Volgende week ga ik naar de Ikea en daar kom ik eigenlijk bijna nooit. Wie heeft er nou echte must haves die je daar moet kopen? Heeft de Ikea bijvoorbeeld echt de beste pannen, de leukste planten of het beste servies? Wie brengt mij op ideeën om mijn lijstje aan te vullen? Wat zou jij kopen als je volgende week zou gaan?
Woensdagavond nog geweest. We gingen voor een bureau en kwamen thuis met alleen een bureau Normaal gaan er wel zakjes mee of messen of glazen of of enzo Verder denk ik dat ieders smaak anders is. Wij vinden de glazen, mokken, bestek, pannen (geen koekenpannen), afsluitbare zakjes heel fijn.
Ik kom er ongeveer elk half jaar. Dit gaat dan meestal mee: - Sierkussenhoezen (en binnenkussens, die met veren), ook leuk voor buiten op de loungeset - Leuke vaas van glas - Iets van speelgoed - Matrasbeschermers - Rabarber limonadesiroop - Kaneelbroodjes om af te bakken - Spaarlampen - Opbergers (dozen of manden)
Matrasbeschermers, al is de kwaliteit wel omlaag gegaan. De stof die je om je matras heen trekt is dunner geworden viel me op. Kruidenrekjes, aluminium houdertje met glazen potjes. Ideaal aan de binnenkant van je keukenkastje!
Nou ik kom in ieder geval altijd thuis met Daim chocola, wat daar op iedere hoek ligt. Meestal in de aanbieding ook. En verder kom ik altijd thuis met kaarsen en hotdogs aan het einde
Afsluitbare zakjes zijn fijn van Ikea. En heel fijn zijn de vacuüm slappe deksels. Die trek je over een kommetje heen. Geen plastic folie meer nodig daarvoor. https://www.ikea.com/nl/nl/p/overmatt-voedseldeksel-set-van-3-silicone-veelkleurig-80417311/
Afwasborstel, diepvrieszakjes, groenteballetjes. Toen de kinderen klein waren vaak een knuffel. Voorraadbakjes/potten. Ze hadden de aller- allerfijnste dunschiller maar die is helaas uit assortiment. Beddengoed voor de kinderen blijft ook jaaaaren mooi.
Wij gingen eergisteren voor een tafel en kwamen thuis met: Een hanglamp Beddengoed Matrasbeschermer Een zomerdekbed Ovenschotel Mandjes Een pastaschep Een afdruipding Een memobord Badmatjes En géén tafel haha En zo gaat het meestal, niet goed voor onze rekening om naar daar te gaan
Alles, alles, alles Net verhuisd en buiten de handdoeken is zo goed als m'n hele appartement IKEA geworden. M'n grootste favorieten zijn mijn bank, kussens, hektor lamp, m'n glazen en mokken, plant. Mijn bed ligt heerlijk. Schoenenrekbankje vind ik geweldig. Alles Afwasborstel ook, geweldig in het roze haha. Dekbedden, dekbedovertrekken. Ik vind echt alles leuk. Alleen handdoeken heb ik echt bewust gekozen voor de hema, die vond ik fijner aanvoelen.
Wat we vaak/regelmatig kopen: Afsluitbare zakjes Kussentjes/hoezen Beddengoed (matras beschermers, hoeslakens) Knuffels Voorraadbakjes Snijplanken (kleine, met richeltjes) Lampen Koekenpannen Afsluitclips
Misschien al gezegd, de knoflookpers! Sterk genoeg om de tenen er ongepeld in te doen en te persen, ideaal!
Wat heerlijk al jullie reacties. Ik krijg er helemaal voorpret van haha. Ik ga ze morgen eens rustig doorlezen en mijn lijstje aanvullen
Ik kom terug van de Ikea en neem veel meer zooi mee dan ik van plan was te kopen Op de heenweg zou ik vooral een budget en een lijstje mee nemen.