Hey meis wat goed zeg. Van harte en wat snel he. Helemaal goed zeg. Ben heeeeel erg blij voor je. Hoop dat je een mooie zwangerschap gaat hebben en een mooie gezonde baby krijgt. Heel veel liefs.
Hee meis, wat lief! Betekent veel voor me hoor, jouw reaktie Ik zou zeggen: Nu jij! Ik duim voor je! Knuffel!
Er is er een zwanger hoera hoera dat kun je wel zien dat is Nathalie Gefeliciteerd meid! Geniet er maar lekker van Liefs Jetje
Ja dat zou mooi zijn. Kunnen we samen zwangeren. Maar ik ga nog maar van niks uit. Nog geen ei vandaag ook al zou het wel kunnen komen nu. Maar we gaan het wel zien hoor. Heb je het al tegen je familie gezegd of wacht je daar nog even mee?
Temp je nog steeds? Hopelijk komt je ei er snel aan en is het een top-ei, klaar om bevrucht te worden Familie van mijn kant vermoed iets, ze denken dat ik overtijd ben maar de familie aan liefje zijn kant weet helemaal nergens van. We gaan het zo snel mogelijk vertellen. Vanmiddag bel ik de huisarts voor een afspraak, dat lijkt me heel erg raar Dan is het namelijk echt (hee nog wat, had je toegevoegd op msn, maar je bent nooit online?)
Nee klopt ik zit niet vaak op msn. Ik zal er op gaan letten. Als ik zie dat je online ben dan kom ik ook. Nu snel naar bed. Spreek je morgen wel even nog misschien. xxx