Ik ga vreemd

Discussion in 'De lounge' started by Anoniempje007, Mar 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    opbiechten inderdaad, nu het nog kan, nu het alleen nog zoenen is geweest. Zodra je man er vanaf weet is het allemaal minder spannend. Niet verder gaan. Bekijk je huwelijksvideo en foto's. Maak een lijstje met wat je allemaal leuk vindt aan je man. Bedankt wat voor toekomst je voor je kinderen wilt. Stop ermee. Je trouwt in voor & tegenspoed, en ook als het even wat saai is ga je door. KOM OP NOU

2. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    #142 Sandana, Mar 18, 2015
    Last edited: Mar 18, 2015
    Ik heb alleen je verhaal gelezen, niets van de reacties van de anderen.
    Ik wil je enkele dingen meegeven:

1. Natuurlijk is zo'n vrije gozer leuk, omdat je geen enkele verantwoordelijkheden deelt met hem. En daarom is het ook geen eerlijk vergelijk met je partner. Verlaat je je man en ga je met je nieuwe vlam verder, dan zal over een poos hetzelfde gebeuren als nu omdat je ook met hem in dezelfde 'sleur' gaat komen.

2. Wil je verder met je man, dan is EFT wat voor je. Kijk eens op EFT: Bewezen goede relatietherapie. 400 therapeuten op de site. en het boek (en therapie) houd me vast. Het gaat 100 % over datgeen wat je nu mist: emotionele binding met je partner.

Ook ik zit in een slecht pakket met mijn partner, veel stress gehad en we groeien ontzettend uit elkaar. Beiden beseffen we het en beiden willen we met elkaar verder. We gaan morgen naar de 2e sessie van het houd me vast programma. Bij deze therapeute:
    Ook weleens radeloos hoe je relatie beter te maken? - SamenCommuniceren

Als je het filmpje bekijkt wat je op deze link in beeld krijgt, dan durf ik te wedden dat ook jij zegt: dat gaat precies over datgene dat ik mis! Dit is de enige relatietherapie die echt de pijnplek raakt. Het gaat niet over beter leren communiceren, het gaat over hechting en binding.

In de tijd dat je wilt nadenken: je vlam opzij zetten en geen enkel contact, ook niet via app of zo. Even helemaal niets, op orde komen en denken. Wat voel je nog voor je man? Weegt de verliefdheid op tegen het belang van je kinderen?

Succes!

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Je lost nooit problemen op binnen het huwelijk door buiten het huwelijk te gaan zitten frommelen.

Ik heb persoonlijk geen goed woord over voor vreemdgaan. Het is laag en ontzettend respectloos naar je partner toe.
    En wat je kinderen? Die lijden nu/straks onder jouw egoïsme.
    Hun leven ligt overhoop omdat mama vlinders kreeg ?

Die minnaar van je is trouwens echt een keeper. Blijkbaar heeft hij er geen problemen mee dat jij getrouwd bent en kinderen hebt.
    Top vent!

4. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg

Precies dit....
    Je weet over een maand of 2 maanden ook echt niet wat je wilt lijkt mij hoor.
    Je wilt ze allebei,nou dat gaat hem niet worden lijkt me...
    Pak je spullen,zeg de waarheid tegen je man en ga ergens in een hutje op de hei zitten een paar dagen en eens zie wie je het meest mist.

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik denk dat je man nog altijd eerste keuze heeft over hoe het verder moet. Ongeacht wat jij wilt.
    Jij bent diegene geweest die de keuze heeft gemaakt om hem te bedonderen.

Dan kan je wel zeggen dat zijn antwoord gebaseerd gaat worden op wat jij wilt maar dat vind ik gewoon een slap excuus.
    Snap dat je er niet om staat te springen om het te vertellen maar je hebt geen keuze.
    Over een paar weken is het ook niet makkelijk.
    En dan weet je waarschijnlijk ook nog steeds niet wat je wilt.

Je hoort het hem gewoon te vertellen.

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Oei... Lastig!
    Je weer zelf al dat je fout bezig bent, dus wie ben ik om daar nog wat over te zeggen.

Tja, is dit een bevlieging? Ik kan me zo voorstellen dat het heerlijk is om aandacht te krijgen van een jongere, vrije man, absoluut!
    Ik denk dat je eerst voor je zelf moet bepalen in hoe ver je gevoelens zijn voor deze man.

Wanneer je voor je zelf helder hebt wat je wil, kan je het je man alsnog vertellen. Ik zou dat nu niet doen.

Voor hetzelfde geld is het een bevlieging en doe je je man onnodig veel verdriet mocht je besluiten je huwelijk nog een kans te geven. Maar dan zal je wel moeten stoppen met je minnaar.

Als het nu weer beter gaat in he huwelijk omdat jij je prettiger voelt, ligt de oorzaak van je slechte huwelijk niet alleen bij je man.... Dus zullen jullie samen moeten werken aan een beter huwelijk.

Dit zijn keuzes die jij alleen kan maken....

7. din0

din0 VIP lid

Aug 14, 2011
    5,118
    1,824
    113
    Nu je aandacht krijgt van een ander voel jij je jong mooi en sexy.
    DIT straal je uit en je MAN voelt het en gaat mee.
    Dus wie is nu schijnheilig aan het doen JIJ
    Alleen JIJ kan er nu wat gaan veranderen.
    Je zegt dat je al 2 maanden aan het flirten bent en nog moet jij na denken hoe nu verder.

Nou heel eerlijk ga weg bij je man.
    Wnt als je nu nog na moet denken klopt er iets niet of wel?

Je zegt heel eerlijk dat je gevoelens hebt en dat je gezoend hebt.
    Man blijft en vecht.
    Man gaat weg jij verder met je lover.
    Of lover ziet je niet meer staan en je staat er alleen voor.

Als je lover zo verlieft is op je dan had hij er wel wt meer op aan gedrongen om te kappen met je man

8. chocotof

chocotof Bekend lid

Dec 28, 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Sterkte TS met alles op een rijtje zetten!

9. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Ik kan je geen advies geven, want ik heb nooit in deze situatie gezeten. Maar bedenk wel dat in de relatie met je "minnaar" over een paar jaar waarschijnlijk ook sleur zit. Zo loopt het nou eenmaal als je langere tijd bij elkaar bent. Het is dan aan jullie zelf hoeveel moeite je erin wilt stoppen om het toch weer leuk te maken.

Sterkte in ieder geval met je beslissing.

10. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Mee eens!

11. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Ik ben het met je eens

12. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Dit zeker ja..

13. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

Mar 18, 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk alleen maar aan de kinderen. Over wat ik ze aan doe en het verdriet. Ik ben geen slechte moeder, maar een moeder die verliefd is geworden op een ander en het niet meer weet.

14. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Dat je verlieft wordt is 1, dat je er ook wat mee doet is een heel ander verhaal.
    Vent afkappen en rein blijven in je huwelijk.

15. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Verliefd worden kan je overkomen maar vreemdgaan niet.
    Jij moet zelf je grenzen bewaren, dat heb je niet gedaan dus nu moet je de consequenties dragen...
    Vertel het aan je man, hij heeft het recht om dit te weten en zelf een keuze te maken zonder dat jij deze voor hem maakt.
    Succes met alles.

16. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

Mar 18, 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nee, ik kruip niet in een slachtofferrol, ik trek het boetekleed aan. Maar ik ga het niet halsoverkop tegen mijn man zeggen.

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ach dit raakt me wel. Ik vind het knap van je dat je er hier open over bent en om advies vraagt. Ik denk dat het voor veel mensen heel moeilijk voor te stellen is wat jij nu doormaakt, ook omdat we in onze cultuur hard oordelen over vreemdgaan. Zomaar aan je man vertellen moet een heel grote stap zijn en ik kan me voorstellen dat je dat niet zomaar durft. Is het een idee om eens met iemand te gaan praten, zoals een relatietherapeut? Kan ook zonder je man. Ik hoop dat jullie er hoe dan ook uitkomen. Heel veel sterkte ermee.

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    en dus moet je het tegen je man vertellen omwillen van jezelf je man EN je kinderen,

Zodat jullie ( jij en je man dus) samen kunnen kijken of jullie verder kunnen en hoe dan..

19. lies276

lies276 Niet meer actief

ga uit de slachtofferrol, want jij beslist zelf om deze verliefdheid te voeden of niet.
    Als je kinderen echt op nr. 1 komen, kap je je relatie met je lover af en ga je al je energie in je huwelijk steken!
    Pas als je dat hebt gedaan (en of je huwelijk dan wel of niet te redden is), kun je ook je kinderen recht aankijken, omdat je er dan alles aan hebt gedaan om ze bij hun originele gezin op te kunnen laten groeien.

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    Omdat je niet weet hoe je man reageerd? bang bent voor gedonder?

je bent oook halsoverkop naar je minnaar gestapt dus waarom niet naar je man toe dan?

De confrontatie moet je toch aan. Zeker omwille van jezelf je man en je kinderen..

of verwacht je dat als je erover na denkt en je het dan verteld en zegt wt je wil dat je man zegt oh nee dan is het goed vergeten en vergeven en we gaan gezellig door?

Share This Page