Ik ga zo naar de kapper...

Discussie in 'De lounge' gestart door Toverbal, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    ... Maar durf nooit zo goed.

Ben januari geweest. Nu weer hoog tijd dus. M'n haar hangt op m'n bh bandje op de rug, in lagen.

Wil er weer opnieuw lagen in laten doen.

En is er iemand die me het verschil tussen highlights en coupe du soleil uit kan leggen? Het verschilt nogal veel in prijs en ik wil graag 'blonde plukken' door m'n haar laten zetten.

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Het verschil zover ik weet zijn highlights gekleurde plukjes, en.coupe du soleil echt blonde plukken.

Ik.ben.in februari voor t laatst geweest en moet echt nodig heen. Maar weet ook niet echt wat ik wil. Dus loop r dan maar weer mee door en zo is t dus onderhand alweer bijna september!!

3. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Pff, ik ben ook altijd aan het uitstellen.... Ik ga liever naar de tandarts dan naar de kapper!

Maar succes komt vast goed ;)

4. Het verschil zit m volgens mij gewoon in de techniek hoor...
    Coupe soleil met een mutsje
    Highlights met folie
    Allebei met doel om het haar lichter te laten zijn.

Highlights zijn lichtere plukken en lowlights donkerdere

5. Ik zou trouwens gewoon voor highlights gaan, minder gekloot aan je hoofd, makkelijk met folie, en net zo mooi!

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Highlights zijn natuurlijker dan coupe soleil vind ik

Coupe soleil is ook irritant met die haren door die muts trekken, vooral bij lang haar, ook krijg je makkelijker "vlekken"

Ik zou voor highlights (folies) gaan

7. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Om 2u staat de afspraak voor knippen en highlights. Kan er dus niet meer onderuit nu. Als het maar niet verprutst wordt, ben daar altijd zo bang voor. Onze vroegere thuiskapster maakte altijd een puinhoop van mijn haar. Nouja, we zullen zien.

8. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Zo, flink stuk eraf maar dat moest ook wel. Ben blij met het resultaat :)

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Foto:D:D

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

klopt helemaal! coupe soleil is niet te doen in lang haar, word niet mooi. en doet erg zeer hoor! wat heb je laten doen? :)

11. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ik heb highlights laten doen. Foto lukt zo 1 2 3 niet, vanwege mobiel en dan kan ik hem nooit terugvinden. Daarbij heb ik ook nog geen foto. Moet er zelf nog een klein beetje aan wennen...

Deel Deze Pagina