... Maar durf nooit zo goed. Ben januari geweest. Nu weer hoog tijd dus. M'n haar hangt op m'n bh bandje op de rug, in lagen. Wil er weer opnieuw lagen in laten doen. En is er iemand die me het verschil tussen highlights en coupe du soleil uit kan leggen? Het verschilt nogal veel in prijs en ik wil graag 'blonde plukken' door m'n haar laten zetten.
Het verschil zover ik weet zijn highlights gekleurde plukjes, en.coupe du soleil echt blonde plukken. Ik.ben.in februari voor t laatst geweest en moet echt nodig heen. Maar weet ook niet echt wat ik wil. Dus loop r dan maar weer mee door en zo is t dus onderhand alweer bijna september!!
Pff, ik ben ook altijd aan het uitstellen.... Ik ga liever naar de tandarts dan naar de kapper! Maar succes komt vast goed
Het verschil zit m volgens mij gewoon in de techniek hoor... Coupe soleil met een mutsje Highlights met folie Allebei met doel om het haar lichter te laten zijn. Highlights zijn lichtere plukken en lowlights donkerdere
Ik zou trouwens gewoon voor highlights gaan, minder gekloot aan je hoofd, makkelijk met folie, en net zo mooi!
Highlights zijn natuurlijker dan coupe soleil vind ik Coupe soleil is ook irritant met die haren door die muts trekken, vooral bij lang haar, ook krijg je makkelijker "vlekken" Ik zou voor highlights (folies) gaan
Om 2u staat de afspraak voor knippen en highlights. Kan er dus niet meer onderuit nu. Als het maar niet verprutst wordt, ben daar altijd zo bang voor. Onze vroegere thuiskapster maakte altijd een puinhoop van mijn haar. Nouja, we zullen zien.
klopt helemaal! coupe soleil is niet te doen in lang haar, word niet mooi. en doet erg zeer hoor! wat heb je laten doen?
Ik heb highlights laten doen. Foto lukt zo 1 2 3 niet, vanwege mobiel en dan kan ik hem nooit terugvinden. Daarbij heb ik ook nog geen foto. Moet er zelf nog een klein beetje aan wennen...