Laat ik beginnen met zeggen dat ik aan de pil ben en dat mijn man zich een paar weken geleden heeft gesterriliseerd. Nog niet lang genoeg geleden om het onveilig te doen, maar daarom dus de pil. Nou ben ik gisteren en vandaag 2 dagen ziek geweest, en moest s ochtends overgeven. En omdat ik onlangs ongepland zwanger ben geweest (miskraam) toch maar een test gedaan. Nou verscheen er geen teststreepje dus lijkt me duidelijk, niet zwanger. Maar wat er wel verscheen (ook binnen de 5 minuten) is een soort van voorgedrukt (kleurloos?) lijntje ofzo, je moet wel heel goed kijken hoor, maar omdat ik altijd vroeg getest heb toen ik wel zwanger wilde raken deed ik dat nu ook. Vraag me niet een foto te maken want je ziet het zo amper. Het viel me alleen op. Als je goed kijkt zie je dus waar het streepje had moeten komen. Dat was toch juist nooit zo met de k2v5? Zijn ze veranderd?
ik heb het nog nooit gehad! Maar volgens mij hebben meerdere dat gehad. is dan meer een grijs streepje..
kijk de zwangerschapstest op mijn profiel maar eens. Iedereen zei; duidelijk zwanger, maar nee hoor, hartstikke ongesteld geworden.
sweetdreams lijntje is echt wel lichter dan bij die van jou hoor. Die van jou is echt heel erg roze. Hier is ie meer roze/grijs. Ik snap ook wel dat dit niet zwanger betekend, maar wel heel jammer van die testen, waren altijd de allerbeste testen.
ik kreeg alleen n indrooglijntje ver na de 5 min (daarvoor is t ook lang nog niet droog) en alleen toen ik een paar dagen later zwanger bleek.. dus t had toch iets opgepikt denk k dan in jullie geval zal het haast niet en t komt vaker voor die lijntjes (lees k net) dus zou m als nega blijven zien
Hier afeglopen poging 3 "positieve testen"...1 met roze lijntje, 1 met grijs lijntje en 1 met wit lijntje. helaas was dit voorgedrukt/ingedroogd...ben ongesteld geworden en niet zwanger. ik koop die testen niet weer!