ga in hemelsnaam niet naar de zwaluwhoeve, als je weet wat daar allemaal gebeurd dan krijg je gelijk smetvrees ...
Zakenleven zijn we heen geweest met overnachting bij hun in het hotel vond het erg duur en het niet waard en sauna veel te druk is echt niet leuk Zou eerder naar de veluwse bron gaan via weekendje weg met overnachting te boeken
Hahaha ik moest even lachen! Sorry TS ik heb geen idee, ik ga altijd naar de Veluwse Bron en overnacht niet. Weet niet eens of dat daar kan.. Volgens mij niet.
Mis kun je hier iets mee staan meerdere op :Zoweg.nl - Hotel en bungalow aanbiedingen voor uw weekendje weg En ik ben eens met kippie kip niet naar zwaluw hoeve die staat erg slecht geschreven de laatste tijd. + erg duur .
ja dank, maar ik wilde het juist hier vragen omdat je dan ook informatie krijgt over slechte of goede sauna's
sauna drome in putten is erg goed. Ze hebben zelf geen hotel maar via de site wel veel keuze uit hotels dichtbij. weet niet waar je woont maar als je van de natuur houdt is het hotel mooi veluwe wel mooi zit je midden in het bos.
Sauna Heuvelrug in Veenendaal vonden wij heerlijk nu 2x geweest maar vind het prima daar. Je kun er ook bij het hotel overnachten ibis geloof ik zag ik op de site.
Fontana in Groningen, echt super en niet zo duur. Hotel zit aan de sauna vast, dus op je kamer ochtendjas aantrekken en je kunt gaan. Geweldig eten ook!