@juulzon bedankt voor je verhaal. Ik bewonder je wel dat je positief blijft en ik gun je heel veel geluk dat jullie vastberadendheid beloond wordt met een mooi, gezond wondertje. Door wat je vertelt besef ik me dat het een proces is waar je ingroeit. En ik kan wel begrijpen dat je je grenzen steeds verlegt. Dus ja waar maak ik me nu druk om eigenlijk? (helaas overheerst mijn emotie mijn ratio ) Ik ga het ook (proberen) los te laten, als het zover is dat de MM komt dan zien we dan wel weer welke beslissingen we nemen. En ik kan me wel iets bij voorstellen dat hoe langer je bezig bent des te meer je het idee wilt hebben dat je er alles aangedaan hebt. Ik ben wel iemand die overal een verklaring voor wil hebben, dus als het niet lukt zal ik een sterke drive hebben om uit te zoeken waarom het niet lukt. M'n schoonzus zat ook in de MM en 2 vriendinnen ook, dus daar zal ik dan prima mee kunnen praten. Bij 2 resultaat, bij 1 niet. Bedenk me ook nog dat ik begin dit jaar wel zo ontzettend blij voor m'n schoonzus en broer was dat het na de 1e IVF poging gelukt was, dat ik bijna kon huilen. Omdat ik wist dat hun wens ook heel diep was. De blijdschap zal bij jezelf nog wel groter zijn. Succes iedereen, misschien vooral de positieve verhalen lezen hier
Even een eigenwijze inbraak! Uklodaatje, gefeliciteerd!! Met je zoontje had ik je al gefeliciteerd in het adoptietopic, maar ik zie dat je zwanger bent. Super meid Geniet ervan!