Zoals het onderwerp aangeeft: is jouw luteale fase zo goed als constant of heeft zij elke maand een andere lengte?
Altijd 10 dagen...zou liever wat langer hebben maar kan er de klok op gelijk zetten dat ik 10dpo ongi wordt. Hoop iedere ronde natuurlijk van niet, haha.
Vóór mijn Mirena was het altijd 12/13 dagen. Na mijn Mirena nu altijd 13 dagen (behalve één cyclus, toen was het 29 dagen, maar ik was toen ook schijnzwanger...).
Hier altijd een LF fase van 14 dagen (weet ik door tempen), dag 15 ben ik met de klok ongesteld als ik smorgens opsta. Wel een onregelmatige cyclus, de tijd tussen ongi en ei verschilt nogal...
Ik zit volgens FF vandaag op 13 DPO.. Twijfel zelf een beetje tussen ei op dag 15 of 16 (zie kaartje handtek.). En had vorige twee cyclussen een luteale fase van 12 dagen.. Daarnaast is mijn temp vanmorgen gestegen. Ik voel ook nog geen MS verschijnselen. Gisteren was de test negatief.
LF wijkt echt nooit af (ja nu met de medicijnen scheelt het wel de ene of de andere keer) Tijd tussen menstruatie en ei wijkt wel vaak af.
Bij mij is het 14 of 15 dagen. Temp zakt altijd een dag van te voren dus dan weet ik dat ik de volgende dag ongi wordt.