Hoi, Ik heb vandaag last van doorzichtig slijm plakkerig( zoals rauw ei) ik heb het aangeraakt en tussen twee vingers rekt (draad achtig) heel makkelijk wat is dit? Want ik had 4 dagen geleden ook afscheiding maar was wit klonterig (slijmerig plakkerig). (Iedere keer als ik naar de wc ga en afveegt zit het vol met doorzichtig slijm)Ik heb ook intussen steken in mijn linker onderbuik. Heeft dit iets met de eisprong te maken want ik heb een berekening gemaakt ongeveer 13de vind er een eisprong plaats kan je er eerder klachten krijgen. ( we hebben vandaag rond 22.30 geklust morgen avond nog een keer erg vruchtbaar ben en vrijdag komt eisprong daarna ga gaan we weer om de 2 dagen klussen) Hopen dat het raak word! Groetjes, ANGEL24
dat had ik ook en ik wist niet precies wat dat was, dat slijm. Dus ik googelen op vruchtbaar slijm en toen wist ik dus dat ik wrs 1 of 2 dgn voor eisprong zat. Ik heb dit nog nooit gehad dus ben nog een beetje mezelf en mijn cyclus aan het leren kennen. Ben pas net gestopt met de pil natuurlijk. Op zich is het wel een fijne aanwijzing van je lichaam, al merkte ik het ook wel aan mijn libido haha!