O nee wat balen! Hier geen tips, wij hebben al moeite genoeg met het in elkaar monteren van Ikea meubels...
We hebben de kastjes een nog centimeter naar voren geplaatst en een 'hapje' genomen uit de balkjes die in de weg zaten. De plankjes die ondersteund werden door deze balk heeft hij op een andere manier vast weten te maken (ze zaten eerst vast met 2 supergrote hoekjes zeg maar). We zijn er ook achter wat het probleem was: Ze hebben het werkblad dus in overleg 6,5 cm dieper gemaakt. Hier geen rekening mee gehouden qua kastjes MAAR ook niet meegenomen in de nieuwe plattegrondtekening... Sterker nog: we hebben enkel een tekening van VOOR Het inmeten en hier staat ook het raam niet juist op. Waardoor ik dus dacht dat het gat gewoon veel te ver naar links zat . Iemand het trouwens over de kraan en het vensterbank. Die raken elkaar gelukkig niet. Dat past prima. Ik weet eigenlijk niet hoe het zit met de garantie bij zelf monteren. Ik weet dat alle inbouwapparatuur een standaard garantietijd heeft van 2 jaar. Ook als je zelf monteert, maar ik vermoed zomaar dat het met de fronten e.d. heel anders zit. Al met al ben ik blij dat mijn man zo verschrikkelijk handig is. Anders hadden we het sowieso niet verder mee gekomen .
He fijn. Het is dus toch gelukt. Hier gaan we gewoon naar kleinere plaatselijke keukenzaken. Betalen we misschien wat meer, maar ik wil kwaliteit en klantvriendelijkheid.
Gelukkig is het opgelost! Wij hadden eerst een offerte bij keukenconcurrent maar ben blij dat We uiteindelijk naar een kleine plaatselijke keuken boer zijn gegaan. Kost ons wat meer maar de service Is meer dan top, en het persoonlijke contact vind ik eigenlijk ook wel zo prettig.