste gesprek ooit, sterkte TO en (ex)man