Lieve dames gisteren ben ik dan de vrucht verloren althans dat vermoed ik. Willen jullie meekijken? Ik wil heel graag weten of dit mijn kindje was of misschien was het wel de moederkoek oid? Vandaag zou ik 10 weken zwanger zijn geweest, op de echo zagen ze helemaal niks terwijl het vrij groot is
Ik denk ook dat dit iets is geweest.. heb je deze foto aan je huisarts/vk laten zien? Zij hebben er wat meer verstand van dan wij
Nee ik heb donerdag een afspraak voor echo die ik eigenlijk af wilde zeggen... Ik dacht, er zijn hier zobeel dames met deze ervaring helaas. .. Bedankt voor je reactie
Ik zou die afspraak laten staan in ieder geval. Kunnen ze meteen kijken of alles schoon is en dan zou ik zeker deze foto's laten zien.
Allereerst veel sterkte! Naar mijn idee is het meer weefsel. Ik heb met 8 weken een miskraam gehad, maar dat was echt een zakje met vocht. Ik had wel veel andere stukken weefsel, die hier meer op lijken. Als ik jou was, zou ik de echo wel laten staan. Dan weet je iig zeker dat je weer schoon bent en verder kunt.
Het lijkt inderdaad weefsel en geen vruchtzakje. Wat onwijs rot dat het zo gelopen is voor je! Is de misselijkheid al wat gezakt?
Ik denk dat het weefsel is. Weet niet of je het nog hebt, maar vaak wordt het duidelijk als je het in een glas water doet, dan lost het bloed op en blijft het weefsel achter.
Ik heb een ma gehad waarbij het vruchtje met 8,5 week is gestopt en opgewekt hij 11 weken. Ik voelde echt het zakje knappen en vocht eruit stromen. Vruchtje ook gezien en dat was een wit embryo met daarin al duidelijk oogjes en stompjes dis duidelijk het begin van een kindje. Daarna bog veel verloren aan weefsel. En daar denk ik dan ook aan als ik deze foto zie.
Ik moest alles opvangen en als ik twijfelde mocht ik het langs brengen en zou de arts kijken in het ziekenhuis. Misschien is dat een idee... sterkte!
Ik zou het je niet durven te zeggen. Ik hoop dat het iets anders was. Je zou eventueel ook je vk kunnen bellen en vragen om vandaag langs te mogen komen in plaats van donderdag. Sterkte!
Sterkte... Dit is geen vruchtje. Ik heb bij mijn miskraam rond de 8 weken alles opgevangen om het te kunnen bekijken en dit lijkt idd op een stuk weefsel. Het vruchtje zag er bij mij heel anders uit met herkenbare lichaamsdelen voor zover die ontwikkelt waren. (vorm hoofdje, beginnende stompjes)
Als het goed is heb je gister je afspraak bij de vk gehad? @Yasmientje14 Hoop dat je nu met een positief bericht komt.. naar aan leiding van je afspraak bij de vk
Hey lieve dames, Vorige week idd bij de gyn geweest, op mijn aandringen hcg gemeten op 300 en hij wilde een echo maar had daar geen zin in door een man en er was geen vrouw beschikbaar dus volgende week ga ik voor een echo bij een vrouwelijke gyn. Wat betreft hetgeen ik opgevangen had wilde hij niet onderzoeken maar hij gaf aan dat het zeker iets van de zwangerschap is maar hij wist niet precies was.... we hebben het begraven na dit doktersbezoek...
Sterkte! Bij mijn miskraam had ik "hetzelfde" opgevangen. De verloskundige had het onder de kraan gehouden en beetje schoongemaakt en laten zien hoe het precies zat. De buitenkant is wat ruwer dan de binnenkant. Zo te zien is het bij jou ook zo? Dus denk inderdaad dat dit het vruchtje was!