hoi dames hoe denken jullie over een 4de kindje nemen ik zie om me heen veel mensen met een 4de kindje of zelfs 5 bij mij zelf kriebelt het enorm om een 4de kindje te nemen en mijn man zou het ook wel graag willen aan de ene kant zeg ik ja en aan de andere kant nee want je hebt er al 3 nu wou ik graag jullie mening maar stel dat ik het wel doe wacht ik eerst tot de jongste van mij naar school gaat en dat is volgend jaar winter
Als jullie het allebei graag willen, er geld, ruimte en tijd voor hebben waarom niet proberen een 4e kindje te krijgen?
Leuk een 4e kindje Ik wil ook dolgraag een 4e kindje.. mn man is er wat nuchter onder. leuk een 4e.. maar als het even duurt vind hij het ook prima.. Als je de kriebels hebt, en je man wil het ook. ik zou zeggen, wat houd je dan tegen. hier is de jongste bijna 1,5. dus over schoolgaan te denken.. dat duurt voor haar nog even eerst dacht ik ook...eerst de oudste 3 op school, dan paar jaar wachten en dan misschien nog 2 of 3.. maar idd.. kinderen neem je niet..je krijgt ze. We zullen dus wel zien hoe het allemaal loopt
Dat klinkt inderdaad al veel beter Wij hebben na 3 kids ook besloten om nu voor een vierde te gaan. Als je gezin voor je gevoel nog niet compleet is en het kan ook qua kosten, ruimte e.d dan zou ik er voor gaan. Anders kan je later misschien spijt krijgen dat je het niet gedaan hebt.
dat dacht ik ook wel hoor vind het echt altijd zo rot staan nemen, kinderen zijn echt een gift vind ik. Leuk hoor een vierde gewoon ervoor gaan als de situatie het toelaat liefs paula
Als jullie er beiden achter staan en het financieel lukt en met de ruimte ook een beetje, waarom niet? Wij zijn ook bezig nu voor onze 4e (en echt laatste) Heel veel succes met zwanger worden.
ja sorry voor hoe het staat was niet de bedoeling zo. maar ja ik heb echt het gevoel dat het nog niet compleet is en zou dol graag een 4de kindje willen aleen wil ik nog even wachten en volgend jaar er voor gaan
Ik schrok ook Dat er serieus mensen denken kinderen te willen 'nemen'! Oh sorry ik zie al dat je het niet zo bedoelde
Lijkt me zo leuk, zo'n groot gezin. Al moeten wij eerst voor elkaar krijgen dat we uberhaupt 1 kindje krijgen. Dan zou ik al zo blij zijn. Maar ik denk dat mijn man sowieso niet voor 4 wil gaan. Ik heb ooit laten vallen dat ik 3 leuk vind, en toen keek hij al bedenkelijk. Je zou bijna hopen op 2 van hetzelfde geslacht om alsnog voor nummer 3 te gaan. Maar goed, first things first. Laten we bij 1 beginnen.
hier ook voor een 4de! (er is een topic ge-opend voor mama's die gaan voor een 4de! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/368549-mamas-voor-4de-gaan-clubje.html ) maar soms begin ik wel te twijfelen,vooral als ik me sommige scenario's bedenk... maar sowieso lijkt het me wel leuk en de kinderwens is er nog voor een 4de,dus we zullen wel zien.
hoi allemaal wij zijn ook bezig met ons 4de kindje ik heb al 2 dochters van (2003 en 2004) en 1 zoon van (2007)