hallo meiden, eerst las ik altijd, dat om de dag seks het beste zou zijn voor de zwemmertjes. Nu las ik laatst, dat eerst om de dag, en rond de eisprong elke dag seks hebben juist goed is. Wat is nou waar? Om de dag, of elke dag rond je eisprong? Wat deden jullie en wat was het resultaat?
Je moet doen wat goed voelt . Deze maand voor het eerst elke dag ook ivm vakantie dan is de tijd er ook. Succes groetjes wish
ik begreep zelfs dat om de 2 dagen ook prima is... meningen verschillen nogal!! maar ik zeg zelf ook om de dag
Wanneer je zin hebt en vooral geniet van elkaar ! Je zelf niet dwingen iets te doe waar je op dat moment geen zin in hebt. leef lag en geniet .
In principe om de dag en als we echt geen zin/tijd hebben zitten er wel eens 2 dagen tussen. Moet wel zeggen dat ik het afgelopen keer eenmalig 2 dagen achter elkaar heb geklust omdat ik mijn eisprong dacht te herkennen en daarna bleek ik zwanger.
Mn gyno vertelde ons ook om de dag. Ze zei dat het beste zaad niet ouder is dan 3 dgn en het beste om de dag. Dat zijn we deze ronde ook aan het doen, dus ben benieuwd!
Marnat je hebt gelijk hoor, dat is ook belangrijk! Als ik echt geen zin heb doe ik t ook niet Ik probeer vanaf gister nu elke dag te klussen tot mijn ei is geweest ben heel benieuwd. @nijntje; misschien had die keer wel extra effect haha Ja, de meeste zeggen dus om de dag.. nou, dat proberen we dan de volgende ronde wel mits het deze ronde niets word. succes dames mijn duimen draaien !!!
Vorige ronde elke dag geklust. Nu doen we om de dag kijken of dat effect heeft. Zoniet volgende ronde weer een kans zitten nu pas in ronde 2 dus net begonnen.
Rond de eisprong wilde ik mijn vriend wel tien keer per dag bespringen, dus hebben het dan ook dagelijks gedaan. (niet tien maal per dag hoor. ) Met resultaat.
Wij gaan vanaf morgen om de dag aan de slag (nu nog beetje ongesteld). Ben benieuwd... Maar het zal niet iedere keer even spectaculair zijn haha. Maar mijn vriend kwam er mee, dus dan zeg ik geen nee natuurlijk...
word leuk.... een hele maand 'uitlekken' hahaha... vind het zo ranzig iedere keer. zal maar een grootverpakking inlegkruisjes in huis halen