testjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babs81, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

word zo moe van die testjes
    wij zijn nu 10maanden bezig!(ik weet sommigen veel langer!)
    elke maand de hoop weer! testen en testen!
    op 1ste kerstdag getest.. met DA testje en meteen kwam die streep erop! heb hem me zoon hem laten zien om te kijken of hij iets zag en hij zag het ook duidelijk

Heb de test meteen weggegooit! was overtuigd! en dacht doe zaterdag er nog 1 samen met mijn partner!
    Helemaal door het dollen heen heb ik predictor en etos test gisteren morgen gekocht..en dacht YEAHH eindelijk zal je laten zien dat het dit x echt waar is :D
    helaas gaven ze negatief aan allebij! :evil: :cry:
    begin het zo BEU te zijn met testen.. ben gisteren naar de kruitvat gereden voor dat ik moest werken
    en heb test op me werk gedaan!
    was bezig met zorgvrager en arts.. dus weet de tijd niet goed wanneer ik gedaan en afgelezen hebt! maar stond duidelijk een kruis in!

dus dachht maar foto's ervan en kijken wat jullie zeggen... maar dacht doe vanmorgen er nog 1 en gewoon weer negatief! :cry:

begin die testen zo beu te worden! en het wachten! begint echt een obsessie te worden!denk dat ik het eerdaags opgeef!
    begin steeds sagarijniger te worden wanneer me menstr. begint!
    een verdriet die mijn vriend niet zal begrijpen!

begin beetje radeloos te staan! weet niet meer wat ik moet doen.. hoe ik moet denken... en wat ik wil/kan voelen!
    moet ik naar een arts gaan.. omdat de 11ste maand begint?
    ik weet het nniet meer goed!

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hoi babs,

Jeetje wat balen zeg, kan me goed voorstellen dat je het zat word en natuurlijk erg onzeker.
    Maar je hebt wel minimaal 2x een posi test gehad. Kan natuurlijk dat die andere testen nog niet zo goed je hcg meten. Ik zou proberen te wachten tot je overtijd bent en dan de ha even bellen. Je kan in elk geval uitleggen dat je bijna een jaar bezig bent en wel posi testen hebt gehad. De strepen komen niet voor niets denk ik en zeker niet als ze heel duidelijk zijn.

Mss wil de ha wel even een bloedtestje doen.

Sterkte ermee

3. babs81

babs81 Niet meer actief

nee het is bij mij negatief! kan wel jnken! :cry:
    begin ervan te balen! nu ik van testje vn etos kijk zie je ook wel iets lichts .. maaar is vals is langer dan 10 minuten gekomen! kan er wel een dikke vette blauwe/ roze dingen van maken :evil:
    voel me hopeloos en verdrietig!

4. Niet meer actief

Wat naar allemaal joh. Sterkte.

Deel Deze Pagina