Ik ga vreemd

Discussie in 'De lounge' gestart door Anoniempje007, 18 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Ik heb niet alles gelezen, val net binnen.

Ik denk dat waar het niet goed gaat in een relatie er toch meestal 2 fout zijn. Het is al vaak gevraagd: ben jij wel een gezellige vrouw voor je man? Ik ben bij tijd en wijlen een chagrijnige bitch (vooral eens per maand) maar als het lekker weer is buiten en ik heerlijk met de poetsdoek in de weer ben loop ik alsmaar te neurien en te zingen en dan wordt mijn vriend daar ook erg vrolijk van.

Desalniettemin ik zou jezelf voor de keuze stellen. Als je verliefd wordt op een ander dan gaat het al niet lekker anders sta je daar imo niet voor open. En ja die leuke jongen is spannend en geeft jou nieuwe aandacht. Maar die aandacht krijg je ook wel van je man als je zelf wat investeerd. Zorgt die nieuwe leuke jongen ook voor jou gezin denk je als je alles opbiecht?

En stel het eens andersom. Wat als jouw man diegene was die verliefd is en met een ander zoent? Terwijl het thuis niet zo lekker loopt.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Je reageert op een topic van 3 maanden geleden. Ik denk dat je beter wél even had kunnen lezen want wat je zegt is mosterd na de maaltijd. Had je ook kunnen weten als je de laatste 5 berichten had gelezen...

3. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Dit dus😂

Maar misschien wel een mogelijkheid dat ts wilt vertellen hoe het nu met haar gaat?

4. engelien

engelien Lid

16 jun 2015
    5
    0
    0
    huisvrouw
    heerenveen
    Ben ook benieuwd hoe het nu gaat

5. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

18 mrt 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het naar omstandigheden redelijk. Ik ben druk bezig om een eigen woonruimte te vinden voor mij en de kinderen. Helaas kennen ze hier geen urgentie dus ik ben aangewezen op de particuliere huur. Wij wonen in een klein dorp waar het sociale leven van de kinderen zich afspelen, ik wil dus ook hier blijven wonen.

Mijn man kan in ons koophuis blijven wonen gelukkig, we hebben al het een en ander op papier gezet zoals een ouderschapsplan en alimentatie. Ik wil geen partneralimentatie ontvangen, aangezien ik mezelf kan onderhouden. De kinderen zullen om het weekend naar hun vader gaan en 1 vaste doordeweekse avond om bij hem te eten. Meer is helaas door zijn werk niet mogelijk.

Steeds meer mensen in onze omgeving weten het nu, reageren verbaasd en geschokt. Vinden het zonde maar wij staan beide achter onze beslissing. Ik heb inmiddels ook weer voorzichtig contact gehad met mijn minnaar. Nog heel onschuldig maar we kunnen elkaar niet loslaten. Echter ben ik mij wel degelijk bewust van het feit dat ik eerst mijn zaakjes op de rit moet hebben en rust moet creëren voor de kinderen voordat ik begin aan een nieuwe relatie.

6. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Welke regio woon je? Er zijn hier genoeg mensen die hun huis te koop hebben (ik ben er een van). Misschien is er iemand die in jouw omgeving een woning wil verhuren maar die niet op bijvoorbeeld funda als huur aangemeld staat.

Deel Deze Pagina