ik snap er helemaal niks meer van ik ben bezig in ronde 3 de eerste ronde kreeg ik pas 2 streepjes met de ovu ,, maar daarna bleef ik een 2de lichte streep houden nu zou ik hier in ronde 3 de 14 eigenlijk de ovu hebben maar de test gaf al vanaf de 12de 2 volle strepen en zeer duidelijke die bleven aanhouden tot vanmorgen wat wil dat zeggen , hij heeft dus 3 dagen 2 volle strepen aangegeven en nu pas ietsjes minder gr isabel
heb net nog eens de lh getest en geeft weer vol aan denk dat het vanmorgen te donker was heb ook nog eens nagekeken en die van vanmorgen geeft vol aan wie snapt dit wat betekend dit gr
Heb je de kruidvat testen? Die kunnen vals positief geven namelijk. Als je niet de kruidvat testen hebt zou ik er eens een zwangerschaps test aan wagen. Dan kan het zijn dat je zwanger bent namelijk
Zijn ze even donker/teststreep donkerder dan controle streep? Ik heb vorige ronde 3 dagen positief gehad met sensitest. Als ze echt alle 4 de dagen positief zijn zou ik er toch eens een zw testje aan wagen hoor
Nee bij mij was het echt mn ei die 3 dagen. Heb een heel raar ei gehad vorige ronde, want hij sprong pas 2 dagen na mn laatste positieve ovu test. En heb m voor het eerst niet gevoeld. Het kan zijn dat je ei niet wil springen en dat je daarom zolang positieve testen hebt. Maar het kan ook een zwangerschap aangeven. Ben je lang/heftig ongesteld geweest dan?
ja mijn ongi was 5 dagen en heeeeeeeeeeeel heftig had echt 5 stuks tena lady nodig per dag met de extra versie ook nog eens maar ben heel misselijk als ik veel doe en heb buikpijn gr
ik weet niet zo goed wat ik moet doen aangezien mijn ongi zo erg was de 28ste en nu geeft de test al vanaf de 12ste heel vroeg in de morgen een 2de donkere streep aan het is nu de 15de ik voel mij misselijk sinds vanacht mijn temperatuur is hoger als anders als ik veel doe word ik misselijk heeft iemand nog meer hier ervaring in ben ik zwanger of wat kan het zijn moet ik toch al testen na 4 dagen of toch nog wachten gr
hoi hoi, ik had drie dagen een positieve ovu test, had een week later pas last van kwaaltjes, en 12 dagen later pas heb ik positief kunnen testen. dus wachten is denk ik de enige optie. het is wel mogelijk dat de ovu positief aangeeft, dan is je lichaam er gewoon klaar voor ik had na drie dagen haast geen streep meer, en ik had die van kruidvat.. succes en maak je niet teveel zorgen
ik hoop het zo we willen zo graag een kindje van ons samen hebben , en ik weet dat kruidvat niet echt te vertrouwen is , ik heb de sensitest en die is wel betrouwbaar, ik weet moet nog wachten, maar stel ik test maandag en dan is het streepje wel lichter, en dan wil dat iets zeggen, of hoort dat erbij gr