Ik geef het op... manlief en ik zijn de draad volledig kwijt.. inmiddels cd 31... en nog geen ei in aantocht, of hij is geweest en de testen geven het niet aan. . Ik ben helemaal het spoor bijster. . wat denken jullie?
Ik zie inderdaad ook geen donkerdere of positieve.. of geen ei of je ovu testen geven het niet aan. Hier hetzelfde probleem.. veel waterige afscheiding en ei pijn ma nog steeds geen positieve ovu test
thnx voor de reactie. .. Ja ik heb ook geen idee meer wat ik denken moet.. Jij ook sterke met het wachten. .
Ik snap dat je het spoor bijster bent. Helaas kan ik er ook niet veel van maken, behalve dat je ei nog niet geweest is. Je test 2 tot 3 keer per dag dan kun je hem toch bijna niet missen. Vervelend! Vreemd vooral als ik naar je cyclus kijk, langste is 39 dagen.
Heel vervelend ik hoop voor je dat ie toch nog komt! Bij mij Is het meestal van de een op de andere dag opeens positief, het loopt nooit echt geleidelijk op, dus ik hoop daar voor jou ook nog op dat je morgen en overmorgen opeens duidelijke strepen hebt!!
Ik kan er ook niks van maken.. Wat vreemd. Ben je al onder behandeling bij een gynaecoloog? Anders die even vragen?
thnx all. nee ik temperatuur niet omdat ik nooit op dezelfde tijd wakker ben. k ben niet in behandeling bij een gynaecoloog... krijgen geen hulp ivm overgewicht. . hopelijk komt mijn ei alsnog.. manlief is nu een weekend weg dus niet eerder weer een kans dan zondag avond of maandag morgen..
Het kan idd zijn dat je cyclus over slaat. Hier bij mijn zoontje ook pas na 65 dagen ofzo positief getest. Dus dat betekend ook dat ik een cyclus had overgeslagen.
Hier hetzelfde gehad... Ben ook op cd 26 gestopt met ovutesten ofzo, omdat ik maar geen knaller kreeg. Nu op dag 53 zonder menstruatie. Wel al 4 weken een soort menstruatiepijn.. (Of let ik er teveel op?) Heb op dag 34 zwangerschapstest gedaan: tuurstreep, op dag 40 een zw test gedaan weer tuur, op dag 45 ander merk, omowit. Ik wacht maar gewoon af.. Misschien inderdaad cyclus overgeslagen.. Na 60 dagen maar weer eens testen als ik nog niet ongesteld ben..
Inmiddels zit ik op cd 51.. en 8 dpo.. vanaf gister ontzettende steken in mijn borsten, net alsof ze er met naalden in zitten te steken, niet erg fijn! vanmorgen tegen beter weten in al getest.. waarom is die drang toch zoveel sterker dan ik... Ben gelukkig van de koorts af.. maar wel steeds duizelig en daas in mn hoofd.. ik ben benieuwd hoe dit afloopt, maar denk dat we gewoon ronde 22 in gaan woensdag...