ik snap best dat het enorm frustrerend is, maar als je wens zo groot is dan moet je misschien eens een pauze inlassen en nadien nog eens de draad oppikken? Het is tenslotte om een kindje
Hee meid... Heftig hoor! Begrijp je emoties maar al te goed! Wij proberen nu sinds bijna 2 jaar een kindje te krijgen, terwijl het om ons heen baby's regent... Maar als je nu opgeeft wordt je er op den duur toch ook heel erg ongelukkig van! Niet doen hoor! Even een break kan wel echt een heel goed idee zijn. Heb ik ook gedaan en hoewel ik nog altijd niet zwanger ben nadien heeft het wel veel rust gegeven. Geef jezelf even tijd en rust, en dan over een paar maandjes er weer fris tegen aan. En tot die tijd: de ovulatietesten en thermometer even lekker de prullenbak in . Succes!!! Volhouden hoor!
Als ik denk aan alle stelletjes die al veel langer bezig zijn dan ons om zwanger te raken dan vind ik soms wel dat ik me een beetje aanstel, maar ik kan zo niets aan mijn gevoelens doen. Ik vind de reacties van jullie zo lief! Ik weet dat mijn eisprong ergens op dag 11 of 12 plaats vindt. Ik ga me er verder niet al te veel mee bezig houden, maar mocht ik over een half jaar nog niet zwanger zijn dan breng ik wel even een bezoek aan de ha. Ik zou niet weten wat een eventuele vervolgstap zal zijn. Wellicht clomid...? Het bevorderen van een eisprong? Geen idee... Meiden ik geef niet op! Ik zet t even op een laag pitje en over een paar maanden met frisse moed er tegenaan Jullie succes allemaal met het zwanger worden en hopenlijk hebben jullie gauw een klein wondertje.
je krijgt niet zomaar clomid als je na de ha gaat krijg je verwijzing voor gyn dan moet je eerst samen met je partner vragenlijst invullen er word sperma onderzoek gedaan,jij moet bloedprikken en ligt eraan waar je in je cyclus zit op dat moment anders krijg je al inwendige echo dat doen ze een aantal cyclussen om je cyclus in kaart te brengen na je vermoedelijke eisprong moet je dan bloedprikken om te kijken of je echt eisprong heb gehad en naar aanleiding van de uitslagen van deze onderzoeken word een vervolg plan besproken maar t is niet zo dat je gelijk aan de clomid oid moet
He sem frummel, Dank voor de info. Ik dacht echt dat het ter bevordering was van de eisprong en was me er niet van bewust dat er nog wat onderzoeken aan vooraf moesten gaan.
Ikie.... neem idd even bellen een pauze ipv het echt op te geven. Ik heb zelf ook flinke dipjes gehad de afgelopen jaren waarvan vorig jaar de ergste na mijn missed abortion waarna zwanger zijn echt in mijn gedachten het ergste was wat me kon overkomen. Nu bijna een jaar later hebben we eindelijk weer de stoute schoenen aan getrokken en weer verder gegaan met een cryo tp. Moet zeggen dat deze pauze me zo veel goed heeft gedaan.... eindelijk weer echt rust in mn lichaam. Meis ik hoop dat je de hoop en positieve energie weer terug vindt! Dikke digitale knuffel