Een missed abortion

Discussie in 'Miskraam' gestart door marloes84, 6 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames,

Ik weet niet zo goed wat ik met dit topic wil of wat ik verwacht aan reacties. Mijn gevoel zei al dat het niet goed zat en toch ben ik er wel door van de kaart. Oke het is de 2de zwangerschap dus 1 gezond kindje hebben we. Waar we heel dankbaar voor zijn. Maar toch was dit kindje ook zo gewenst en zie ik als een berg op tegen de curettage maandag. Ik ben nu iets meer dan 9 weken zwanger en waarschijnlijk is het vruchtje gestopt bij 6 weken. Wat een verdriet.. nadat we zoveel geluk hadden in de eerste ronde zwanger wat een blijdschap en dan boem ineens is het allemaal niet goed een achtbaan van emotie. Ziekenhuis in en uit. Brr maar goed het gebeurd vaker en is heel normaal het ligt niet aan mij maar toch doet het zeer.

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Heftig, hè, een missed abortion. Ze zeggen altijd 'geen bloed is goed', maar dat gaat bij ons helaas totaal niet op. Heel veel sterkte, meis.

3. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Och wat verschrikkelijk verdrietig @marloes84 :(
    Ik heb helaas ook een miskraam gehad, bij 8 weken, echter was het vruchtje ook gestopt met groeien bij 6 weken. Ik had er ook vanaf het begin helemaal geen goed gevoel over en dat klopte dus achteraf. En hoewel een miskraam vaak voorkomt, is het toch een shock als het je overkomt. Ik was er ook al op voorbereid maar om het dan zwart op wit te horen te krijgen was toch wel erg heftig. Ik heb geen ervaring met curretage, bij mij is het zelf op gang gekomen, maar ik wil je heel erg veel sterkte wensen.

4. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Ik sluit me ook aan, ongeveer zelfd3 vrrhaal als de jouwe nu nog in de miskraam gisteren het vruchtje verloren...

Veel sterkte!!!

5. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    oh meid wat vervelend zeg heel veel sterkte en geef jezelf de tijd om goed te huilen dat heb je echt nodig.
    afgelopen zomer was ik 11 weken zwanger en klaar voor de termijnecho en daarop bleek ook dat het kindje met 6 weken gestopt was met groeien achteraf heb ik aldoor het gevoel gehad er klopt iets niet. gelukkig kwam het bij mij op gang met cytotec en viel het reuze mee achteraf.
    en na 1 cyclus weer zwanger dus ook dat heeft mij erg geholpen met het verwerken van de missed abortion.
    wat ik geleerd heb is altijd van je eigen gevoel uitgaan dat zit 99 van 100 keer goed.
    bij deze zwangerschap was ik van het begin af aan erg blij en was overtuigd dat het goed kwam. mijn man daarentegen moest echt de 20 weken echo aanzien om er wat vertrouwen in te krijgen.

nogmaals heel veel sterkte meid en hopelijk valt het maandag mee en herstel je lichamelijk snel. dikke digi knuf

6. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yasmientje niet jij ook

Ja ik had inderdaad een goed voorgevoel deze keer. Mijn gevoel zei alsof het niet goed was en dat was het ook niet. Het ene moment voel ik me heel sterk. Het andere barst ik in huilen uit.

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Mijn gevoel heeft me regelmatig in de steek gelaten. 4 x missed abortion gehad. En iedere keer toch volop hoop dat t goed zat. Vooral nadat het probleem was verholpen. Helaas toch weer mis. 5e zwschap geloofde ik nergens meer in en dat ligt nu naast me.
    Dat je verdrietig bent is niet meer dan normaal. Flink huilen als je daar behoefte aan hebt. T doet ontzettend pijn..
    Curretage stelt lichamelijk niets voor. Emotioneel is het wel.
    Sterkte meid

liefde88 vindt dit leuk.
  8. Helena88

Helena88 Actief lid

12 feb 2015
    272
    40
    28
    Mijn verhaal komt sterk overeen met die van jouw. Ik heb een dochten van januari 2016 en ik werd in december ook gelijk in de eerste ronde weer zwanger. Helaas ben ik er ook na 10 weken achter gekomen dat het hartje met 8 weken was gestopt. Ik heb op 6 maart de curettage gehad. Steeds denk ik weer.. nu zou ik 22 weken zwanger zijn. Maar ja het is even moeilijk. Nu zitten we weer in de eerste ronde om het weer te proberen. Het is een dubbel gevoel. Ik wens je veel sterkte..

9. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Och nee @marloes84 wat verdrietig. Volgens mij zaten wij samen in het nod clubje. Ik heb helaas afgelopen vrijdag een miskraam gehad. Echt vreselijk heftig vond ik het.

En natuurlijk was je blij dat het in ronde 1 lukte en dat je al een gezond kindje hebt. Dat heeft niets te maken met het verdriet wat dit geeft.

Veel sterkte.

10. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Ach Marloes wat naar. Zo verdrietig.
    Mijn verhaal is vergelijkbaar. Ik was ook gelijk in ronde 1 zwanger en voelde ook vrijwel direct aan dat het niet goed zat...die bevestiging kregen wij ook tijdens de eerste echo :( bleek bij ons ook nog een tweeling te zijn.
    Ik wilde zo snel mogelijk een curettage en dat is me 100% meegevallen! Nauwelijks bloedverlies. De emotionele 'schade' is groter!
    Laat het verdriet toe, het mag...het moet.
    Sterkte!

11. shanacasier

shanacasier Actief lid

11 apr 2016
    137
    11
    18
    sterkte.. heb heel het zelfde als jij gehad in september en dan 6 oktober curretage gehad , ook 6 weken hartje gestopt en bij 9 weken pas te weten gekomen..

Deel Deze Pagina