ik geef het op

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammiekaatje, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limbolady

limbolady Lid

9 feb 2008
    8
    0
    0
    administratief
    kerkrade
    ook ik wil hier nog even wat over kwijt. Ik ben in 99 getrouwd en begonnen met temperaturen etc. Na een jaar nog niet zwanger en naar het ziekenhuis geweest voor onderzoeken. Hebben niets kunnen vinden en op een bepaald moment heb ik het opgegeven. Ik vond het zo moeilijk dat iedereen kinderen kreeg en ik er letterlijk bijstond en keek erna. Ben zelfs bij bepaalde mensen niet op kraamvisite geweest omdat ik gewoon niet aankon :oops: . Echter na een paar jaar heb ik me erbij neergelegd dat wij kinderloos door het leven zouden gaan. Vond het moeilijk maar het was niet anders. Groot was dan ook onze verbazing toen ik na 6 jaar :confused: spontaan zwanger werd en 2,5 jaar later nogmaals spontaan zwanger werd.
    Wat ik je probeer te vertellen is, geef de moed niet op. Ik kan je niet garanderen dat je ooit kinderen zult krijgen maar het is echt soms zo dat als je er niet constant meer met bezig bent er alsnog een wonder kan geboren. Dus iedereen wens ik bij deze heeeel veel succes met jullie kinderwens!

2. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @Kitty1
    ik begrijp het wel daar niet van maar vooral mensen die niet moeite hebben gehad om zwanger te raken denken er heel makkelijk over en zeggen probeer niet er teveel mee bezig te zijn..
    Maar dat valt niet mee als je lichaam hele andere signalen geeft en als zij even een time out wil kan ik dat alleen maar bevestigen ik heb dat zelf ook wel gehad maar het valt niet mee.. en ik ervaar heel veel steun aan dit forum omdat andere mensen dit vaak niet begrijpen.

3. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Hoi Meid,

Heel veel sterkte en rust voor je.
    Maar ook heel herkenbaar.
    Sinds miskraam afgelopen aug ook erg bezig met weer zwanger worden, maar wat je om je heen hoort en ziet is niet altijd even makkelijk. Vaak erg frust. Vorige maand er-niet-teveel-mee-bezig geweest, geen forum, geen foliumzuur want dat deed mij ook denken aan zwanger worden, geen ovutesten en niet tempen, maar wederom niet zwanger. Ik riep nog als ik in dec 2008 nog niet zwanger ben dan hoeft het ook niet meer (we hebben gelukkig wel een dochtertje van bijna 2) ben onlangs 37 geworden, dus leeftijd speelt ook mee. Maar zie 2009 aankomen......nieuw jaar, nieuw begin. Toch ff doorzetten en wie weet?

Nogmaals veel sterkte.

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Sterkte,

toen ik 9 rondes verder was zonder resultaat maar wel honderden euro's lichter door hulpmiddelen heb ik het bijltje er ook even bij neer gegooid. had echt helemaal nergens meer zin in! (geen zwangerschapspagina)
    Wel naar het ziekenhuis geweest en onderzoeken waren goed. Toch deed dit niets af aan de teleurstelling.

Nu ik een paar maanden nergens op heb gelet ben ik er weer klaar voor. Deze maand hebben we weer een beetje opgelet. Maar voel dat de ongi er weer aankomt. Ben er nu wel minder mee bezig en kan het wat meer laten rusten. Helaas is het niet te sturen.

Liefs Luna en succes!

5. mammiekaatje

6 dec 2008
    29
    0
    0
    thanx allemaal voor jullie opbeurende berichtjes .
    super lief.
    ik ben de eerste tijd ook f niet op deze pagina te vinden even op een laag pitje en we zien wel.

liefs

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Ook ik herken het gevoel. Ik schreef alles op, elk pijntje dat anders voelde elke keer als ik dacht dat mn borsten anders waren...Niet meer roken, niet drinken... en toen baalde ik ook flink. Dus ik heb een tijdje (gedaan alsof) ik er niet mee bezig was, weer gerookt en niets meer opgeschreven enzo.
    Je blijft altijd erover nadenken, maar was toch even fijn. En nu net weer ongi, dus straks weer met alle nieuwe hoop er tegenaan.

Veel sterkte en in ieder geval een super mooi 2009 (voor iedereen).

Deel Deze Pagina