Ook ik mag het zeggen: Ik ben zwanger!! Sinds eind september zijn we bezig voor een kleintje en nu is het zover. Gisteren een actiontest gehad waarbij al na 3 seconden 2 dikke strepen verschenen en vandaag de clearblue digital gedaan Eigenlijk heel onvereachts want ik had alleen een bewtje zere borsten en ik dacht ik waag het er eens op. Clearblue digital geeft 3+ aan dus verder dan 5 weken. Mijn laatste menstruatie was erg vreemd, dit was 7 dagen alleen maar heel weinig oud bloed op te vangen met een inlegkruisje. Ik ben erg onregelmatig ongesteld, zie onderschrift. Vandaag verloskundige gebeld maar zij denkt toch dat het geen innestelling is geweest ivm het lange aanhouden dus nu waarschijnlijk dan 5 weken en 1 dag als we rekenen vanaf eerste dag laatste "menstruatie". Als het toch een innestelingbloeding was dan ben ik waarschijnlijk 11 weken op dit moment.. Ik mag over 2 weken voor een echo dus dan horen we het wel! Ik kan het helemaal nog niet bevatten hebben jullie dat ook??
Gefeliciteerd! Spannend om straks op de echo te zien hoever je bent. Straks is je 1e trimester al voorbij zonder dat je het gemerkt hebt...