je hoeft niet altijd te klussen op je eisprong...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moedertjevj, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik wil even mijn ervaring delen om de meiden die het het hardst nodig hebben een hart onder de riem te steken.

Ik ben deze maand begonnen met ovutesten. Op 7,8 en 9 november waren deze dik positief. Ik had echter echt geen zin in klussen en ik had stress door een bepaalde situatie dat allebei ons hoofd er echt niet naar stond. De laatste keer seks was op 4 november. Ik had het opgegeven omdat ik zeker wist dat het toch niet gelukt zou zijn. De dag dat mijn ovutest weer negatief was, was ik zo teleurgesteld dat we ook dan niet geklust hebben. Pas op dag 2 na de laatste posi ovutest weer.

Tot ik me anders begon te voelen. Nouja, niet heel anders hoor. Meer hoofdpijn en enorm veel waterigr afscheiding. Ik dacht ik gooi er eens een testje tegenaan. Hardstikke positief. Ongelooflijk. Zo zie je maar. Focus jullie niet te hard op die ovutesten en eisprong. Go with the flow ladies.

2. louan

louan Niet meer actief

gefeliciteerd!!!!!

Goed om te lezen!!!

3. sassieka

sassieka Lid

1 nov 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd. Dat zijn nog eens goede berichten. Geniet ervan!

4. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    dus je was zwanger van die sex op dag 4?
    dan heb je wel geluk gehad zeg!

5. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    nou dat is een wonderverhaal dan maar..
    gefeliciteerd in ieder geval!

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Dit onderschrijf ik helemaal... zou op de 5e nov mijn ei moeten hebben gehad volgens de berekeningen. In de week zijn we wel 1 of 2x intiem geweest... maar dat hele weekend + de vrijdag ervoor kwam het er niet van. Pas die dinsdag daarna weer. Had de hoop deze maand al opgegeven, toch na een paar klachtjes een vroeg testje gedaan en meteen een klein tuurstreepje zichtbaar. Ben ik nu toch echt zwanger van onze tweede lievertje!

7. annie167

annie167 Lid

8 sep 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ moedertjevj Wat goed om te lezen! Ik wilde net zo'n vraag stellen...
    Heb rond mn ei geklust en hoop zo dat het goed zit.. Zo een week voor NOD klik ik zonder er erg in te hebben naar ZP. Wil het stiekem toch wel erg graag blijkbaar :)
    Nu heb ik wel al een week voor NOD al last van mn rug en dat is normaal alleen op dag zelf, maar wil ook niet overal een symptoom van maken..

8. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ja is lastig he annie, het lijkt allemaal zo op menstruatieverschijnselen. ik moet nog 4 dagen wachten en voel me niet anders dan anders op wat pijnlijke borsten na. ik ga er maar vanuit dat het niet raak is

9. annie167

annie167 Lid

8 sep 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wendy1977 Ik ook niet, dan valt alleen maar mee.. Ook al ben ik dan wel teleurgesteld. Is nu ronde 4 en ik word nu al ongeduldig.. En dan zijn er al die verhalen van dames die er nog veel langer over doen...

10. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ow ik ben ook al een lange tijd bezig en ben t elke maand weer beu als t niet lukt maar kan dat toch weer moed vinden om door te blijven gaan

11. vissertje84

vissertje84 Actief lid

22 aug 2011
    199
    0
    0
    Ik zou 11-11 mijn ei krijgen maar de 17e teste ik al positief. Dus ik heb veel eerder mijn ei gehad, zegt dus niks.

12. ja dat heb ik ook gehad mijn eisprong bleek al geweest te zijn toen, had niet echt goed kunnen klussen ik dacht het is niets geworden deze maand. toen was ik toch zwanger geworden van mijn dochter.

13. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Kijk dat is leuk nieuws! Helemaal als het zo Onverwachts komt! Gefeliciteerd!!!!!!!

Ik zou gister m'n eisprong hebben met cyclus van 28 dagen.
    Heb vandaag ovulatietest gedaan en het is een donkerdere streep dan het controlegroepen. Vandaag dus m'n eisprong.....

Betekent dit dan cyclus van 29 dagen? Ze zeggen toch altijd dat eisprong 14 dagen voor de eerste dag van de nieuwe menstruatie zit?

Lastig hoor haha

14. Je luteale fase is tussen de 10 - 18 dagen, 14 dagen is gemiddeld. Na een positieve ovulatietest (LH-piek) springt je ei normaliter tussen 12 - 24 uur.. als je vanavond die positieve test had, springt je ei waarschijnlijk morgen.

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

Aller eerst gefeliciteerd !
    Volgens berekeningen zou ik as zondag mn ei hebben maar nou had ik maandag opdinsdag nacht ontzettende trekkende buikpijn en eiwit achtige afscheiding..
    Gisteravond hebben we geklust en za. De 19e...
    Hopelijk is t raak..

En als je ei nou eerder is is je nod dan ook eerder ?

Deel Deze Pagina