hallo zijn jullie ook zo maf met je interieur bezig als ik? een vriendin en ik zijn altijd bezig met stylen van de woonkamer. Tim wordt er een beetje maf van zei ie net. Ik geef dan ook behoorlijk wat uit aan inrichting (afgelopen maand: 40 euro spiegel, 20 euro kaarsen, 40 euro voor vensterbank keuken, en 15 euro aanplantjes die nog in die leuke rieten manden moesten, en oh ja 20 euro supergaaf dienblad voor op de schouw)... hoe gaan julllie daarmee om? Ik ben wel super trots op mijn huisje (zie foto's, zal morgen 17juni meer foto's in zetten)maar ja t is een goudmijntje volgens tim.. bengel
hoi hoi.. ziet er idd erg leuk uit ! Ik probeer mijn huisje er altijd wel leuk bij de laten staan.. koop steeds wat nieuws maar let daarbij wel een beetje op mijn portomonee. zijn nog steeds beetje bij beetje aan het verbouwen en inrichten.. ik heb de "pech" dat ik bij intratuin werk en 20% korting krijg..dan is alles toch wel erg leuk en snel meegenomen.. Liefs kaatje
Ik kan zien aan je foto's dat je van de details bent, leuk hoor Ikzelf ben boven van het opruimerige: hoe minder, hoe beter, des te meer ZEN. Dus is het behoorlijk leeg bij ons op de 1e verdieping - maar beneden domineert een enorme boekenkast de grote kamer en een 3m lange tafel, waar wel telkens nieuwe schalen of kaarsen of kommen op moeten... Hm... ik heb er dus ook last van...
ach mannen moeten altijd wat te zeuren hebben ben precies als jij en je vriendin gek op inrichten en veranderen en moet zeggen nu ik zwanger ben heb ik er nog meer last van ben wel altijd in voor wat koopjes dus zal niet snel iets boven de 50 euro kopen of ikm moet er helemaal weg van zijn
Ja, maar da's nou zo leuk, je kan ook voor een paar euro iets op de kop tikken (nieuw of bij de Kringloop) wat helemaal bij je stijl past! Ik vind dat het summum van shoppen: thuiskomen met een koopje en weten: dit is echt heel erg leuk! Een paar mooie kaarsen kan al voldoende zijn
ik zie dat je dezelfde salontafel hebt als ik ik ben er de laatste tijd erg mee bezig, maar meer in de zin van: hoe krijg ik het meer ruimtelijk en licht en vooral opgeruimd jouw huis ziet er erg mooi uit!
ik ben ook van de koopjes hoor... ik zal van de week wat foto's maken van dingen in mijn woonkamer die zeer goedkoop waren: heel groot dienblad op eet tafel:1 euro op koninginnemarkt. Grote blauwe pot in de zitkamer voor het raam: 1 euro op koninginnemarkt, en daarna blauw gelatext. 2 rieten mandjes voor plantjes: 2 euro.. 4 mokken bij tuinwereld: 1 euro... plantjes 50% korting.. maar ja, soms moet je toch nog wat er bij kopen. De kaarsen zijn b.v. duur, en de kransen die ik heb ook. Zet denk ik morgen nog meer in mijn album Eerst was ik ook van het opruimerig kale...Maar nu nog wel opruimerig hoor (volgens tim dweil ik de toplaag van het laminaat er nog een keer af), maar wel wat gezelligheid..brocant he... gr bengel
hier nog 1, ik richt mijn woonkamer vooral ook vaak opnieuw in! herlijk vindt ik dat, lekker shoppen weer
Haha ik moest lachen om het woordje inrichtingsgek en dan blijkt het te gaan over een huis inrichten Ik moet ook alles veranderen elke keer! Toevallig hebben we net de zithoek veranderd vanmiddag
@ bengel! fantastisch huis meid! zelf zou ik het ook zo willen alleen vriendlief houd er niet zo van! is meer van het moderne..en om daar een leuke mix van te krijgen is moeilijk vindt ik!
Momenteel ben ik er wel heel erg mee bezig, maar dat komt omdat ons nieuwe huis vorige week is opgeleverd en ik wil het liefst alles nieuw.
We hebben pas alles nieuw. Dus nee. Ben er niet zo mee bezig. Zo nu en dan wat. Maar ik vind het prima zo.
We hebben pas alles nieuw. Dus nee. Ben er niet zo mee bezig. Zo nu en dan wat. Maar ik vind het prima zo.
Ik vind het ook leuk om mee bezig te zijn, maar geef er niet veel geld aan uit. Ik ga eerst maar eens in de kelder kijken daar staat genoeg. Maar wat ik wel heb, vorig jaar zijn we verhuisd en dan wil je eigenlijk het liefst alles nieuw, ik zou echt graag nieuwe meubels willen, maarja... deze hebben we nog geen 4 jaar. Dus helaas. Maar ach...
Ik ben ook koopziek en verander steeds de inrichting van mijn huis alleen heb ik nu een koopverbod van mijn man hahaha hij vind het te erg worden nu maar ik laat me niet stoppen door niemand hahahaha
Ojah! HEER-LIJK! Ik ben ook helemaal van de prulletjes en plantjes en kaarsjes en noem maar op... Mijn vriend wordt er ook een beetje gek van hahahaha. Zat van de week nog te denken dat ik weer nieuwe kleuren in huis wil. Nu heb ik lime-groen prulletjes maar wil over naar wit en lichtblauw 8)
het is dus echt overal hetzelfde.hihi vanochtend heb ik weer dingen op andere plekken gezet, en voila het ziet er alweer anders uit. Morgen effe een nieuw plantje halen, eentje weggegooid, was niet meer mooi.. en tja...wil toch nog een aantal dingen erbij...in de keuken wil ik zo'vierkante rieten mand (niet zo'n diepe hoor) waarin ik een grote glazen pot wil met eieren erin, en leuke koffiepadsblikken, en andere kneut. Ik 'kijk' veel af van webwinkels hoor, want niet altijd ben ik zo crea bea. Net wel een aftands oude lampe poot gekocht, en wit gelatext, ik had nog een leuke kap, en voila iets nieuws voor 1 euri...zo doen we dat..Tim wil nu een poef maken (rechthoekig), en zelf bekleden en ik wil zo'n bordenrek voor in keuken. MORGEN zet ik wel weer wat op mijn fotoalbum knuf bengel