Ik ga zo met Mifegyne en Cytotec beginnen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Leo78, 29 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Gister nog veel bloed en flink buikpijn, vandaag een rustige buik en wat bruinig bloed. Morgen doet de gynaecoloog een controle. Ik ben benieuwd. Hopelijk is dit dan allemaal over. Het lijkt me ook fijn om gewoon weer leuke dingen te doen met vrienden en man, met een borrel erbij. En graag ook weer wat kilootjes eraf. Was al 3 kg aangekomen sinds de positieve test.

2. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Wat herkenbaar! onze zoon is ook 3 en merk dat het steeds makkelijker wordt, steeds zelfstandiger.dat is ook wel weer fijn. maar toch kan ik de wens nog niet helemaal loslaten.... Vind het soms lastig te accepteren dat hij misschien alleen blijft.

3. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Vind ik ook moeilijk. Maar hij is heel open en sociaal en maakt makkelijk vriendjes. Hij heeft elke middag wel een afspraak met een klasgenootje. Alleen de vakanties duren soms lang. En op familiedagen is hij altijd het enige kind. Maar ja, daar is nu eenmaal niks aan te doen. Mochten we nog een kind krijgen, dan zal dat ook al geen speelkameraadje meer zijn, daarvoor is het leeftijdsverschil nu al veel te groot.

4. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Controle gehad, vruchtzakje is weg maar het zag er nog rommelig uit. Weer vier pillen mee en over een week controle. Zucht, ik wou dat ik er vanaf was.

5. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Ik had voor je gehoopt dat het schoon was...balen! Het is allemaal al naar genoeg en je wilt het gewoon afsluiten..

6. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Wat ontzettend rot dat je toch niet schoon was! Hopelijk werken de pillen en raak je het laatste kwijt.

En wat een moeilijke overwegingen of je wel verder gaat met zwanger worden. het lijkt me zo moeilijk om die droom op te geven. Ik heb er zelf ook wel over nagedacht, maar wij gaan sowieso nog een poging doen. Het scheelt dat ik nog een stukje jonger ben (31). Heel veel sterkte met alles.

7. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Dankje! De Cytotec van gisteren heeft helaas niks gedaan. Wel bloed maar geen stolsels. Ben zo bang dat dit weer een gebed zonder end wordt. Volgende week pas controle. Zou het misschien kunnen dat mijn lijf het opneemt of uitstoot met een volgende menstruatie? Hoe weet je of er een cyclus is begonnen?

8. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Moeten er per se stolsels komen? Heb ik ook niet gehad. Hopelijk komt het nog of is dit gewoon voldoende. Ik was bij de nacontrole alleen het vruchtje verloren. Er zat nog wel baarmoederslijmvlies en dat kon volgens haar nog wel komen of het komt met de volgende menstruatie. (Ik was 10 weken ten tijde van de miskraam, vruchtje bijna 8 weken). Alleen als ik last kreeg, of heel onzeker was mocht ik langskomen.

Wanneer je cyclus weer begint geen idee. Je kan pas weer een eisprong hebben als het hcg (bijna) weg is. Ik test de hcg eruit en daarna begin ik weer met ovulatietesten. Snap dat je daar wellicht geen zin in hebt, maar mij geeft het een stukje duidelijkheid over wat ik kan verwachten.

Kan je niet even bellen of je afspraak vervroegd kan worden? Bij mij deden de pillen eerst ook niks en ik heb toen na een paar dagen gebeld of ik eerder op controle mocht. Bijna een week na het inbrengen van de pillen ben ik toch opeens het vruchtje verloren. Soms schijnen de pillen nog wel door te werken. Maar bij mij kan het ook wel toeval zijn hoor.

9. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Goede tip, om toch even te bellen. Dat heb ik gedaan en nu kan ik morgen terecht. Wat een gedoe.

10. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Fijn dat je zo snel terecht kan! Succes morgen!

11. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Zo, de bloedprop is naar beneden gezakt. En ligt voor m'n baarmoederhals. Mijn lijf gaat dit zelf wegwerken. De arts was blij voor me zei ze. Ze was heel lief :)
    Ben erg opgelucht.

12. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Dat is goed nieuws!

13. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Nu al heel wat dagen bruine prut.. Ben wel klaar met dat gelek. Ben wel benieuwd wanneer mijn cyclus weer op gang komt.

14. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Laatste controle, de baarmoeder is leeg.

15. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Fijn!!!!!

16. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Dankjewel! Hopelijk kan ik het nu een plekje gaan geven. Het is toch een rare periode, dat je rondloopt met de resten van een zwangerschap. Nu kan ik tenminste weer vooruitkijken met m'n man :)

17. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Wat fijn Leo! Nu kan je het echt gaan afsluiten. Als je er nog middenin zit lukt fat gewoon niet. Sterkte!

18. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Zucht, update... We zitten op dag, 49 nadat ik het vruchtje ben verloren en er is nog geen menstruatie of ovulatie in beeld. Na mijn ma in 2015 duurde het na de curettage nog 103 dagen tot ik ongesteld werd. Word hier wel moedeloos van hoor. Ik hoopte dat mijn lijf het sneller zou oppakken nu ik 'm hen opgewekt met cytotec, maar nee...

Deel Deze Pagina