haha ik zie dat ze niet origineel te krijgen zijn, ik wil hem ook graag hebben en zag hem op MP staan dus ga eens kijken, lijkt me wel leuk voor de winter voor de kindjes natuurlijk
Mijn dochters disneyfilm verslaving heeft ze toch echt aan haar mama te danken laatst naar de nieuwe tinkerbell film geweest zo leuk.
Ik ben gek op Phineas & Ferb, geweldig! En alle Disney/Pixar tekenfilms natuurlijk. Ik heb nu ook een aantal dvd's van Maja de bij, jeugdsentiment.
Ik ga gewoon naar de bios om shrek te kijken, haha. En mijn man en ik hebben samen nog wel eens Alladin opgezet op een saaie avond.
de tekenfilm? die serie van vroeger op tv, die heb ik best lang gezocht.. ik kreeg hem niet gevonden op DVD Ik ben helemaal gek op tekenfilms en kinderprogramma's , kan ik weer even kind zijn!![/QUOTE] ja die tekenfilm die vroeger op tv was, ik zag hem ooit ook bij iemand op marktplaats, heel de serie maar toch nog een aardig bedrag en dat voor gekopieerde versie..
Hier ook Southpark, Spongebob en smurfen . En soms, terwijl mijn zoontje vrolijk met z'n auto's speelt en geen aandacht meer heeft voor Pieter post, ben ik Pieter post nog even aan het afkijken omdat ik wil weten hoe het afloopt .
ja die tekenfilm die vroeger op tv was, ik zag hem ooit ook bij iemand op marktplaats, heel de serie maar toch nog een aardig bedrag en dat voor gekopieerde versie..[/QUOTE] Er zijn serieus hele petities gaande om de serie officieel op DVD uit te brengen maar het land van herkomst (Japan??) wil niet meewerken. Er is een support group igg Ik heb hem idd via mp 2e hands aangeschaft. Voor 11 euro, kwaliteit is niet top maar ik heb het er graag voorover!!! Beter iets dan niets.
Oh tekenfilms hihi Hier kijken we ook van alles. Van smurfen tot Disneyfilms! Vind vooral de Lion King erg mooi!! En vind het ook helemaal niet erg om straks weer DisneyDVD's te kopen (Bij mijn vader liggen alle videobanden nog hihi)
Er zijn serieus hele petities gaande om de serie officieel op DVD uit te brengen maar het land van herkomst (Japan??) wil niet meewerken. Er is een support group igg Ik heb hem idd via mp 2e hands aangeschaft. Voor 11 euro, kwaliteit is niet top maar ik heb het er graag voorover!!! Beter iets dan niets.[/QUOTE] haha nou mocht ik ooit niks te doen hebben maar goed nu zag ik er 1 voor 23 euro, diegene heeft heel veel oude series maar denk gekopieerd (heb het ff gevraagd)
Als je begrijpt wat ik bedoel... ff terug naar mn kindertijd Oh enne belle en het beest haha en robin hood Disney's Robin Hood VHS commercial - 1991 - YouTube
Wij hebben bijna alle Disney films en veel andere hedendaagse animatiefilms. Daarnaast hadden we de hele serie van Avatar: The last airbender op dvd gekocht en al van te voren zonder de kids gekeken. Nu hebben we laatst al het volledige eerste seizoen van Avatar: legend of Korra gekeken (zonder de kids ) En zitten we echt te wachten op seizoen 2
Kijk veel Family Guy, South Park, American Dad etc. Maar ook echt kinderspul zoals Spongebob, Buurman en buurman, Boes, Dommel, Beugelbekkie... Vind ik nog steeds helemaal geweldig! En ook animatiefilms kijk ik graag. Ben trouwens niet de enige hier, ook manlief vindt alle genoemde titels super!
Ik vind eigenlijk alles van Disney en Pixar leuk. Had al een complete dvd-collectie voordat ik kinderen had, die films zijn dus ook echt van mij. En Chicken Run en Hoodwinked, vond ik ook erg grappig.
Herkenbaar. Maar hier staat de tv teveel aan denk ik, ik ken ze namelijk allemaal al. Ik ben op mijn 16e al moeder geworden dus ik heb al 14 jaar een goed excuus om naar kinderprogramma´s te kijken. En de komende jaren ook nog, lucky me.. Alleen sommige series vind ik echt vreselijk! En die worden dan ook nog tot in ten treuren herhaald. Dat je echt denkt, oh nee niet aflevering!