ik geef alvast een liefdevolle knuffel aan het kleine mannetje in mijn buik, omdat ik nu al zoveel van hem hou. omdat hij altijd bij me is, elke seconde van de dag. omdat ik iedereen die ik wil knuffelen al geknuffeld heb behalve hem
Ik geef een knuffel aan Hopes, Irisje, Esther75, toytoy17 (weet niet wat haar naam hier is, maar ze herkent zich wel zo) en iedereen die ik verder nog vergeet omdat ik altijd van die lieve berichtjes van ze krijg en ik af en toe eens even tjes lekker tegen ze aan kan zeuren.
ik geef een knuffel aan iedereen die me steunt en bij staat en ook aan de meiden hier op het forum die er ook altijd zijn voor me en mijn gezeur aan "horen" en ook nog een aan mijn man en dochter waarvan ik zielsveel hou
Ik geef een knuffel aan.... iedereen die er eentje gebruiken kan (en zeg nou zelf.. iedereen heeft soms even behoefte aan een knuffeltje! )
ik geef een hele dikke knuffel aan mijn meisje en mijn mannetje..... ook een knuffel aan mijn hoogzwanger vriendin, nog even meid!
geef een hele dikke knuffel aan mijn ouders.. omdat zij mijn steunen door dik en dun..., geef hem aan mijn grote mannetje omdat die er voor heeft zorgt dat ik mijn kleine mannetje in mijn buik een knuffel kan geven.. en mijn vriendin die nu in het ziekenhuis ligt
Ik geef een dikke knuffel aan mijn vriend, omdat ik niet altijd de makkelijkste ben. En een knuffel aan de hele familie aan mijn vaders kant, omdat wij vandaag 'moeder'/oma naar haar laatste rustplaats hebben gebracht.
ik geef een dikke knuffel aan mijn 2 kindjes, mijn man, mijn ouders en schoonouders, en vooral aan mijn schoonzusje en zwager die binnenkort een tweeling verwachten en omdat het een spannende tijd is voor hen is
Ik geef een knuffel aan... * De meeste meiden (en mannen) hier op het forum en een paar in het bijzonder (diegen die ik bedoel weten zelf wel dat ik het over hun heb) voor hun engelen geduld en ALTIJD lieve, nette en vooral wijze antwoorden... * Mijn mama Toosje omdat ze er ALTIJD voor me is... * Mijn mannetje Arjan die er ook ALTIJD voor me is... * Mijn beste vriendin Miranda die er ook ALTIJD voor me is.. (mag dan toch best van geluk spreken dat hun er voor me zijn he) * en een knuffel voor iedereen die hem verdiend...
Aan m'n mama (omdat ze er voor me is als ik d'r nodig heb) en m'n zoontjes (die zijn zo lief en leven zo mee met de komst van hun broertje!)
Aan mijn lieve vriendinnetje, omdat ze net gebeld werd met de mededeling dat haar vriend op de EHBO ligt! Duimen dat alles ok is! Geef natuurlijk ook een dikke knuffel aan mijn man, ouders en andere lieve vriendinnetjes..ook aan maartje06..omdat haar wens nu eindelijk uitkomt!
Ik geef een knuffel aan mijn man omdat hij ondanks mijn zwangerschaps'demonen', alles van mij pikt en heel lief voor mij zorgt. En ik geef een knuffel aan Miekie82 omdat ze mij altijd geruststeld en er voor me is!
ik knuffel mijn hond, omdat hij zo'n afschuwelijke baas heeft gehad vroeger en nu zoveel extra lief verdient!
Aan alle lieve en eenzaame ouderen mensen die ik verzorg want die verdienen dat en hebben het soms echt nodig. Op dit moment aan mijn kat want die ligt zo lief naast me op de bank,echt om even lekker geknuffeld te worden. aan mijn vriend die ook aan de andere kant naast mij zit op de bank want hij leeft zo met mij mee en is gezellig zwanger samen met mij.
Een knuffel voor mijn schoonzus, zwager, neefje en hun ongeboren kindje. We hebben vandaag vernomen dat mijn zwager binnen twee maanden het land moet verlaten en mijn schoonzus heeft geen mogelijkheden hem terug te halen.
Aan mijn vriendin (die na 7 jaar proberen, bevallen van doodgeborenen, miskramen en telleurstellingen, EINDELIJK is bevallen van een gezonde dochter)
Ik geef een knuffel aan alle lieve mensen hier, mijn mams en paps en mijn lieve zus en mijn mannetje.
Ik geef een knuffel aan de meiden van het NOD Februari en Maart topic. *Dikke knuf meiden* Wat zou ik zonder jullie moeten! En natuurlijk ook aan de andere meiden hier op het forum.